Odp: Ursus C-360
I po prostu wsadzasz wąż czy masz wejście ?
dużo kombinowania żeby taką dorobić ?
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Ciągniki » Ursus C-360
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 … 20 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
I po prostu wsadzasz wąż czy masz wejście ?
dużo kombinowania żeby taką dorobić ?
Z sześciokąta bodajże 36 tokarz dorobił korek z gwintowanym otworem na taką śrubę od przykręcania przewodów od hydrauliki w 60-tce (te z dziurami). Później wlutowałem na mosiądz tą końcówkę od przewodu hydrauliki żeby przykręcić to śrubą, a z drugiej stożek do złącza. Uginasz jak ci pasuje i wyprowadzasz z tyłu - możesz wkręcić wąż jak chcesz ale rurka jest zgrabniejsza, a i jeszcze jedno musisz zrobić odpowietrznik skrzyni (ja przewierciłem miarkę od oleju i wlutowałem na miękko rurkę fi 3 i zagiąłem do dołu)
Tak by to było...
Plus dla Ciebie jak c360 radzi sobie z prasą ?
Trochę kiszkowato podłączyłeś to do skrzyni bo mozna kupic oryginalne kolanko za 7zł i masz większy przekrój na spływie niż te 2 otworki w tej śrubie ale + za pomysłowośc.
Tak w ogóle to tam są w sumie 4 otworki... A jeśli wystarczają takie otwory na ciśnienie to na powrót muszą starczyć... Jeśli będziecie się w takie rzeczy bawić pamiętajcie o odpowietrzniku skrzyni
Szczerze mówiąc nie próbowałem jeszcze prasy bo 60tka jest malowana, ale na pewno podzielę się wynikami
To tylko spływ, ciśnienia tam nie ma, Dopasowałem dzisiaj kolanko, dokręcę wąż i na jakiś czas wystarczy, a jak coś to położę ładnie rureczkę tak jak ty jeszcze ten odpowietrznik...
powietrze ucieknie przez wajchę od biegów
Właśnie tak myślałem bo do kiprowania przyczepy nie potrzeba odpowietrznika a też nic się nie dzieje..
Tylko że jak powymieniasz wszystkie uszczelnienia to zacznie ci przepuszczać i je szlag trafi...
Moim zdaniem konstruktorzy 60tki kiepsko wymyślili to odpowietrzenie i przez to pojawiają się wycieki...
spływ trzeba było zrobić z tyłu koło górnego zaczepu masz korek na pokrywie
Chciałem tam robić ale tam jest śruba od regulacji pływającej i wałek, a fachowiec z tucholi mówił że może blokować więc nie bawiłem się z tym
łeb mu się blokuje
jak nie wkręcisz z 10cm gwintu to co ma blokować?
Czy któryś z kolegów zakładał może w c360 dodatkowy filtr oleju hydraulicznego? jak tak to jaki? Zamontowałem na mojej 60-ce tura 3b i trochę szkoda mi rozdzielacza, bo ten magnesik pod siedzeniem za dużo syfu nie wyciągnie. chce zamocować filtr na powrocie z rozdzielacza od tura, tylko nie mogę nic sensownego znaleźć.
myślisz że to pomoże?
mam 3 sekcyjnego tura na 60 i po 4 latach użytkowania (na nowym oleju) rozdzielacz zaczyna opuszczać nic nie jest wieczne
nie no nie mówię o wieczności. rozdzielacz najtańszy dali więc długo nie pociągnie, ale myślę że trochę na korzyść ten filtr by działał. magnes średnio co 25mth czyszczę i zawsze zaklejony w h....
może wymień olej w skrzyni albo chociaż go wypuść i niech się odstoi i wlej bez syfu z dna
olej w skrzyni ma zaledwie 300mth przepracowane. przy wymiance dodatkowo skrzynia cała wymyta od środka oczywiście.
dziś zamontowałem w c360 wspomaganie kierownicy. Po pierwszych próbach mile zaskoczony jestem. Troszkę szczegółów: Wszystko co potrzebne było (pompa, serwo, drążki, kierownica, itp) wyciągnąłem na złomie z lublinaII. Dokupiłem trochę węża, przewód ciśnieniowy i płyn. łączny koszt to 150zł + dzień swojej pracy. Dam znać czy sie dobrze będzie sprawowało. jak kto zainteresowany szczegółami to pytać..
zdjęcia prosimy
będą na pewno ale troszkę to potrwa...
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 … 20 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Ciągniki » Ursus C-360
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo