Odp: Przedni Napęd Problem
Wał pewnie był w osłonie .
E-516 na części.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Skrzynia biegów , przedni i tylny most » Przedni Napęd Problem
Strony Poprzednia 1 … 16 17 18 19 20 21 22 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Wał pewnie był w osłonie .
Aha, moja wersja jest sportowa i nie posiada osłon
Aha, moja wersja jest sportowa i nie posiada osłon
To tak jak moja wersja he he i opony z F1 bo dwie mam jak kolano łyse he he i wydech też sportowy bo dwie rury wydechowe !
Właśnie jestem w trakci wyjmowania przekładni przedniego napędu. Mam pytanie-trzeba spuścić olej hydrałliczny?
tak
303 tak ale 323 raczej nie
323 raczej nie chyba że puścił Ci uszczelniacz oddzielający przystawkę w tedy tak, tak u mnie jest .
W 323 przystawka przedniego napędu i załączania uślizgowego ma własne olejenie. Nie jest połączona hydraulicznie ze skrzynką biegów, chyba że jak pisze Sebastian jest przeciek, ale wówczas olej musi przedostać się przez łożysko i uszkodzony uszczelniacz, więc od razu powodzi nie będzie - zdążysz podłożyć baniak z lejkiem.
Aby uślizgowy działał jak należy to element z pierwszego linku trzeba obrócić na drugą stronę, element z drugiego linku oszlifować delikatnie na gładko, potem zmontować wszystko jak w linku trzecim i czwartym, sprawdzając stan łożysk z linku piątego oraz wałka ataku bębna sprzęgła i dbając o dobre uszczelnienie dekla z linku piątego.
1.
2.
3.
4.
5.
W 323 przystawka przedniego napędu i załączania uślizgowego ma własne olejenie. Nie jest połączona hydraulicznie ze skrzynką biegów, chyba że jak pisze Sebastian jest przeciek, ale wówczas olej musi przedostać się przez łożysko i uszkodzony uszczelniacz, więc od razu powodzi nie będzie - zdążysz podłożyć baniak z lejkiem.
Aby uślizgowy działał jak należy to element z pierwszego linku trzeba obrócić na drugą stronę, element z drugiego linku oszlifować delikatnie na gładko, potem zmontować wszystko jak w linku trzecim i czwartym, sprawdzając stan łożysk z linku piątego oraz wałka ataku bębna sprzęgła i dbając o dobre uszczelnienie dekla z linku piątego.
1. http://imageshack.us/photo/my-images/15 … 336tm.jpg/
2. http://imageshack.us/photo/my-images/85 … 337sw.jpg/
3. http://imageshack.us/photo/my-images/19 … 338fm.jpg/
4. http://imageshack.us/photo/my-images/19 … 53way.jpg/
5. http://imageshack.us/photo/my-images/40 … 351oy.jpg/
Wszystko dobrze tylko linki nie działają OOO u mnie działają w poście U was tak samo jest ?
Sebastian jak zacytowałeś kolegę Helmuta to się linki pojawiły i działają nawet.
Sebastian masz racje działają dopiero w twoim poście.
Dziwne :hmmm: Sam się zdziwiłem a jak to się stało to nie wiem pewnie jakiś program zadziałał bo dodatki do foxa ściągałem . A cholera wie grunt że działa
działały już wczoraj bez problemu
Ale nawet ich skopiować samych nie można... Tzn., można ale jest to dziwnie utrudnione.
Prawym przyciskiem na link Helmuta, pokaż obrazek, i po sprawie.
Tak, ale mi chodziło o zaznaczenie i skopiowanie linka z postu Helmuta.
Mam pytanko, czy przekładał ktoś przedni napęd z ZT303 do Zt300??
Mam ZT300 i kupiłem na cześci kompletny ZT303 i zaczynam bawić się w przekładkę napedu.
Do 300ki musisz wmontować całą skrzynie wraz z przystawką i przednim inaczej się nie da .
Ale całą skrzynie wszystkie wałki czy tylko ten wałek dolny??
Nie robiłem ale z tego co wyczytałem musisz zdjęć dekiel od skrzyni zdjęć zabezpieczenie z wałka ( tego n adole ) wałek przesunie sie i wyjdzie przez okienko do którego przykręcasz przystawke od cała filozofia
Spuść olej ze skrzyni!
i nalej do przystawki
być moze trzeba wymienić wałek ale NA PEWNO NIE TRZEBA WYMIENIAĆ SKRZYNI
Strony Poprzednia 1 … 16 17 18 19 20 21 22 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Skrzynia biegów , przedni i tylny most » Przedni Napęd Problem
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo