Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Elektryka » Zegary w 514
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
No więc dzwoniłem jeszcze raz do Postolic i gościu powiedział mi, że do skrzyni jest jeden rodzaj czujnika i kosztuje on 100zł, a kiedyś mówił, że dwa
Janusz dzięki za fotkę, nie jest łatwo ja zrobić, oczywiście za to + Jak pisałem wcześniej, ktoś wymieniał skrzynie, bo nie jest zielona tylko niebieska(prawdopodobnie od E 512), patrzyłem tam dzisiaj i u mnie nie ma otworu na czujnik,ale koło dekielka od łożyska, mniej więcej w tym samym miejscu co u Ciebie jest czujnik, u mnie jest taki "okrągły" naddatek metalu, na moje wygląda to tak, że tam można wywiercić otwór i nagwintować i wkręcić czujnik, dobrze myślę? I następne pytanie: czy jeżeli by w tą "zaślepkę" wkręcić czujnik, to da rade on wyłapać ze skrzyni/z trybu impulsy do zegara? Na moje to powinien, bo skrzynie chyba są takie same, tylko,że w E 512 jest zaślepiony otwór do czujnika,bo one chyba nie miały prędkościomierza :nie_wiem:
No nie wiem czy sygnał będzie brany z jakiegoś trybu, jak nie ma otworu na czujnik to nie wiem czy jest sens wiercić skrzynie, bo ani to proste ani łatwe, no przynajmniej tak mi się wydaje, a poza tym to nie wiadomo czy tryby lub inne koła znajdujące się w skrzyni są takie same jak w skrzyni co jest założony czujnik. Na zdjęciu wcześniejszym jest pokazane to dużo koło z otworami, i tam to jest założone do niebieskiego kombajnu, może dlatego że nie można wkręcić czujnika w skrzynię? No a poza tym to najlepiej by było zobaczyć w rozebranej skrzyni od jakiego koła czujnik bierze sygnał w skrzyni z czujnikiem, i porównać czy u ciebie jest tak samo, i dopiero wiercić, bo wiercenie bez wyjęcia i rozebrania skrzyni to rzecz bym powiedział ryzykowna, no i jak ojanusz napisał że czujnik jest większy od tego w e 516 b to powiem ci że jest tam średnicy ø18 więc u ciebie będzie jeszcze większy, to bez wiertarki stołowej się chyba nie obejdzie żeby to dokładnie wywiercić. Już chyba wolał bym dorobić takie koło, niż wiercić bez sensu, no ale to tylko moje zdanie.
Andrew masz racje trzeba najpierw zajrzeć czy na kole zębatym są takie wystające elementy które powodują prace czujnika.
Janusz na tym zdjęciu za bardzo nie widać i mam pytanie, czy ten czujnik wkręcony jest obok bębna hamulcowego z lewej strony, czy troszkę w prawo, schowany za bębnem?
Odkręciłem dzisiaj to okno z przodu skrzyni (bo i tak muszę je uszczelnić bo wyciekał tam olej) gdzie znajduje się korek wlewu oleju, jest ono przykręcone chyba na 12 śrub M8 i tam wszystko widać,a mianowicie czujnik bierze chyba impulsy z zębów trybu pierwszego od lewej, przy obudowie (patrz zdjęcie), w tą obudowę skrzyni z zewnątrz jest wkręcony czujnik, podobnie działa ABS w samochodach, to by się zgadzało, że skrzynie w E 512 i w E 514 są takie same,tylko że te co miały montowany prędkościomierz, miały zrobiony otwór i wkręcony czujnik. Co o tym myślicie? ? Janusz gdybyś uszczelniał kiedyś to okno, to pstryknij fotkę, albo sprawdź czy tak jak myślę,że ten czujnik bierze impuls z zębów tego tryba
Widok przez okno skrzyni od przodu kombajnu
wojtas bylem u gościa od kombajnów wpuścił mnie na plac zdjęcia później w sumie ze 30 deutz fahrów tyle samo jelonków i new hollandów claasów fergósonów ogólnie z hektar kombajnów twój zestaw bo patrzył nie ma ale jak claas przyjdze to za 100 euro puści a później wrzucę fotki
a byla jena 512
a to te fotki
http://www.fotoload.pl/index.php?id=f3f … db129a5521
http://www.fotoload.pl/index.php?id=c73 … bb958d8555
http://www.fotoload.pl/index.php?id=e79 … e015562965
http://www.fotoload.pl/index.php?id=bf3 … 3fd46e6851
http://www.fotoload.pl/index.php?id=06b … 2a76675762
http://www.fotoload.pl/index.php?id=a06 … a5bd463480
O kurcze trochę jest tych kombajnów, większość jelonków, nawet się jeden TopLiner trafił a to jest nie stary sprzęt. Mam pytanko, Joker nie spytał byś się przy okazji ile by chciał za czujniki strat z zegarami i czy w ogóle ma na sprzedaż. Nie musi być jakieś super wypasione ważne aby było tylko sprawne, to jest jedyna rzecz która mi brakuje w kombajnie.
ładny szrot kombajnów wszystko czego dusza zapragnie
no ciekawy ma na sprzedarz mnie mówil o kompletnym za 200 euro ale tam jest 2 braci a jak dokladnie do zalerzy jaki bo ja widzialem z 10 kompletów z wyswietlaczami stare na zegare i inne
naprawde jest wszystko ma hangar z rozebranymi na czesci bedze ze 100 silników a wiec i tyle kombajnów rozebranych na czesci
Joker gdzie ten skład sie znajduje daj jakies namiary numer telefonu, adres.
kurcze na taki sklad to bym z checia pojechał po pare czesci
irlandia okolice bunclody z 20 kilometrów od wexford
yy znaczy to nie w polsce
no nie
w polsce te kombajny by jeszcze kosiły
jak będę miał czas to pojadę w przyszłą sobotę na skrap traktorów i pras z 300-400 ciagników na placu ze 100 pras no i drugie tyle rozebrane w hangarze
to tak z ciekawości gdzie teraz jestes wnioskuje ze nie w polsce
Ja też myślałem że to jest w Polsce dlatego się pytałem o czujniki, trochę byłem zdziwiony że u nas się rozbiera takie sprzęty.
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Elektryka » Zegary w 514
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo