Witam wszystkich miłośników Fortschritta. Też się napaliłem na ZT323 i kupiłem w kwietniu 2011 takiego 323 koło Więcborka. Kawał drogi ale byłem dwa razy go obejrzeć i wyglądało w miarę (brak hamulcy, blokady i napędy nie załanczały się, brak ULS), ale palił, próba z pługiem Unii 4 obrotową wypadła pomyślnie (wg. mnie) i za 14500 + niskopodwoziówka i już był u mnie. Porobiłem elektrozawory,(z ULS-em jeszcze nie doszłem do porozumienia) całą elektryke i żniwa była uciecha. Na tym się skończyło. Gdy przyszły ciężkie roboty zaczęły się problemy z silnikiem. Zaczął wyrzucać olej przez kolektor wydechowy. Doszło do takiego stanu że na godzinę orki lałem do silnika 5 litrów oleju (głowa boli), ale skończyłem roboty i teraz biorę się za wymianę silnika. Kupiłem z wózka widłowego ifoski ale chyba samochodowy, więc przekładki kolektorów, misy, pompy i co tam jeszcze trzeba. Przy okazji wyszło że pęknięty jest wspornik skrzyni biegów, luz wałek sprzęgła-łącznik gumowy na wielofrezie, przednie zawieszenie do remontu, zwrotnice i nie wiadomo co jeszcze wyjdzie. Mam proźbę. Jak ktoś ma ten wspornik skrzyni biegów to proszę okontakt, bo ten jest spawany i pękł w innym miejscu, więc mniemam że coś zchrzanili i dlatego pęka. Proszę o pomoc z tym wspornikiem. Pewnie będę jeszcze miał pytania, jeśli czegoś nie doczytam na forum, bo raczej jestem zielony w tym temacie, np. ULSczy regulacja sprzęgła. W mojej okolicy nie ma takich co by się znali na tym ciągniku. Kilku znajomych mechaników silnik by zrobili ale sprzęgło to nie wiedzą od czego zacząć. Z góry dziękuje za pomoc.
608610030