381

Odp: Uszczelka pod głowicą

klucz nasadowy długie pokrętło rurka na przedłużkę i z całej siły ale z wyczuciem wink ja tak robiłem we forszaju i już 5 lat chodzi

382

Odp: Uszczelka pod głowicą

Do tego najlepszy jest strzykający łokieć i dostosowana do niego odpowiednia rurka. Wtedy ciągniesz do czasu aż Ci strzyknie w łokciu i powinno być git smile

A tak poważnie to masz to wszystko TPS podane jak na dłoni przez progres'a w wątku obok - http://fortschritt.p2a.pl/viewtopic.php … 72#p102072 . Powinno wystarczyć.

www.ifa-serwis.pl - warsztat, szlifiernia, pompy wtryskowe, wtryskiwacze i mycie w myjkach ultradźwiękowych.
www.rajstop.pl
- Raj dla stóp smile Najtańszy i najlepszy sklep w sieci - hurt i detal

Zamiast PW proszę napisać maila - szybciej dochodzi i jest pewniejszy.   http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF Piszę poprawnie po polsku.

383

Odp: Uszczelka pod głowicą

Powiedzcie mi taka rzecz chłopaki  czy po wymianie pierscieni tłokowych    silnik  ma prawo dymic lekko na niebiesko ???

GG 16238418

384

Odp: Uszczelka pod głowicą

Lekko ma prawo, ale może to jeszcze być opóźniony kąt wtrysku na jednej lub kilku sekcjach. Poza tym, tak lekko dymić może też np. przy rozgrzewaniu czy jak za długo będzie pracował na biegu jałowym itp..

www.ifa-serwis.pl - warsztat, szlifiernia, pompy wtryskowe, wtryskiwacze i mycie w myjkach ultradźwiękowych.
www.rajstop.pl
- Raj dla stóp smile Najtańszy i najlepszy sklep w sieci - hurt i detal

Zamiast PW proszę napisać maila - szybciej dochodzi i jest pewniejszy.   http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF Piszę poprawnie po polsku.

385

Odp: Uszczelka pod głowicą

Kąt wtrysku mam ustawiony  super pali na dotyk i  dymienie juz ustało  smile

GG 16238418

386

Odp: Uszczelka pod głowicą

ponowie czy w takich silnikach tulej wystaje z półblocza bo ja rozebrałem i wystaje ale mnie zastanawia czy tak powinno być

387

Odp: Uszczelka pod głowicą

powinne wystawać ale nie za dużo, prawdopodobnie 6  do 12 setek

388

Odp: Uszczelka pod głowicą

Witam fachowców.
Mam pytanko: jak zdjąć pokrywę zaworów w forszu? Muszę wymienić uszczelkę pod głowicą, i jak zajrzałem pod machę to zobaczyłem że na pokrywie nie ma żadnych śrób ani nakrętek. Więc jak to złazi?

389

Odp: Uszczelka pod głowicą

W korku wlewu masz śrubę na klucz 13, nasadowym z przedłużką odkręcisz. A w drugiej powinieneś mieć takie pokrętło ale pewnie jest urwane to musisz coś naspawać do odkręcenia.

390

Odp: Uszczelka pod głowicą

Dzięki Grzegorz89, znalazłem.

391

Odp: Uszczelka pod głowicą

Witam,mam problem z zt 303,dzisiaj po raz pierwszy od zakupu,( 3tyg) wyjechałem w pole , z agregatem upr.okazało sie ,że silnik niema mocy,dusi sie i nie wchodzi na obroty pod obciążeniem.Kilka dni temu dałem wtryski do sprawdzenia okazało się,że leją i gość mi wymienił końcówki ,czy jest możliwe że wtryski są zle ustawione przez co ciagnik wogóle niema mocy??Oprócz tego jest jeszcze kilka objawów,które mogą miec cos wspólnego,czyli ciagnik mocno kopci,najbardziej na biało i niebiesko na zimnym silniku,na biało jak sie doda gazu na zimnym,na ciepłym kopci ale wydaje mi sie że normalnie.Oprócz tego wyrzuca mi wode z chłodnicy.Z odmy i bagnetu rzuca olejem i dmucha.
Poradzcie co robić!!
Jak sprawdzić co jest uszkodzone?czy to tylko uszczelka?

392

Odp: Uszczelka pod głowicą

Wygląda na to że kupiłeś trupa.
Prawdopodobnie nie tylko uszczelkę musisz wymienić.
Jak kupowałeś tego nie widziałeś?

393

Odp: Uszczelka pod głowicą

widziałem,lecz zapowiadało sie troche lepiej,myślałem,że  z dwa lata pochodzi,cena była nieduża-a stan jest taki jak cena.Ciągnik mocno kopcił,wiec dałem te wtryski do roboty,czy jest możliwe że mam zle ustawione wtryski i przez to nie ma mocy?
Tak jak mówiłem przedmuch z bagnetu i korka jest ale porównałem z c 360 i busem,to wcale nie jest duży,w 60 dmucha mi jak z sprezarki,a chodzi bez zarzutu.Ciśnienie oleju jest w miare.
Ale co z tym wyrzucaniem wody czy to uszczelka czy moży być coś innego??Czy przez uszk.uszczelke silnik może stracić połowe mocy?
co robić mierzyć kompresje? czy rozbierać głowice?

394

Odp: Uszczelka pod głowicą

Może zapłon Ci się przestawił i przez to jest słaby. Ogólnie żeby doprowadzić ten silnik do użyteczności trzeba kilka dniówek przy nim posiedzieć. Zrzuć głowice, zobaczysz uszczelkę i tuleje w jakim stanie. Zobaczysz czy tłoki możesz śmiało na boki ruszać to mniej więcej wiadomo jaki są pierścienie. Mniej czy więcej? Tak samo jak napisałeś że ciśnienie jest w miarę... Ale co to oznacza? Trochę dokładniej jak możesz opisz wszystko, to ktoś Ci będzie mógł dokładniej odpowiedzieć. Dałeś wtryskiwacze do roboty a pompa?? Jak pompa słaba a wtryski skręcone to ona nie może wydolić i podać dobrej dawki. Na wodzie chodził? Jak tak to najlepiej jeszcze zdjąć półblocza i wyczyścić wszystko bo roboty to niewiele, a same korzyści na lata.

395

Odp: Uszczelka pod głowicą

wtryski ustawiłeś a pompa co? Masz ciśnienie na wtryskach ustawione jak należy a pompa może siły nie ma podać bo będzie wyłechtana.. Ja bym zaczął właśnie od tego.

Lepiej być nie może, co będzie się okaże....

396

Odp: Uszczelka pod głowicą

Filtry paliwowe wymienione ma się rozumieć ?

397

Odp: Uszczelka pod głowicą

z pompą nic nie robiłem,tylko sprawdzałem czy ma olej i jest ale wydajemi sie ,że z ropą,filtr paliwa niedawno zmieniany od Piotra K,może i macie racje ,że to coś z pompą,dzis troche robilem ciągnikiem,na zimnym kopci jak lokomotywa-głównie na biało,ale też na niebiesko.
Na ciepłym kopci o 70% mniej,przynajmniej na biało,zauważyłem też ,że jak ma ciężko to wtedy wcale dużo mocniej nie kopci,tylko gasnie a np.moja c 360 jak ma ciezko to od razu chmure puszcza,wiec na mój rozum wydaje mi się jakby brakowało mu paliwa,poza tymjak jóż mówiełem wyrzuca mi wode(też na zimnym jak uzupełnie stan i odpale to od razu wywali z 3l,po nagrzaniu silnika moge dolac i wtedy też wyrzuci ale mniej może 1l.
To od czego zacząśc wtryski jeszcze raz?pompa?mierzenie kompresji? głowice sciagać?

398

Odp: Uszczelka pod głowicą

3l wody ci wyrzyca, moze za duzo lejesz i dlatego, przeciez w zadnym ciagniku nie ma byc pod korek. ale moze tez być ze masz zatkane kamieniek kanały w bloku i tez ci bedzie wyzucało

Rolnik z powołania:-)

399

Odp: Uszczelka pod głowicą

daj pompe do sprawdzenia. JAk wróci dobrze ustaw zapłon.
Jak to nie pomoże będzie kopcił to trzeba poszukac głębiej.

400

Odp: Uszczelka pod głowicą

grala13 oj kolego to żeś się wpakował ,teraz powiem ci co ja bym zrobił na początek to odepnij pasek od pompy wody i alternatora i odkręć kolektor wodny ,ten na górze.Potem nalej wody tak żeby sie przelało z głowić ,odpal bestie i patrz z której głowicy idą bąbelki i z której idą wymień uszczelkę.Teraz pompa widać słaba albo kąt zły więc na początek ustawa wtryski na 160 a kąt wtrysku musisz sam na chybił trafił ustawić po prostu przed pompą są takie blaszki z śrubkami i poluzuj je przekręcaj blaszki w prawo lub w lewo do puki silnik nie zacznie lepiej chodzić .Jeśli nie pomoże to jeszcze zmniejsz na 140 jak na tym nie będzie chodził to wymień sekcje na pompie.