Odp: Tani dostawczak, jaki?
To Ty chcesz Rolls-Royce'a dostawczego, do tego taniego :hmmm: To takiego pojazdu jeszcze nie wyprodukowano.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Pokój do pogawędek » Tani dostawczak, jaki?
Strony Poprzednia 1 2 3 4 … 7 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
To Ty chcesz Rolls-Royce'a dostawczego, do tego taniego :hmmm: To takiego pojazdu jeszcze nie wyprodukowano.
trafic młodszy i może ma mniej najechane chodź stan licznika nie musi mówic prawdy
Kiedyś nie miałem przekonania do Renault ale odkąd mam 2 i zero problemów z nimi to się przekonałem a mam Safrane 3.0 V6 co ma najechane ponad 380000 i dopiero teraz by należało amortyzatory na tyle wymienic dodam że chodzi w gazie a co do silnika to tylko olej i filtr i dalej zero problemów.
ten tego mam do sprzedania mojego t4 1994r 2,0i+gazownia 2latka sekwencja w razie chęci proszę o kontakt na mail
To Ty chcesz Rolls-Royce'a dostawczego, do tego taniego :hmmm: To takiego pojazdu jeszcze nie wyprodukowano.
http://otomoto.pl/ford-transit-T2037020.html
A ten przeszklony 9 osób wchodzi a ciemne szybki i nie widać co worze
To chcesz wozić 9 osób czy 40 worków zboża ?
Na co dzień zborze a od święta ludzi
Jak się dowiesz ile kosztuje OC na 9 osób to szybko Ci przejdzie wożenie ludzi. Ja tam po za 3 miejsca radzę się nie wychylać w dostawczaku.
Pytałem znajomego co ma t4 i mówił ze płaci od pojemności silnika a za miejsca dodatkowe nie doliczają. Sam juz nie wiem jaka jest prawda
zadzwoń do agenta u którego się ubezpieczasz.
dzisiaj utargowałem Transita '95 za 1000 zł. trzeba jeszcze zrekonstruować pół podłogi na pace. Silnik, skrzynia i hamulce - brzytwa, opon brak
no to gratulacje
zadzwoń do agenta u którego się ubezpieczasz.
dzisiaj utargowałem Transita '95 za 1000 zł. trzeba jeszcze zrekonstruować pół podłogi na pace. Silnik, skrzynia i hamulce - brzytwa, opon brak
Jak wyjdę na prosta to zgłoszę się do Ciebie to może znajdziemy coś fajnego dla mnie
Co powiecie na to co prawda blaszak ale zaciekawił mnie http://allegro.pl/show_item.php?item=1312213958
Kupiłem tego citroena http://allegro.pl/tani-citroen-fiat-duc … 23625.html bo palił na dotyk, skrzynia ładnie chodzi i do środka można wejść na stojąco.
... ale...
Nie miał chłop zmartwienia to sobie zabawkę kupił...
W piątek go kupiłem temperatura na plusie, jak wracałem zatankowałem na nieznanej stacji. Rano w sobotę mam jechać na targ i tu niespodzianka nie zapali temp -3. Sprawdzam paliwo troszkę powietrzem psuklo ale z filtra wyszło. pompa nie daje na wtryski.
Po całym dniu kombinowania wiem juz tyle ze do pompy paliwo dochodzi ale co ciekawe coś blokuje w pompie bo myślałem ze pompka zasilająca padła i próbowałem pompować "gruszka co sie w ręce ściska, ale nie dało sie ścisnąć. Normalnie to powinno dać na przelew ale tu sie nie da wpompować. Co to może być???
Odpowietrz pompę wtryskową. Prawdopodobnie jest w nim pompa wirowa. Z głowicy pompy wychodzą króćce na rurki wysokiego ciśnienia do wtryskiwaczy. Mniej więcej po środku tej głowicy, pomiędzy króćcami powinna być śruba odpowietrzająca. Daj ciśnienie paliwa do pompy, pedał gazu w podłogę, odkręć tą śrubkę, zakręć rozrusznikiem, po jakimś czasie powinno ciec samo paliwo, wtedy dokręć śrubę. Dla pewności poluzuj nakrętkę rurki wysokiego ciśnienia na króćcu najwyżej położonym w głowicy, daj pełną dawkę paliwa na pedale, pokręć chwilę rozrusznikiem aż z króćca będzie tryskało paliwo. Nakrętkę dokręć, powinien odpalić. Chyba, że jest tam pompa sekcyjna, wtedy szukaj śruby odpowietrzającej gdzieś koło króćców odcinających w górze pompy. Może się trafić, że pompa sekcyjna nie będzie miała śruby odpowietrzającej. Wtedy odkręć wszystkie rurki wysokiego ciśnienia, pokręć rozrusznikiem, powinna pompa zassać i podać paliwo. Kombinuj.
Zaworek elektromagnetyczny? Masz na pompie przykręcony taki korek na nim mniejsza śrubka pod którą masz przykręcony kabelek od stacyjki. Zobacz czy na włączonym zapłonie dochodzi tam prąd, ten zaworek powinien stukać jak włączasz zapłon.
http://www.fotoload.pl/123aa30/c7013406 … 7_min.jpeg
Ten zaworek działa znajomy sprawdzał
Po przekręceniu kluczyka na zapłon też nie da się pompować "gruszką" paliwa, a może zamarzło ci paliwo w pompie ?
Weź suszarkę i podgrzej pompę.
Odpowietrz pompę wtryskową. Prawdopodobnie jest w nim pompa wirowa. Z głowicy pompy wychodzą króćce na rurki wysokiego ciśnienia do wtryskiwaczy. Mniej więcej po środku tej głowicy, pomiędzy króćcami powinna być śruba odpowietrzająca. Daj ciśnienie paliwa do pompy, pedał gazu w podłogę, odkręć tą śrubkę, zakręć rozrusznikiem, po jakimś czasie powinno ciec samo paliwo, wtedy dokręć śrubę. Dla pewności poluzuj nakrętkę rurki wysokiego ciśnienia na króćcu najwyżej położonym w głowicy, daj pełną dawkę paliwa na pedale, pokręć chwilę rozrusznikiem aż z króćca będzie tryskało paliwo. Nakrętkę dokręć, powinien odpalić. Chyba, że jest tam pompa sekcyjna, wtedy szukaj śruby odpowietrzającej gdzieś koło króćców odcinających w górze pompy. Może się trafić, że pompa sekcyjna nie będzie miała śruby odpowietrzającej. Wtedy odkręć wszystkie rurki wysokiego ciśnienia, pokręć rozrusznikiem, powinna pompa zassać i podać paliwo. Kombinuj.
http://allegro.pl/pompa-wtryskowa-peugo … 33972.html
Tu jest zdjęcie pompy może coś ci powie.
Chyba widać kawałek łba od śruby odpowietrzającej pod blachą przy króćcach. Odkręć rurkę wysokiego ciśnienia i zobacz, czy podaje paliwo, zacznij od tego.
nie podaje a raczej podaje ale bardzo słabiutko
Weź jakiś mały kanister ze świeżym zimowym ON, podepnij na krótko do filtra i pompy, wcześniej podgrzej pompe i filtr suszarką, opalarką lub farelką i zobacz czy działa.
Strony Poprzednia 1 2 3 4 … 7 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Pokój do pogawędek » Tani dostawczak, jaki?
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo