101

Odp: Hamulce

podszlifowałem szczeki, wskoczylo jest git. roznica byla taka ze miałem nowe tloczki kupione kilka lat temu i moze nie byly tak spasowane, no nie wiem. jutro moze rusze kombajnem przod tył i dam znac jak to robota, dzieki za zainteresowanie

102

Odp: Hamulce

No ja też teraz robię hamulce w 514. Prawy bęben pod sprzęgłem to muszę odkręcić te 6 imbusów żeby bęben zszedł? Jak hamulce były "sprawne" to dopiero za drugim naciśnięciem pedały hamował więc to raczej wina pompki? W razie czego pompa hamulców od 360 da radę na 3 bębny hamulcowe? Z prawej strony mam tylko przy skrzyni bo zwolnica jest od 512 i nie ma tam hamulca.

E 516 na części
Telefon 695 076 269

103

Odp: Hamulce

Laszek napisał/a:

No ja też teraz robię hamulce w 514. Prawy bęben pod sprzęgłem to muszę odkręcić te 6 imbusów żeby bęben zszedł? Jak hamulce były "sprawne" to dopiero za drugim naciśnięciem pedały hamował więc to raczej wina pompki? .

Raczej zapowietrzone albo uszkodzone  cylinderki.

Małe świństwa mówi się głośno... Wielkie - szeptem. Prawdy natomiast nie mówi się w ogóle. Kto wie czy każda prawda nie jest w gruncie rzeczy największym świństwem? więcej
Marek Hłasko - Ósmy dzień tygodnia

104

Odp: Hamulce

Odpowietrzane były a na koniec sezonu jeden się rozszczelnił i zaczął lać. Teraz już mam nowy

E 516 na części
Telefon 695 076 269

105

Odp: Hamulce

Panowie czy pompy hamulcowe 512 i 514 są inne? Na stronie Pankowa jest różnica między jedną a drugą prawie 80 zł.

106

Odp: Hamulce

A od c360 tam pompa nie pasuje?

107

Odp: Hamulce

Ja też mam od c360 i hamulce jak brzytwa.

Kiedy brak jakichkolwiek argumentów, najlepiej siłą narzucać swoje przekonania, a kiedy brak jakichkolwiek przekonań, pozostaje już tylko siła.