Odp: Wymontowanie I Naprawa Skrzyni
I teraz jest dylemat. Kupować nowe i liczyć że pochodzi czy szukać używki w dobrym stanie i liczyć że jeszcze pochodzi...
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Skrzynia biegów , przedni i tylny most » Wymontowanie I Naprawa Skrzyni
Strony Poprzednia 1 … 8 9 10
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
I teraz jest dylemat. Kupować nowe i liczyć że pochodzi czy szukać używki w dobrym stanie i liczyć że jeszcze pochodzi...
Znajdziesz używkę?.
Kupuj nowy. Przed zamontowaniem sprawdź twardość. Rozbierałes już?
Kupowałem w zeszłym roku do swojego z20 w Panowie i chodzi, 130mth zrobił. Dla pewności dałem koledze do pomierzenia twardości i miało 54-56HRC
Koło mam już na wierzchu. Obawiałem się jakosci ale skoro piszecie że z Pankowa jest ok to chyba się skuszę...
Kupowałem w zeszłym roku do swojego z20 w Panowie i chodzi, 130mth zrobił. Dla pewności dałem koledze do pomierzenia twardości i miało 54-56HRC
Moje jak dobrze pamiętam miało 65
Helmut. Jak grzebierz tam to zrób smarowanie rozbryzgowe tego trybu. Powrót że wspomagania sprzęgła i hamulca puść na z góry na to. Trzeba tylko zrobić dziurę w pokrywie gdzie trzeba...
W 300 czy tam 303 chyba była rurka w skrzyni co podawała olej na koła górnego wałka.
Jak się ma stan oleju w skrzyni prawidłowy, to żadnych dodatkowych smarowań robić nie trzeba. Dolne koło ładnie zaciąga olej i podaje na górne i parę wsteczną.
Strony Poprzednia 1 … 8 9 10
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Skrzynia biegów , przedni i tylny most » Wymontowanie I Naprawa Skrzyni
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo