Odp: SW 400 Leyland do ZT323
Nie ma potrzeby ciąć koła zamachowego
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » SW 400 Leyland do ZT323
Strony Poprzednia 1 … 49 50 51 52 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Nie ma potrzeby ciąć koła zamachowego
Witam chłopaki, jestem szczęśliwym posiadaczem tego niedocenionego brylantu:)
Tak, tak dobrze myślicie, chodzi oczywiście o Panzerwagen 323;)
Jak go lubię to czasami go nienawidzę za te jego niespodziewanki w środku sezonu...
któraś z kolei wystrzelona uszczelka pod głowicą przesunęła szalę mojej wytrzymałości.
Trafił mi się silnik z autobusu i postanowiłem wymienić dobra poczciwą Ifke na 6ct.
Mam pytanie do użytkownika guczi11 jak wyszła przeróbka i jak się sprawuje silnik który kupiłeś? Bo z opisu który dałeś wynika że mam silnik od tego samego sprzedawcy..
Ja mam 6ct 107 nie ma dużo kombinacji jak chcesz wiecej info to zadzwoń to powiem ci co i jak bo pisać mi sie nie chce za bardzo
Galek wrzuc jaka fote i podziel sie wrazeniami
https://zapodaj.net/53c11275e19bd.jpg.html
Moim zdaniem to jest odpowiednia moc do tego ciągnika, mam drugiego w oryginale to jest duża różnica
Ifki silnik to chodzi jak tzw. klekot a ten pracuje równiutko i jest na sztywno w ramie nie przenosi żadnych drgań jedynie co to trzeba płytę od przedniego mostu od ramy odsunąć ja mam płaskownik ok cm plus nowe szpilki i obudowa filtra oleju trzeba podciąć żeby o rame nie ocierało i pół sprzęgła gumowego bezpośrednio do koła zamachowego silnika
Zawsze kultura pracy 6 cylindrów będzie inna niż 4 i to z garami jak wiadro ;P
Witam Piotrek8k.Moj zamiar przelozenia narazie odwlekam w czasie... Postanowiłem zrobic ife a 6ct107 rozebrac na czesci pierwsze i ocenic co do wymiany(projekt na zimowe wieczory;-) ).dlaczego a no dlatego ze w moim silniku z autosana jest za duzo niewiadomych...zrobilem glowice na tulejach delikatne progi niby odpalal i pracowal bardzo dobrze ale pare zeczy jeszcze jest do sprawdzenia. Przelozyl bym 6ct a pole by zweryfikowalo w jakim jest naprawde stanie wiec wole miec jeden pewny(ife) a na szustke przyjdzie czas.pozdrawiam:-)
Przepraszam za ortog. Moj odwieczny problem(dys) pozdrawiam
No co Ty Guczi. Sprawdza się tylko: ciśnienie, zawór czy nie kombinowany, słuchowo jak pracuje, dotykowo wtryski i montuje. Mój po 6 latach nie widzę żeby coś siadało. Grzebać w nich nie ma sensu, w razie co kupuje następny.
Siema Androl.Wole na spokojnie go przejrzec. Odpalalem chodzil pieknie podpalilem sie ze hoho:-) ale turbo do wymiany kolektor zawalony olejem tz tym co z niego zostalo:-) oraz kiedy odkrecilem kranik nic...kanal nie drozny wiec zdecydowalem ze przejrze wszystko co trzeba powymieniam a narazie zrobie ife bo wtedy oba byly bez glowic. Nie chcialem zakladac bo pojdzie w robote cos na pewno wyjdzie i zostane z dwoma do remontu...
Ja zrobiłem pompe, wtryski, sprawdziłem czy wałek rozrządu nie od sw i ogień
Koszt kompletnego remontu takiego silnika to starczy na zakup 5ciu używek
Tylko wałek trza sprawdzić bo kiedyś mechaniory wrzucały od sw a ten do 6ct... szedł do żyda bo był trudniej dostępny😀
Gelek79 a czym sie roznia te dwa walki? Da rade organoleptycznie rozpoznac?
Kątami otwarcia
Guczi tak jak napisał Koseś kątami otwarcia zaworu, zresztą kolega Koseś pomógł mi to sprawdzić
https://zapodaj.net/fe4138cf4def1.jpg.html
Dzieki gelek79 na pewno sprawdze u siebie.
Gelek wcześniej miałem niemal identycznie jak Ty, obecnie taka rurka.
Panowie jak rozwiązać problem z filtrem oleju żeby nie ciąć ramy? Koseś zdaję się kiedyś pisał ,że założył jakąś inną obudowę filtra.
Strona 49 post 977
Nie do końca o to mi chodziło. Spłaszczyłeś obudowę filtra ,ale czy to nie ma jakiegoś negatywnego wpływu na filtrowanie oleju?
Jakby miało to jakiś duży wpływ, to zapewne tych 6-ciu lat by silnik nie wytrzymał. Tymczasem śmiga i ma się dobrze.
Wiem że estetów to może razić. Tak jak ta pospawana rura tłumika, dodam że pospawana jest z 4-rech kawałków Jest to jednak nie byle jaka rura bo z wydechu od mercedesa, cienka, lekka i nie koroduje.
Strony Poprzednia 1 … 49 50 51 52 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » SW 400 Leyland do ZT323
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo