Odp: Uszczelka pod głowicą
Możesz je sprawdzić czy nie leją u fachowca
GG 5280421 Stosując się do zasad ortografii i interpunkcji wyrażasz szacunek wobec czytających Twoje posty
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » Uszczelka pod głowicą
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 … 26 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Możesz je sprawdzić czy nie leją u fachowca
a jak to sie objawia
W pracy silnika czy na maszynie u fachowca?
no w silniku
np spadek mocy kopcenie po zapaleniu ciągnika na biało itp..
a na niebieskawo bo tak chyba mialem no i gdzie cos takiego mozna sprawdzic
U pompiarza albo u kogoś kto ma taką pompę nie znam fachowej nazwy , i wszędzie tam gdzie robią diesle
ok glowice oddane do planowania ale gosc od razu powiedzial ze trzeba zmieniac zawory mowi sie trudno podobno dawno nie widzial tak sklepanych jak by ktos w nie mlotkiem walil wiec moze to bylo przyczyna tego walenia nie otwieral sie zawor wydechowy i wywalilo uszczelke a moze nie i pytanko czy te cos co zostalo w domu co otwiera zawory moge sam szlifiereczka wyrownac czy to jakos specjalnie musi byc
acha i czy jak juz mam zwalone glowice to czy cos jeszcze moge podreperowac za jedna robota i czy teraz moge jakos zaznaczyc sobie ten slawetny GMP bo przeciez widze tloki no i w jakiej kolejnosci dokrecac sroby od glowicy i moze ktos jeszcze na cos wpadnie to smialo
Nie ma możliwości, aby zawór się "już" nie otwierał, jeśli długo nie były ustawiane luzy zaworowe, to mógł ewentualnie sie nie domykać, co jest raczej mało możliwe, ale jeśli już robisz, to jaknajbardziej zrób porządek z zaworami, natomiast co do dokładnego ustawienia kąta początku wtrysku, kiedyś obliczałem to dla 360, więc wyszło, że pompa musi podać paliwko gdy tłok jest 3mm przed GMP, i z reguły tak jest dla większości silników, czyli sówmiarka i jechane Karlos, natomiast co do wtryskiwaczy, to u Ciebie były raczej w porządku, bo po odpaleniu nie było dymku, ale jeśli masz możliwość to sprawdź je u kogoś kto dysponuje próbnikiem do wtryskiwaczy, takie coś:
A co do kolejności i siły dokręcania śrub głowicy, to na pewno masz to w instrukcji.
co zrobic instrukcja podaje luzy ssacy 0,2 i wydech 0,3 a fachura od planowania starszy facet kazal zrobic odpowiednio 0,3 i 0,4 no i jestem w kropce poradzcie chlop zeby na tej robocie zezarl
a i uszczelke kazal mi towotem przesmarowac a tego takze instr zabrania
a moze tak zydowskim targiem 0,25 i 0,35
Ustaw luz tak jak karze instrukcja i nikogo nie słuchaj , a i przypadkiem nie smaruj uszczelki towotem :uuuu:
no i dlatego jestem najaktywniejszym userem na forum bo zrobie tak jak kazecie i nikogo nie poslucham tylko was a jak cos to przyjedziecie i remont gwarancyjny
ok glowice przykrecone pozostaje jeszcze reszta ale to jutro za jasnego szwagier zadeklarowal pomoc wiec czemu nie skorzystac
a robiłeś fotki jak obiecałeś?
podczas zdejmowania tak a dzis tak nie do konca ale demontaz mam caly a montaz to tak samo tylko trzeba pokazac jeszcze kolejnosc dokrecania no i zaworki
spox :brawo: najwazniejszy jest demontaż ,bo jak sie rozkręci to i skręcic da rade
no i nie odpalil zabraklo pradu zobacze za jakies 2 godzinki tylko takie pytanko z otworow od popychaczy wydostaje sie dym czy to normalne
Obawiam się ,że masz przedmuch na pierścieniach . A w jakim stanie miałeś tuleje ? Miały wytarte gładzie i po przejechaniu palcami było wyczuwalne zużycie (ranty w górnych częściach) Niestety jeśli tak to w niedługim czasie czeka cię wymiana cylindrów. Na razie jeśli specjalnie nie bierze oleju i ma w miarę siłe możesz z tym poczekać . Niestety handlarze często przed sprzedażą zakładają nowe pierścienie i po niedługim czasie traktor zaczyna niedomagać .
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 … 26 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » Uszczelka pod głowicą
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo