Odp: olej
o rany! co to był za olej?
[Paul von Hindenburg w rozmowie z gen. Schleicherem i bp. Münsteru, 24-02-1931]
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » olej
Strony Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
o rany! co to był za olej?
To wina oleju, czy wiecznie niedogrzanego silnika ?
sąsiad oleju wlał, odpalił, 20 min i wyglądał właśnie tak ....
star 200 wrócił na kanał.....
Olej kupowany luzem......
Wole sam ciągnąć pług niż wlać niepewny olej ( czyt z beczki) do silnika
Lepiej nie wymienić niż wlać takie g.....
Kupujcie olej od producenta
Ja kupuje od Orlena BEZPOSREDNIO!!! Bez POśredników!!!!
mam niewielkie zapotrzebowanie ( 24 ha 2 ciągniki, kombajn + 3 samochody) mimo wszystko jestem obsługiwany
Dzwonie za kilka dni mam na miejscu
Robie zakup raz roku i już polecam!!!
Banki do 30 litrów kierowca dowożący nawet jakby chciał robić przekręty to nie będzie robił
na bańkach tylko na beczkach......
No widać,że gość zalewa silnik Mobilem 1 hehe.
0 W 30
ten olej jak byl by wymieniony raz do roku to klawiatura była cacy ,
Jurek mało widziałeś..... możesz zgrać wymianę oleju z fazami księżyca i wymieniać co pełnie jak wlejesz gówno nie olej to silnik do rana nie pociągnie.......
Krzyśiu ja jerzdze na superolu cc jeden z tanszch superoli wymieniam raz na rok i w silniku jest cacy , a nalej sobie jednego zdroszych i lepszych i zobaczymy czy do wymiany za 5lat dojedziesz?
Jurek ja nie napisałem że superol jest zły . Jest jaki jest. Ale kiedy jakiś kombinator spóści sobie z beczki 20 litrów a w to miejsce wleje h.. wie co to już nie jest dobry olej.... Kiedyś jeździlismy tylko na superolu ale pewnego dnia po wymianie kontrolka w MF255 nie chciała zgasnąć przed spuszczeniem było ok, po wymianie brak ciśnienia!! Pojechałem kupiłem innego producenta 255 jeździł jeszcze 5 lat kiedy to po 22 latach pracy został poddany gruntownemu remontowi i od tamtej pory było jeszcze kilka nieprzyjemnych zdarzeń z olejami a teraz kupuję tylko bezpośrednio od producenta
problem nie tkwi w marce oleju tylko w nieuczciwych producentach i dilerach każdy olej można wlać w ładne bańki ja raz w roku kupuję beczkę turdusa i hl46 i jak dotej pory się nie naciąłem
O to właśnie chodzi!!! Ten silnik był świeżo po wymianie oleju i pracował zaledwie kilka godzin. Poza totalnym zatarciem i oklejeniem bliżej niezidentyfikowaną mazią, praktycznie wszystkiego co możliwe, był w bardzo dobrym stanie.
Chciałbym zapytać, czy w ogóle, a jeżeli tak, to na czym polega czyszczenie tego filtru rotacyjnego oleju? Znajduje się on przy filtrze oleju.
W Fiatach 126 były filtry odśrodkowe, a czyszczenie ich polegało na usuwaniu zgromadzonego na ściankach brudu. Czy tu jest podobnie?
W każdej wirówce trzeba usunąć nagromadzone ''błotko''.
W każdej wirówce trzeba usunąć nagromadzone ''błotko''.
a najlepiej odkręcić 3 śrubki wywalić patent, w to miejsce dorobić zaślepkę zakręcić i zapomnieć.
Dario,chyba żartujesz?
Ja też wirówkę zaślepiłem.
Ja raz ominąłem chłodnicę oleju w kombajnie i nauczyłem się na całe życie , konstruktora nie poprawiać.
U mnie także wirówka zaślepiona od kilku lat .
Ja w 323 tez mam zaślepiona chodzi nic się nie dzieje może na wiosnę w 303 zaślepię
moim zdaniem nie ma co jej zaślepiać puki ciśnienie jest na silniku dobre jeśli ciśnienie padaka to można zaślepić w ten sposób zwiększy się ciśnienie i jeszcze przez jakiś czas się pojeździ ale jak ciśnienie dobre to moim zdaniem nie ma sensu zaślepiać w końcu coś ten filtr zawsze czyści
Strony Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » olej
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo