81

Odp: E-512 Reaktywacja

Oczywiście big_smile hehe zamek nie działa.. zresztą klucza nie mam big_smile to kłódeczka big_smile

82

Odp: E-512 Reaktywacja

Podoba mi się patent z filtrem kabinowym . Ja myślałem żeby zaraz do dmuchawy przyczepić  wkład  filtra   powietrza z 512 ten od silnika albo  podobny .  U mnie najgorzej kurzy się zza konsoli tam  z tej dźwigni wysypu nie wiem jak się do tego zabrać , mało miejsca tam jest . Zamontowałem fartuch  gumowy ale dobrze nie dolega  , najgorzej jak ruszam   3ką  . Oczywiście + .

" Czasem trzeba zrobić krok w tył  by móc zrobić dwa do przodu . "

83

Odp: E-512 Reaktywacja

Ja w 516 mam te filtry oryginalne na bokach kabiny obszyte materiałem, one działają jako wstępne, a na dmuchawie tak jak Sebastian napisałeś mam założony filtr od powietrza z silnika Bizona. W żniwa tylko czyszczę te zewnętrzne jak zaczyna cienko wiać. Wystarczy je porządnie przedmuchać, a na początku sezonu (pewnie jutro) są prane. I w kabinie nie ma problemu z kurzem z nawiewu.

84

Odp: E-512 Reaktywacja

No a jak założy się filtr od silnika do dmuchawy to nie ma on czasem za słabego przepływu? Kiedyś dostawiłem właśnie filtr od silnika do dmuchawy to dość mocno zwolniła a nie chciał bym spalić silnika nawiewu. Chyba że ten filtr od silnika też już był mało przepustowy bo nowy nie był

E 516 na części
Telefon 695 076 269

85

Odp: E-512 Reaktywacja

W 512 mam zamontowany zamiast oryginalnych filtrów wkład filtra powietrza z Bizona i sprawdza się znakomicie

86

Odp: E-512 Reaktywacja

Laszek napisał/a:

No a jak założy się filtr od silnika do dmuchawy to nie ma on czasem za słabego przepływu? Kiedyś dostawiłem właśnie filtr od silnika do dmuchawy to dość mocno zwolniła a nie chciał bym spalić silnika nawiewu. Chyba że ten filtr od silnika też już był mało przepustowy bo nowy nie był

Wiesz pierwszy filtr miałem 3 sezony, ten co jest teraz też będzie teraz trzeci rok. Z dmuchawą nic się nie dzieje. Ale podstawowa sprawa u mnie jest taka że te na bokach kabiny filtry są szczelne, większość zostaje na nich. A ten na dmuchawie od bizona jest po to aby zatrzymać to co przepuszczą tamte zewnętrzne, więc bardzo się nie brudzi. Kosztuje chyba ze dwie dychy więc koszt też nie duży. Jak kosze to drzwi mam ciągle zamknięte, nie ma opcji bym kosił przy otwartych jak co niektórzy, i ten nawiew z tymi filtrami na pierwszym biegu na prawdę daje rade. No i jak napisałem zero kurzu z wentylacji, naprawdę polecam takie rozwiązanie, bo przez oryginalne na pewno coś przeleci.

87 Ostatnio edytowany przez Laszek (2014-07-16 23:27:28)

Odp: E-512 Reaktywacja

Ok więc do pełni żniw powinienem jeszcze coś z tym  zrobić bo parę dni jeszcze zostało. Andrew a wstawił byś foto jak masz zamocowany ten filtr od bizona?

E 516 na części
Telefon 695 076 269

88

Odp: E-512 Reaktywacja

Jutro jak będę miał chwile to zrobię i wrzucę zdjęcie.

89

Odp: E-512 Reaktywacja

tą dźwignie najllepiej uszczelnić po prostu gąbką. Rwycinasz pasek gąbki takiej z 15 cm szerokiej i obkładasz ta dźwigne... Szyba dciska gąbke która zapiera się za konsole i jest szczelnie. Zdjęc jak to wyglada u mnie już nie podesle bo drzwi mam juz zasilikonowane i ich nie otworze.

90

Odp: E-512 Reaktywacja

http://images70.fotosik.pl/6/19146f9ce64125a6med.jpg
http://images68.fotosik.pl/6/f6fbb199bb00380cmed.jpg
http://images67.fotosik.pl/6/0edfe76481cd6d26med.jpg

Jak widać oryginalne filtry przepuszczają plewy.

91

Odp: E-512 Reaktywacja

Ok, dzięki wielkie smile +

E 516 na części
Telefon 695 076 269

92

Odp: E-512 Reaktywacja

+ leci pomysł prosty i nie drogi.

Nie ma że się nie da, jak się nie chce to się nie da...;)

smile E-516 na części. smile

93

Odp: E-512 Reaktywacja

Dzięki. Chodź muszę się przyznać pomysł nie mój.

94

Odp: E-512 Reaktywacja

14k ja nie mam tamtych  drzwi a ręce  mam krótkie ale dzięki za podpowiedź  smile .  Andrew +

" Czasem trzeba zrobić krok w tył  by móc zrobić dwa do przodu . "

95

Odp: E-512 Reaktywacja

''Podwójne dno'' i filtr kabinowy z bizona spełniają swoją funkcje rewelacyjnie! O kurzu można zapomnieć (najwyżej wleci do kabiny przy otwieraniu drzwi) Jedyna niedogodność do wysoka temperatura ale i z tymn sie uporam po zniwach montując klimatyzacje.

96

Odp: E-512 Reaktywacja

Przymierzałem żeby założyć tam u góry w kabinie całą obudowę filtra od 516 ale się nie zmieści jednak i zrobię tak jak ma Andrew. Na allegro kiedyś pamiętam jak była 517 to miała cały kompletny filtr powietrza z boku kabiny i połączony był wężem do dmuchawy od nawiewu ale jakoś tak to nie za bardzo wyglądało

E 516 na części
Telefon 695 076 269

97

Odp: E-512 Reaktywacja

Zrób tak jak u mnie naprawdę się sprawdza, i tanio. Jak masz dziurawe te filtry po bokach obszyj jakimś materiałem (wystarczy uszyć worek i naciągnąć na ramkę)  by zbierały najgrubszy kurz i plewy+ ten filtr z Bizona, i zapomnij o koszeniu w kurzu.

98

Odp: E-512 Reaktywacja

O ile dobrze kojarze to ten filtr jest od forsza bo od bizona oba szczyty otwarte ale mniejsza o to. Filtry mam takie akurat dwa smile

E 516 na części
Telefon 695 076 269

99

Odp: E-512 Reaktywacja

Na 100% Bizon, u nas w sklepach na pewno nie kupił bym od ręki filtra do Forszaja. Te okrągłe przykręcane dno jest osobno, nie jest zespolone z filtrem jak w Forschaju. I w E516 chyba będzie większej średnicy.  Musisz przyłożyć i zobaczyć czy nie będzie dziury od strony dmuchawy.

100

Odp: E-512 Reaktywacja

ten co mam oryginał od forsza to też pasuje bez problemu

E 516 na części
Telefon 695 076 269