Odp: Przedni Napęd Problem
Moze mi ktos pomoze czekam bo pilne GG 8318791 /MAREK/
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Skrzynia biegów , przedni i tylny most » Przedni Napęd Problem
Strony Poprzednia 1 … 4 5 6 7 8 … 22 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Moze mi ktos pomoze czekam bo pilne GG 8318791 /MAREK/
Daj więcej szczegółów.
spróbuj na drodze (terenie utwardzonym) szybko jechać do tyłu, a potem tak samo do przodu i zobacz czy jest różnica. Nie wiem czy różnica średnicy kół ma wpływ (czy np z przodu masz nowe opony a z tyłu dojeżdżone i ci załącza samoczynnie), ostatecznie jeśli musisz wykonać orkę to odłącz wał napędu. Poza tym w miękkim terenie to nie powinno być nic odczuwalne ponieważ ciągle jedziesz na lekkim poślizgu
dzisiaj zakrecilem wal do ciagnika i prubowalem jak piszesz .odrazu po wyjechaniu z garazu na polowych slyszalem glosniejszy szum .prubowalem cofac i do przodu na polowych wlanczalem i wylanczalem zawur nic to nie dalo przelaczylem na szosowe i jest wiekszy szum.zawur tak slychac jagby niemugl przelaczyc bo jak pisalem wczesniej gdy odkrecilem zawur on sie rusza tylko niemoglem przesunac tam zapadki ani wta oni wta niewiem czy tak powinno byc czy ona sie zablokowala.wczesniej kiedys bylo wyjechane na asfald na szosowych biegach jechal jakies 50 m i wylaczyl .czy to moze byc przyczyna.marek.GG8318791.a jeszcze gdy go kupilem niebylo oleju w przystawce.
gdy odkrecilem wal jest cicho podnioslem przud iprzednie kola i most chodza cicho bez zazutow.zastanawjam sie co to moze byc i mam pytanie czy przystawke odkrece cala czy musze zaczac od flaszy i klucza 50. czekam na informacie
.
moze ktos poda mi to z katalogu to bym wiedzizobaczyl jak tam jest.a lepiej napiszcie.marek
Jak zdemontować przystawke masz na stronie 3 przeczytaj wszystko bo jak ją zdejmniesz to jest tam oring jak żle coś założysz to olej ze skrzyni będzie kapał.Katalog do tego to ci nie będzie potrzebny ale jak chcesz to masz. http://www.fotoload.pl/index.php?id=d67 … 6c97039543 http://www.fotoload.pl/index.php?id=b20 … 7bd4502705
koledzy moze ma ktos katalog przetumaczony na plycie przydalby sie do303.marek
Na pewno PiotrK.
Nie tłumaczony jest na forum
Dzisiaj wymontowałem przystawkę. Po odkreceniu nakrętki i zdjęciu flanszy zdjąłem obudowe , i tryby byly na wierzchu. Po ogledzinach stwierdzilem ze sprzęgło stoi w miejscu a powinno obracac sie swobodnie,odbezpieczyłem śruby 8 i odkrecilem je wszystkie .Potem w dwa otwory wkrecilem dwie sruby 10 ,ktore podczas wkrecania rozlozyly mi sprzeglo.W środku zobaczylem rolki ustawione pionowo a kolo nich bolce na sprezynkach które maja sie chowac w otworach . Jeden z bolców obrócił sie i zablokował sprzęgło ,rolka byla z jego drugiej strony. Po rozebraniu sprzegla wyczyscilem je dokladnie ,otwory,swoznie,sprezynki i rolki.Gdy je zmontowalem obraca sie super w jedna strone a w druga blokuje tak jak powinno byc, swobodnie obraca sie na swoich lozyskach.Teraz zapadka lekko się zazębia czego przedtem nie mogła zrobić. Jutro walek ze sprzęgłem wmontuje w odudowe przystawki i zamontuje do ciagnika 303 i bedzie ok.Ta awaria początkowo dawala oznaki pukania tak jakby w skrzyni lub w przystawce ,przestal zalaczac zapadke silowniczek ,po odkreceniu go stwierdzilem ze zapadka nigdy nie zalaczy sie ze sprzeglem bo jest na stale na walku a sprzeglo nie obraca sie , jest jakby zatarte co do tego mialem racje.Ciagnik jezdzil ciagle na napedzie niemoglem jechac biegami szosowymi bo szumialo,tylko z odkreconym walem napedowym tego nie bylo.Opisalem to moze ktos ma taki sam problem.
Na miłość boską piszcie poprawnie poprawiłem tylko z grubsza bo musiał bym przepisać wszystko
Dzisiaj zakrecilem przystawke do ciagnika 303 jest wszystko ok.Napend (napęd) pracuje prawidlowo nie slychac teraz oprucz (oprócz) silnika nic podczas jazdy.Marek.
może to pomoże na błędy jak ktoś ma problemy niech używa firefoxa , on sprawdza pisownie to czyta świat co o nas sobie pomyślą?
To super ! Niech chodzi jak najdłużej.
koledzy kupilem 303 i wyie prawdopodobnie w okolicy skrzyni po wlaczeniu napedu podczas jazdy na szosowych jest cicho rozbieralem pszystawke jest wporzatku idalej sie zastanawiam gdzie szukaci przyczyny morze mi cosi pomorze
Na wstępie odpowiedzi na Twoje pytanie powiem tak, zapraszam do powitalni, a teraz proszę wyjaśnij co, gdzie i jak :hmmm: bo z treści twojego postu nie wiadomo nic, ułóż zdanie jak sie należy, kłaniają się przecinki i ortografia! Jeśli dobrze zrozumiałem to wyje po włączeniu napędu na szosowych, tak? no to będzie wyć, bo na szosowych się napędu nie włącza, bo wyje.
Dobrze że admin tego pierwszy nie zobaczył, bo za niechlujstwo w pisowni dostałbyś ostrzeżenie, popraw czym prędzej swojego posta.
Problem jest taki,że po włączeniu napędu skrzynia wyje.
Czyli jak rozumiem- na wyłączonym przednim napędzie (napęd do przodu jest tylko przez sprzęgło jednokierunkowe w skrzyni) nic ci nie wyje nawet na najwyższym przełożeniu, natomiast zaczyna głośno wyć jak go zblokujesz przyciskiem.
Pierwszy trop prowadzi do przystawki pod ciągnikiem - ale ją mówisz że sprawdzałeś. Z reguły to tam występuje problem. Dobrze by było gdybyś ją jeszcze raz odkręcił i przejrzał DOKŁADNIE..
Pamiętaj jednak że tej blokady używa się tylko wtedy kiedy się zagrzebiesz - na codzień do pracy przód i tak jest załączony jak jedziesz do przodu. Przy zbyt dużym poślizgu przód się dołączy. Na pewno nie powinno się tego załączać do jazdy po ubitym terenie.....
Jakie masz koła? chodzi o rozmiar. Jeśłi wyje jakaś pezekładnia to wiadomo, że albo łożyska, albo tryby sa zużyte, jedno z dwóch, albo wszystko razem, trzeba tylko dobrze zdiagnozować, aby nie narobić sobie zbytecznych kosztów i roboty, przejrzyj jeszcze raz tą przystawke.
Napewno masz z przodu opony 12/5-20 a tył 18,4-30
W przystawce, koła i łożyska wyglądają bdb, lecz za waszą radą sprawdzę jeszcze raz.Lecz problem z wyciem pojawia się zaraz po załączeniu napędu,na każdym biegu polowym.Następuje to zarówno gdy napęd idzie przez sprzęgło kierunkowe ,jak i po zablokowaniu przyciskiem.Po wyłączeniu napędu ,na biegach szosowych wycie ustępuje tak jak podczas pracy w polu, gdy sprzęgło kierunkowe samoczynnie rozłącza napęd,wycie cichnie .Koła mam jak powinny być przy 303 tj 12,5R20/18,4R30.J co wy o tym sądzicie bo najbardziej to bym nie chciał rozbierać skrzyni ,bo to wycie jest strasznie głośne
Ja mam na przodzie 16-20 a tył 18,4-30 i już mi nie wyje,jak masz możliwośc to spróbuj założyć 16-20 a zobaczysz różnice. Pożycz od sąsiada albo weż w zastaw od chandlaża na próbe,jak będzie dalej napęd wył to ja już nie wiem.
Strony Poprzednia 1 … 4 5 6 7 8 … 22 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Skrzynia biegów , przedni i tylny most » Przedni Napęd Problem
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo