Odp: SW 400 Leyland do ZT323
może sam się zdradzi. Dla zachęty obiecuje dać plusika za forszaja
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » SW 400 Leyland do ZT323
Strony Poprzednia 1 … 13 14 15 16 17 … 52 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
może sam się zdradzi. Dla zachęty obiecuje dać plusika za forszaja
Wyluzuujmy. Nie ma co zmuszać, każdy musi się zaaklimatyzować
Jano23 jak tam pierwsze testy maszyny jak spalaie i moc jakie przełożenia przy pługu jakie maszyny pociągnie i cała reszta czekamy na opis ????
silnik 6ct chodzi dobrze różnica duża, ktoś kto jeździł na c385 a przesiadł się na 120 to wie jak to jest , dzisiaj testowałem go przy phx5sk orka ścierniska 3,15 ha 3godz orki spalił 43l biegi 3 na II ,obr 1800 do1900 ,dolałem pod korek i 2 próba 2,5 ha ziemia ciężka gliniasta ten sam bieg nie zdychał ale spalił 40l ,ogólnie nie jest tak źle ,człowiek nie myśli że komin odleci,pasek się urwie od spreżarki albo nie włączy się wetylator ,ja jestem zadowolony i żałuje ze togo nie zrobiłem 11 lat temu.:beer:
Jano, nie bądź taki. Powiedz. Lincz mu na pewno nie grozi.
Szóstka to szóstka. A kolega z forum który wstawił SW 680 do forsza to chyba Lujan o ile się nie myle?
ja czytam posty i stąd go namierzyłem może gość chce zrobić niespodziankę i pokaże efekt końcowy albo coś poszło nie tak ? myślę że to jest jego sprawa.
a tu nie chodzi o sw680 ale o 6ifa
Mam pytanie, kiedy jest włożeny do ZT silnik 6V Ifa lub inny,ktory ma okolo 170-180 KM, jak długo ma żywotność skrzyni biegów,czy jest dostatecznie zwymiarowana najmniej na jedno życie silnika 6V?
Normalnie ma żywotność z silnikiem 4V około trzech jego remontów kapitalnych.
Ja mam na silniku turbo o wydajności okolo 130-140KM i skrzynia biegów jest 3 lata OK.
Co o tym myślicie, czy ktoś ma z tym doświadczenie.
I nadal nie wiem, jeśli ma silnik 6V jakiś sensie.:nie_wiem::hmmm:
my musimy wiedzieć ile motogodzin zrobi silnik ifa 4 albo 6 cyl w jednym życiu bo np.pierwsze modele ursusa 1201 to robiły nawet 12tyś mt i to w PGR. jeżeli ifa zrobi chociaż 8 tyś w co wątpię, to żeby skrzynia wysiadła to mi życia braknie . ja swojego 323 kupiłem z niemieckiej firmy miałem do wyboru 3 szt wziąłem tego który był niby po remącie silnika na zegarze 1500mt skrzyniai tylny most w kolorze szarym pompa i rozdzielacz jasno zielony , wiec myślę że 6ct tak szybko skrzyni nie rozwali .
Jano powiedz mi jakie masz ustawienia PHX głebokość i szerokość pługa ile 5-ba za koło patrząc na twoje wypowiedzi to spalanie masz mniejsze niż u mnie na IFIe
jutro postaram się wstawić film i opis jeszcze tego nie robiłem ale spróbuje.
Ja mam PHX 5 i 4 skiba bierze 75% koła. Jadę w zasadzie I-3. Pod górki i w cięższych warunkach II-2. Z górki i na lżejszej glebie II-3. Spalanie 17-20 litrów/ha Głębokośc ok 15 cm, bo uwazam że to wystarczy w zupełności. Z pługa tego jestem bardziej zadowolony niż z obracanej czwórki, bo:
- lepiej kryje niż fortschritt,
- sam pług jest o niebo zwrotniejszy niż traktor,
- idzie w zasadzie lekko w porównaniu z innymi pługami tej szerokości orki,
- piąta skiba prostuje miedze i granice z czego jestem bardzo zadowolony,
- jest prosty w regulacji i hydraulika ciągnika łatwo z nim sobie radzi mimo masy 2850 kg,
- oprócz kosztu zakupu nie dołożyłem do niego ani grosza, a przewróciłem nim 10 ha.
Dla fortschritta zastanie w tym roku ok 3 ha do przewrócenia.
To chyba nie ten wątek ale wybaczcie.
Marku podzielam twoje zdanie, w 100% kto tym wynalazkiem nie orał może tylko żałować masz zakupiliśmy tego samego dnia, co ciągnik to już 4 sezon leci w zeszłym tygodniu pękła odkładania jedna poza wymianą lemieszy i płóz nic tylko zapinać i w pole a przepraszam w zeszłym roku regenerowałem luzy na mocowaniach. Ustawienia tak jak Marek tylko trochę głębiej 20-25 cm i spalanie około 20 l/h czasami przydałoby się jeszcze ze 20 koników więcej do lepszej pracy. Ale też idzie.
witam mój pług phx ma 5korpusów ale wcześniej to był orginł 6 skib x35 na małych odkładniach teraz ma 5 rozsuniętych maksymalnie i duże odkładnie u mnie 4 zabiera całe koło , w piątek wyjąłem wtryski i papę wtryskową do sprawdzenia i co sie okazało? 3szt lały to wymiana na nowe +3 regulacja kaszt =100zł +regulacja pompy i uszczelnienie=120zł pompa miała zaniżoną dawkę ,dzisiaj wyjechałem do orki i leci sobie spokojnie 1/A spalania nie sprawdziłem bo się rozpadało mam film z tel 3,2 megapixel ale sie w komp. zawiesza ale będę sie starał wstawić z pługiem i z agregatem pb6m.
co to jest za bieg 1/A
1 szosowa ? inaczej 1/III
są 3 grupy I,II,A, to jast namalowane na osłonie rozdzielacza a to A to jest jak autostrada jak to ktoś wcześniej napisał.
Jano a nie lepiej II/4 no i masz wsteczny pod ręką na tej grupie, ja tak w orce jadę.
owszem ale z półzawieszanym jadę na okrętkę a na uwrociach 2 i rura
Jano a nie lepiej II/4 no i masz wsteczny pod ręką na tej grupie, ja tak w orce jadę.
Nie przeskoczysz tak łatwo z 7,07 km/h na 9,88 km/h Nie ma opcji.
1/III to bardzo dobry wynik z tym pługiem !
Strony Poprzednia 1 … 13 14 15 16 17 … 52 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » SW 400 Leyland do ZT323
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo