361

Odp: SW 400 Leyland do ZT323

Kolego oskar_r23, pls edytuj posty a nie pisz jednych pod drugimi....strasznie się to potem czyta...

362 Ostatnio edytowany przez Pietia (2011-12-28 10:45:01)

Odp: SW 400 Leyland do ZT323

Kolego oskar_r23 może na początek uzupełnij swój profil na forum każdy z nas zobaczy z skąd jesteś i co posiadasz. I zacznij od samego początku jeszcze raz. Co skłoniło Cię do takiej decyzji o zmianie silnika, a nie od razu wyskakujesz, że to zły silnik przestarzała konstrukcja i etc?…

Jeśli możesz opisz, na jakie silniki zmieniałeś, jakie były przyczyny tych zmian dobrze było by jeszcze wstawić kilka zdjęci na potwierdzenie swych umiejętności i na koniec opisz czy te wszystkie przekładki robiłeś w jednym i tym samym traktorze czy może zajmujesz się tym, na co dzień może świadczysz innym takie usługi w ulepszaniu sprzętów i pamiętaj na forum nikt nikogo nie krytykuje jesteśmy tu wszyscy, aby sobie wzajemnie pomagać (każdy z nas ma w swoim parku maszynowym jedna czy więcej maszyn Fortschritta) forum jest po to, aby wymieniać się doświadczeniami i wzajemnie sobie pomagać każdy z nas ma zawsze mniejszy lub większy problem ze swoim sprzętem. Takie jest moje zdanie i myślę ze większość chłopaków przyzna mi rację.



PS.
Jeszcze było by dobrze, jeśli możesz podać w przybliżonych liczbach ekonomikę takiej zamiany spalanie przełożenie Np: pług kiedyś 2/2 teraz 3/1 lub 1/3 agregat i tak dalej były by to dane, które mogłyby nam cos powiedzieć o takiej zamianie.



Masz + za inwencję twórczą jak sie postarasz zarobisz ich wiecej od chłopaków.

Pozdrawiam

363

Odp: SW 400 Leyland do ZT323

Pietja nic dodać nic ująć.

od małej myszki do Cesarza , wszyscy żyją z gospodarza

tel 782 616 889 dla kolegów z forum czynny całą dobę  Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki , tylko cuda zabierają mi trochę czasu.                                                                                                          "Mówią żem jest paranoid a ja nie przejmuję się jadę co fabryka dała ....."

364

Odp: SW 400 Leyland do ZT323

Pietia masz 100% racji ja wstawiłem 6ct107 bo taki miałem bo oryginalnego miałem dosyć .(chociarz w kombajnie jest okej i oby tak zostało)

365

Odp: SW 400 Leyland do ZT323

Tomala jaki był koszt przeróbek

366

Odp: SW 400 Leyland do ZT323

bez opon okolo 4000zl

367

Odp: SW 400 Leyland do ZT323

siemka. ile za oponki dałeś? za jakie?

368

Odp: SW 400 Leyland do ZT323

Za przut i tył 7tyś

369

Odp: SW 400 Leyland do ZT323

Tomala napisał/a:

bez opon okolo 4000zl

to zależy za ile się wyrwie silnik i w jakim stanie ? ja źle nie trafiłem chociaż musiałem jechać ze świdnicy aż za wieluń i nie było za daleko chociaż w ciemno silnik z allegro , grudzień śniegu po pas ,ślizgawica, golfik przyczepka kilka opon i wio! gość odkopał silnik z pod śniegu i pyta palimy ? :stu: trafiłem  dobrze , jak bym miał wcześniej możliwość sprawdzenia tej przeróbki to nie wahał bym się pojechać na koniec polski karnąć się z konkretnym sprzętem i poczuć jak gały wyłażą siedząc za kierą forsza a nie czytać co niektórzy pierdzielą na temat takich przeróbek , morze nawet nie mają zielonego pojęcia o sw ale czytają czytają i gu...o wyczytają
jednym z pierwszych był kolega Jurek który wstawił sw potem ktoś pisał że 2dni wstawiał silnik (śmieszne) tego się nie zrobi na kolanie i stodole potem są tego skutki np.odleciało kur... koło zamachowe , oberwało kondona itp.
mi trochę dłużej zeszło ale ze skutkiem pozytywnym ,jest trochę zabawy
http://imageshack.us/photo/my-images/44 … e038b.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/51 … e040v.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/82 … e041n.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/85 … e053j.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/94 … 0321n.jpg/

ps. ładować sw i się nie zastanawiać tylko dobry a nie jakąś padlinę a on się odpłaci:D

370

Odp: SW 400 Leyland do ZT323

ma ktoś wykresy do sw400 i pochodnych szukałem i ciężko cokolwiek znaleść w wersji elektronicznej nawet u anglików

371

Odp: SW 400 Leyland do ZT323

Witam  po dłuszej nieobecnosci  pozdrawiam wszystkich a wszczegulnosci niedowiarków i przeciwników leylanda. Pozwolę sobie dodać  parę słów na temat,nie zwazając na opinie nie dowiarków poddałem swego forszaia przeróbce z której jak dotont jestem zadowolony i od tamtej pory skonczyły się moje problemy uszczelkami,tulejami itp a co do spalania wcale nie jest wysze od Ify.Silnik kupiłem w chełmskim pkesie za 1400zł zakładaiąc ze wytrzyma tylko 1 sezon ,przepracował 2 i jeszcze przepracuje  2 a moze i więcej do tego dokupiłem filtr powietrza za 100zł i chłodnicę oleju za 100zl aponatto kilkanascie tarcz do kontówki i parę elektrod w sumie cała przeróbka kosztowała 2000zł dodam ze silnik ify sprzedałem 2200 tak ze do tego interesu niedołozyłem ani grosza. Apropo skrzyni po 2 latach ma się dobrze.I jak bym miał drugi raz poddać forsa przeróbce  to nie wachał bym się ani minuty.

372

Odp: SW 400 Leyland do ZT323

witaj jurek4 ,witaj w klubie 6ct107 ,przynajmniej w tym temacie na tym forum ,i co ? targa nie ? ,przyznam się że twoje sugestie i opinie na temat tej reaktywacji a tak to można nazwać pomogły w tej decyzji (6ct107do forsza a pasuje do każdego ) .
na wiosnę tz. morze za kilka tygodni wstawię film 3236ct107+czeski agregat pb6m na trochę cięższej glebie
poozdrawiam.

373

Odp: SW 400 Leyland do ZT323

Jano  masz przeciw wage na wale z pszodu

374

Odp: SW 400 Leyland do ZT323

co masz na myśli ,to koło do napedu kompresora autobusu morze ja tak to nazwę?

375

Odp: SW 400 Leyland do ZT323

dawaj tomala pisz bo mi dobrze ciągnie (ten mobilny int) za raz mi go zwolnia?

376

Odp: SW 400 Leyland do ZT323

jano na jednym ze zdjęć nie masz tłumika drgań na wale (przykręcony do koła pasowego)a jest ten tłumik drgań potrzebny    (popołudniem jak się dostane do komputera to wstawie zdjęcia)

377

Odp: SW 400 Leyland do ZT323

jurek4 napisał/a:

Witam  po dłuszej nieobecnosci  pozdrawiam wszystkich a wszczegulnosci niedowiarków i przeciwników leylanda. Pozwolę sobie dodać  parę słów na temat,nie zwazając na opinie nie dowiarków poddałem swego forszaia przeróbce z której jak dotont jestem zadowolony i od tamtej pory skonczyły się moje problemy uszczelkami,tulejami itp a co do spalania wcale nie jest wysze od Ify.Silnik kupiłem w chełmskim pkesie za 1400zł zakładaiąc ze wytrzyma tylko 1 sezon ,przepracował 2 i jeszcze przepracuje  2 a moze i więcej do tego dokupiłem filtr powietrza za 100zł i chłodnicę oleju za 100zl aponatto kilkanascie tarcz do kontówki i parę elektrod w sumie cała przeróbka kosztowała 2000zł dodam ze silnik ify sprzedałem 2200 tak ze do tego interesu niedołozyłem ani grosza. Apropo skrzyni po 2 latach ma się dobrze.I jak bym miał drugi raz poddać forsa przeróbce  to nie wachał bym się ani minuty.

Juruś proszę popraw te błędy bo w oczy szczypie

Ten Adolf Hitler to dziwny człowiek. Nigdy nie zostanie kanclerzem, najwyżej ministrem poczty, a i to bardzo wątpliwe! To tylko zarozumiały Czech, który wynurzył się z rynsztoka. Że ludzie się go boją, oto czego nie mogę pojąć! Najdalej za rok zostanie zapomniany, a o jego partii, młodych łobuzów nikt nawet nie będzie mówił.”
[Paul von Hindenburg w rozmowie z gen. Schleicherem i bp. Münsteru, 24-02-1931]

378

Odp: SW 400 Leyland do ZT323

Jo trzeba pisać bez błędów bo Polum używa goole translator. Jak napiszemy z błędami to chłop nie zrozumie .......

379

Odp: SW 400 Leyland do ZT323

Używam translator,nie zaprzeczam, jest to dobra pomoc.
Inacz mnie nie jest język polski nieznany, mieszkam przy granicy CZ-PL i często chodzę do Polska na zakup.

380

Odp: SW 400 Leyland do ZT323

jano to koło na wale z przodu
http://sendfile.pl/124855/zdjęcie0274.jpg
http://sendfile.pl/124859/zdlęcie0290.jpg