Odp: SW 400 Leyland do ZT323
miałem pisać ale nie tu sory....
http://www.youtube.com/watch?v=oFEkZx2UT2s
http://fortschritt.p2a.pl/viewtopic.php?id=1072
http://www.klasyczny.com/forum/viewtopi … 6128#p6128
+103 / -1
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » SW 400 Leyland do ZT323
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 … 52 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
miałem pisać ale nie tu sory....
Nie do końca bo Maxi ma w autku, ale to nie to samo;D
Ale chyba się sam przekonam;D
A ja zboczę trochę z tematu, bo na razie nie warto zakładać nowego.
Ma ktoś może z forumowiczów założony u siebie silnik 4VD w wersji chłodzonej powietrzem SRL? Te silniki z reguły mają ok. 90KM, ale przy nowszych głowicach pracują one z mocą 120KM, a w wersji 6-cio cylindrowej 6VD SRL, ok. 170 KM. Silnik taki nie ma gotującej się i zamarzającej wody, wywalających uszczelek pod głowicą, zacinającego się termostatu, nawalającej pompy wody, zatkanej lub dziurawej chłodnicy, zaszlamowanych, zakamianionych i pękających bloczków cylindrowych, pękających i korodujących kolektorów wodnych, pękających węży wodnych, wody w oleju, cieknącego wymiennika ciepła oleju, cieknących zaślepek (broków) głowicy itd... Może warto byłoby się tym tematem zainteresować? Właśnie zaczynam remontować kolejny, dokładnie taki silnik i chętnym służę fotkami.
Ciekawe ,wstaw parę zdjęć jak ten silnik wygląda .
był kiedyś forszaj całkiem niedaleko mnie właśnie 323 z silnikiem chłodzonym powietrzem jak dzwoniłem do kolesia to mówił że ma około 160km tak jak mówisz 6 cylindrów chciał za ten ciągnik chyba 14 tysięcy bez papierów był nie wiem czy jeszcze jest ... musiał bym pojeździć i się popytać
wstawisz fotki tego, a wgl to przecież żeby się chłodzic potrzebuje powietrza czyli dużych prędkości, a w polu jak pracuje przy upale nie ma dużych prędkości i co nie przegrzewa się??
wstawisz fotki tego, a wgl to przecież żeby się chłodzic potrzebuje powietrza czyli dużych prędkości, a w polu jak pracuje przy upale nie ma dużych prędkości i co nie przegrzewa się??
a słyszałeś o takim cudzie techniki jak wentylator?? w końcu w chłodzonym wodą też jest możesz jeździć powoli pod obciążeniem
No chyba że tak, zwracam honor.
No ludzie nigdy nie widzieliście silnika chłodzonego powietrzem ?? (maluch) ta sama zasada jest właśnie w tym silniku ify jak i silniki TATRY , DEUTZ-FAHR tych starych nie wiem jak w nowych i pewnie jeszcze parę innych firm
to jest tak ze są żeberka na cylindrze i głowicach jak w komarku czy maluchu do tego turbina powietrzna i osłony kierujące wiatr na cylindry do tego również jest termostat by mniej wiało czy tam więcej ...
widzałem silnik ify chłodzony powietrzem (u Piotra K.) całkiem przyzwojicie wygląda i to całkiem fajna sprawa
No ja miałem skutera chłodzonego powietrzem, ale nie myślałem że tak duże silniki też będą chłodzone powietrzem.
damian mowa jest o silnikach chłodzonych powietrzem ) a ty mówisz o chłodzeniu cieczą :T to co innego
Racja, sorka już poprawiłem;d
chyba nie poprawiłeś
dobra damian nie poprawiaj już jak ktoś bedize chciał to sie domyśli
Sorki koledzy ale dzisiaj jestem zakręcony jak 150;]
Są na yutube ZT 303 i ZT 300 z silnikami chłodzonymi wiatrem ale V8 z Tatara czylli Tatry ale znam te silniki i są potężne, godne uwagi http://www.youtube.com/watch?v=I6Sc-XNJ … re=related
Ale ten to mnie rozłozył: http://www.youtube.com/watch?v=Ii0pucnRzik&NR=1
A dlaczego ten prototyp Cię rozłożył??
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 … 52 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » SW 400 Leyland do ZT323
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo