Odp: SW 400 Leyland do ZT323
Kolego oskar_r23, pls edytuj posty a nie pisz jednych pod drugimi....strasznie się to potem czyta...
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » SW 400 Leyland do ZT323
Strony Poprzednia 1 … 17 18 19 20 21 … 52 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Kolego oskar_r23, pls edytuj posty a nie pisz jednych pod drugimi....strasznie się to potem czyta...
Kolego oskar_r23 może na początek uzupełnij swój profil na forum każdy z nas zobaczy z skąd jesteś i co posiadasz. I zacznij od samego początku jeszcze raz. Co skłoniło Cię do takiej decyzji o zmianie silnika, a nie od razu wyskakujesz, że to zły silnik przestarzała konstrukcja i etc?…
Jeśli możesz opisz, na jakie silniki zmieniałeś, jakie były przyczyny tych zmian dobrze było by jeszcze wstawić kilka zdjęci na potwierdzenie swych umiejętności i na koniec opisz czy te wszystkie przekładki robiłeś w jednym i tym samym traktorze czy może zajmujesz się tym, na co dzień może świadczysz innym takie usługi w ulepszaniu sprzętów i pamiętaj na forum nikt nikogo nie krytykuje jesteśmy tu wszyscy, aby sobie wzajemnie pomagać (każdy z nas ma w swoim parku maszynowym jedna czy więcej maszyn Fortschritta) forum jest po to, aby wymieniać się doświadczeniami i wzajemnie sobie pomagać każdy z nas ma zawsze mniejszy lub większy problem ze swoim sprzętem. Takie jest moje zdanie i myślę ze większość chłopaków przyzna mi rację.
PS.
Jeszcze było by dobrze, jeśli możesz podać w przybliżonych liczbach ekonomikę takiej zamiany spalanie przełożenie Np: pług kiedyś 2/2 teraz 3/1 lub 1/3 agregat i tak dalej były by to dane, które mogłyby nam cos powiedzieć o takiej zamianie.
Masz + za inwencję twórczą jak sie postarasz zarobisz ich wiecej od chłopaków.
Pozdrawiam
Pietja nic dodać nic ująć.
Pietia masz 100% racji ja wstawiłem 6ct107 bo taki miałem bo oryginalnego miałem dosyć .(chociarz w kombajnie jest okej i oby tak zostało)
Tomala jaki był koszt przeróbek
bez opon okolo 4000zl
siemka. ile za oponki dałeś? za jakie?
Za przut i tył 7tyś
bez opon okolo 4000zl
to zależy za ile się wyrwie silnik i w jakim stanie ? ja źle nie trafiłem chociaż musiałem jechać ze świdnicy aż za wieluń i nie było za daleko chociaż w ciemno silnik z allegro , grudzień śniegu po pas ,ślizgawica, golfik przyczepka kilka opon i wio! gość odkopał silnik z pod śniegu i pyta palimy ? :stu: trafiłem dobrze , jak bym miał wcześniej możliwość sprawdzenia tej przeróbki to nie wahał bym się pojechać na koniec polski karnąć się z konkretnym sprzętem i poczuć jak gały wyłażą siedząc za kierą forsza a nie czytać co niektórzy pierdzielą na temat takich przeróbek , morze nawet nie mają zielonego pojęcia o sw ale czytają czytają i gu...o wyczytają
jednym z pierwszych był kolega Jurek który wstawił sw potem ktoś pisał że 2dni wstawiał silnik (śmieszne) tego się nie zrobi na kolanie i stodole potem są tego skutki np.odleciało kur... koło zamachowe , oberwało kondona itp.
mi trochę dłużej zeszło ale ze skutkiem pozytywnym ,jest trochę zabawy
http://imageshack.us/photo/my-images/44 … e038b.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/51 … e040v.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/82 … e041n.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/85 … e053j.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/94 … 0321n.jpg/
ps. ładować sw i się nie zastanawiać tylko dobry a nie jakąś padlinę a on się odpłaci:D
ma ktoś wykresy do sw400 i pochodnych szukałem i ciężko cokolwiek znaleść w wersji elektronicznej nawet u anglików
Witam po dłuszej nieobecnosci pozdrawiam wszystkich a wszczegulnosci niedowiarków i przeciwników leylanda. Pozwolę sobie dodać parę słów na temat,nie zwazając na opinie nie dowiarków poddałem swego forszaia przeróbce z której jak dotont jestem zadowolony i od tamtej pory skonczyły się moje problemy uszczelkami,tulejami itp a co do spalania wcale nie jest wysze od Ify.Silnik kupiłem w chełmskim pkesie za 1400zł zakładaiąc ze wytrzyma tylko 1 sezon ,przepracował 2 i jeszcze przepracuje 2 a moze i więcej do tego dokupiłem filtr powietrza za 100zł i chłodnicę oleju za 100zl aponatto kilkanascie tarcz do kontówki i parę elektrod w sumie cała przeróbka kosztowała 2000zł dodam ze silnik ify sprzedałem 2200 tak ze do tego interesu niedołozyłem ani grosza. Apropo skrzyni po 2 latach ma się dobrze.I jak bym miał drugi raz poddać forsa przeróbce to nie wachał bym się ani minuty.
witaj jurek4 ,witaj w klubie 6ct107 ,przynajmniej w tym temacie na tym forum ,i co ? targa nie ? ,przyznam się że twoje sugestie i opinie na temat tej reaktywacji a tak to można nazwać pomogły w tej decyzji (6ct107do forsza a pasuje do każdego ) .
na wiosnę tz. morze za kilka tygodni wstawię film 3236ct107+czeski agregat pb6m na trochę cięższej glebie
poozdrawiam.
Jano masz przeciw wage na wale z pszodu
co masz na myśli ,to koło do napedu kompresora autobusu morze ja tak to nazwę?
dawaj tomala pisz bo mi dobrze ciągnie (ten mobilny int) za raz mi go zwolnia?
jano na jednym ze zdjęć nie masz tłumika drgań na wale (przykręcony do koła pasowego)a jest ten tłumik drgań potrzebny (popołudniem jak się dostane do komputera to wstawie zdjęcia)
Witam po dłuszej nieobecnosci pozdrawiam wszystkich a wszczegulnosci niedowiarków i przeciwników leylanda. Pozwolę sobie dodać parę słów na temat,nie zwazając na opinie nie dowiarków poddałem swego forszaia przeróbce z której jak dotont jestem zadowolony i od tamtej pory skonczyły się moje problemy uszczelkami,tulejami itp a co do spalania wcale nie jest wysze od Ify.Silnik kupiłem w chełmskim pkesie za 1400zł zakładaiąc ze wytrzyma tylko 1 sezon ,przepracował 2 i jeszcze przepracuje 2 a moze i więcej do tego dokupiłem filtr powietrza za 100zł i chłodnicę oleju za 100zl aponatto kilkanascie tarcz do kontówki i parę elektrod w sumie cała przeróbka kosztowała 2000zł dodam ze silnik ify sprzedałem 2200 tak ze do tego interesu niedołozyłem ani grosza. Apropo skrzyni po 2 latach ma się dobrze.I jak bym miał drugi raz poddać forsa przeróbce to nie wachał bym się ani minuty.
Juruś proszę popraw te błędy bo w oczy szczypie
Jo trzeba pisać bez błędów bo Polum używa goole translator. Jak napiszemy z błędami to chłop nie zrozumie .......
Używam translator,nie zaprzeczam, jest to dobra pomoc.
Inacz mnie nie jest język polski nieznany, mieszkam przy granicy CZ-PL i często chodzę do Polska na zakup.
jano to koło na wale z przodu
http://sendfile.pl/124855/zdjęcie0274.jpg
http://sendfile.pl/124859/zdlęcie0290.jpg
Strony Poprzednia 1 … 17 18 19 20 21 … 52 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » SW 400 Leyland do ZT323
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo