Odp: Uszczelka pod głowicą
Krzywy półblok albo siadła tuleja
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » Uszczelka pod głowicą
Strony Poprzednia 1 … 23 24 25 26 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Krzywy półblok albo siadła tuleja
Mi też wydmuchało....
Dmucha mi w układ chłodzenia od paru miesięcy ( wszystko na to wskazuje). Silnik chodzi normalnie tylko wyrzuca płyn. Ubywa dokładnie 4 litry.
Któraś puszcza. Ręce opadają. Gdzieś coś jest nie tak. Może krzywy blok. Zastanawia mnie czy dociągnięcie głowicy nie załatwi problemu. Puszcza lekko....
Chyba poszukam innego silnika a puki co musi wytrzymać aż zasieję żyta.
też obstawiam na krzywy półblok bo głowice się planuje ale bloku to już nie i tak się będzie działo więc wyciagasz półblok i wieziesz go do sprawdzenia na szczelnosć i równosć płaszczyzny
jak wydmuchuje często to będzie tuleja ,musi wystawać od 0,10 mm do 0,20mm po wyżej bloku.
Ja teoretycznie tak mam.
U mnie był dość mocno zgnity pierścień pod tuleją i lekko ją uniosło. Do tego półblok trzeba było liznąć o 17setek żeby był prosty. Puki co trzyma.
a z jaką siła dokrecacie, bo mi tez własnie wydmuchało
macie jakiś magiczny sposób aby dojść która uszczelka straciła szczelność? tnz prawa czy lewa? olej w silniku zamienia się w krem.
Ta od strony zbiornika paliwa. tak podejrzewam.
Jak dmucha w układ chłodzenia ściągam górny kolektor wodny odpalam i widmo.
Jak na zewnątrz to woda z płynem do mycia naczyń i ładnie widać o ile nie widać gołym okiem albo nie czuć.
Ja puki co swoim jeżdżę. Byłem ze zbożem 14km w jedną stronę z ładunkiem 11t, było prę górek wróciłem zaglądam ...woda jest... no to pojechałem talerzować. teraz piję kawę i lecę dalej woda na dal jest. nie wiem o co chodzi. Muszę zasiać poplony i dopiero będę mógł się za niego wziąć musi wytrzymać.
czyli woda jest wypychana, u mnie jest taki problem że woda idzie do misy korbowej. Przez przegrzanie to się stało. Nie minie mnie to a chciałbym sobie oszczędzić szukania i zdejmowania obu głowic. odmą idzie para, skrapla się woda, w miarce oleju zdrowo bulgocze.
Martwię się żeby to tylko była kwestia uszczelki.
zastanawiam się jak to można rozgryźć.
jak woda idzie do oleju i mówisz coś o przegrzaniu to nastapiła deformacja tulei i korozja zadziałała na oringi które się pewnie naruszyły i tam woda do oleju leci
jwszcze raz pytam jaką siła dokręcac
teraz reszta pytań
Wode wywalało mega mocno, nawet na postoju ubyło z chłodnicy wydatywała woda i spaliny. Żeby zobaczyc z której dłowicy to wylałem wode odkręciłem kolektor od strony kabiny i odpaliłem z tego kolektora zero spalin a z chłodnicy nadal spaliny. więc stwierdziłem ze głowica do chłodnicy zwaliłem, a uszczelka jakby dobra... teraz zalałem woda równo pod głowice i zostawie na noc zobacze ile ubedzie i czy ubedzie.
Zwalac druga głowice?
Zapomniałbym woda poszła tez w olej
U mnie wszystko było dobrze, dopóki nie oddałem pompy do regeneracji. Dzisiaj wymienili mi pompę na inną, ale zastrzegali, że ta jest dobra. No cóż.. A może to przy wcześnie ustawiony zapłon wywala to uszczelkę? Kopci mocno, tulej raczej to nie jest bo płyn nie poszedł w olej. Najgorsze jest to, że nie mam akumulatorów i trzeba na zaciąg i jest sporo motania przy ustawianiu tego zapłonu. Ustawiłem tak jak pisał na tym forum kolega.
Ludzie tu mają turbiny pozakładane, podnosione dawki paliwa, a ty twierdzisz że przez zbyt wczesny "zapłon" wywala uszczelki. Wyciągnij ten półblok i daj go liznąć na szlifiernie. Do tego głowica i pżądna uszczelka i git. Moment dokręcenia głowic gdzies PiotrK podawał. Ja nie dysponuje kluczem dynamometrycznym i robie to swoim sposobem.
Ja dokręcam 180Nm
Wątek o dokręcaniu https://fortschritt.p2a.pl/viewtopic.php?id=456&p=2
Ja tak jak Piotr 180 ale na kilka razy tzn 40 przerwa 80 przerwa i tak jeszcze dziele aż do 180
dzieki wiem jak dokrecać ale czy wymiana uszczelki pomoże to nie wiem...
Papej nie spuszczaj wody tylko odpalaj z wodą bez górnego kolektora...
Ja dziś cały dzień w talerzówce dolałem 2l na korku zbiera się syf taka tłusta beja.
Jeszcze jutro 2 ha orki pod gorczycę i stop.
Nie wiem czy to czy to ma związek i czy pomoże, ale mój kolega w c380 miał problem z uszczelką pod głowicą. po godzinie pracy dmuchało ją i tyle. Splanował głowice, sprawdził blok, ustawienie tulei. zmieniał uszczelkę z 10 razy i dalej to samo. Okazało się że był skrzywiony korbowód i nie było odpowiedniego sprężania na jednym cylindrze. nie dopalał na nim paliwa i po chwili pracy uzbierało go się na tyle dużo że wywalało uszczelkę. ja podejrzewam że za skrzywienie korbowodu u niego odpowiada woda nazbierana przez komin bo traktor używany sporadycznie.
Strony Poprzednia 1 … 23 24 25 26 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » Uszczelka pod głowicą
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo