Odp: dane 323
Skrzynia biegów
GG 5280421 Stosując się do zasad ortografii i interpunkcji wyrażasz szacunek wobec czytających Twoje posty
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Dane techniczne » dane 323
Strony Poprzednia 1 … 6 7 8 9 10 11 12 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Skrzynia biegów
Jaka jest realna max. prędkość ciagnika ZT323 przy biegu 3x4 na przykład przy tych 1800 lub 2000obr silnika? W przodu tego wątku jest napisane okolo 30 kilometrów, nie jest to malo?
Zawsze myślałem, że ZT323 jest szybszy niz ZT303 o ten jeden bieg.
Ja mam tylne kola na ZT303 od E516 (21,3/18-26) i mam prędkość przy 2000-2100obr silnika okolo 40km/h pod radarem na drodze.
Na jednom ZT323 z Niemiec byla tabliczka i na ni czytałem, ze max. prędkość jest 55km/h, jest to relane czy to jest niemożliwe i głupota?
mój jechał około 42-45km/h znam kolesia co na silniku leylanda wsadzonego z autobusu jechał prawie 70 i się mało nie zestał ze strachu jak mu hamulców zaczeło brakować ... więc te 40 to raczej jest takie otymalne ... kolega Cygan z forum jak dobrze pamietam jechał ze Zgorzelca wyszło 35 km/h na kołach 30 calowych ..
ja mam zt300 na kołach '34 i zt323 też na '34 i powiem ,że 300 jest szybszy
Skoro w katalogu podają że prędkość max 30,7km/h i pewnie osiągalne jest przy około 2000obr silnika i nawet jeśli by obroty podnieść na 3000 to prędkość nie przekroczy 45km/h ,miałem w 323 ifę i leylanda na drugim jest szybszy ale szału nie ma więc Wojtas twój kumpel osiągnąć taką prędkość mógł chyba na auto lawecie
Panowie, bez przesadyzmu. Jeżeli fabryka podaje 30,7 km/h przy 1800 obr/min to z proporcji jasno wynika ile trzeba podać obrotów aby jechać szybciej. 323 jechałem 220 km z małą przerwą na tankowanie jechałem 7,5 godziny. Nie uwierzę w żadne 45 i więcej.(czasami z górki prędkość może dobić do 40, oczywiście przy pompie ustawionej na 120KM) Opowieści o Leylandzie i 70km/h to niepotwierdzone mity, niech wypowie się np Jano323, który takim śmiga, ale z moich obserwacji wynika, że 6CT107 przy 2600 obrotów niemiłosiernie wyje, a żeby wykręcić 45 km/h trzeba podać z silnika 2638. (70km/h wymaga podania 4104 obr/min ciekawe ile poczciwina by wytrzymała)
Fabryka Andoria pisze w instrukcji obsługi o maksymalnych obrotach silnika 2860 obr/min.czyli prędkość maksymalna 323 z silnikiem 6ct107 to 48,77 km/h
Bez resoru na osiach jest prędkość nad 40km/h nie praktyczne i nie dotyczy.
Jest malo drogów bez dziur i garb.
Jest to do innego watku,ale próbował ktoś tylne opony 38"
Chciałbym take zakupić, co myślećem jest to doby pomysl?
mój jechał około 42-45km/h znam kolesia co na silniku leylanda wsadzonego z autobusu jechał prawie 70 i się mało nie zestał ze strachu jak mu hamulców zaczeło brakować ... więc te 40 to raczej jest takie otymalne ... kolega Cygan z forum jak dobrze pamietam jechał ze Zgorzelca wyszło 35 km/h na kołach 30 calowych ..
A może miał benzyniaka pod machą
Z silnikiem 6ct 107 max 2100obrotów prędkość max 45km/h mierzone na nawigacji
2200 obrotów to wykręca moja IFA i do 40 km/h to jeszcze ma hoo! hoo!
U mnie się wkręca na wysokość kontrolki od długich świateł , ile to jest obrotów ?
a u mnie ma 1.800 bo tyle ma mieć i pytam po co więcej ? ja swojemu nie daję więcej jak 1.400 w robocie i 1200 w transporcie.
mój to wiecej jak 1700 nie wkręci sie :stu:
Jak sprowadziłem z Niemiec swojego to ledwie 1800 wykręcał i muł że szok. Przyśpieszyłem trochę zapłon i wkręca się sporo ponad skalę z resztą jak wszystkie silniki u mnie (ifa), co nie znaczy że trzeba z nich tyle żyłować. Z resztą wg. instrukcji 120km o ile w ogóle tyle jest osiągasz dopiero przy 1800 obr.
Ja przy IFA silniku prędkość było około 35 obr.2000
Jeśli dobrze rozumiem, tak ZT323 na bieg 3x4 przy 1800obr silnika idzie praktycznie równie jak ZT303 na bieg 3x3 tez przy 1800obr.
To jest szkoda, myślałem, ze jest ZT323 szybszy niz ZT303 i lepszy do transportu drogowego. :hmmm:
nie wiem jak jest w 303 ale 300 jest na pewno szybszy od 323
Jak sprowadziłem z Niemiec swojego to ledwie 1800 wykręcał i muł że szok. Przyśpieszyłem trochę zapłon i wkręca się sporo ponad skalę z resztą jak wszystkie silniki u mnie (ifa), co nie znaczy że trzeba z nich tyle żyłować. Z resztą wg. instrukcji 120km o ile w ogóle tyle jest osiągasz dopiero przy 1800 obr.
Po robotach cos z moim zrobie teraz boje sie grzebac bo jak cos przekombinuje to bedzie kiepsko.
Panowie nie ma co się napalać na dużą prędkość w forszu ,dwa lata temu przewiozłem wuja fastrakiem wąską drogą tak z 70km/h to po wyjściu wujaszek powiedział że ledwo się nie zesrał w gacie .Potem powiedział że jak by swoim zetorem 7211 tak pędził to by od razu w rowie wylądował ,aby szybko jeździć to trzeba mieć trzy rzeczy sprawne :układ kierowniczy zawieszenie i hamulce .
nie wiem jak jest w 303 ale 300 jest na pewno szybszy od 323
W oryginale ten ciągnik(300,303) był na kołach 18,4-30 i jak założy się 18,4-34 to wzrasta obwód toczenia o 6% i o tyle wzrasta prędkość.
Strony Poprzednia 1 … 6 7 8 9 10 11 12 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Dane techniczne » dane 323
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo