Odp: Ford TW-15
Grzesiek gratulacje z zakupu, a co kotła one tak mają u nie wchodzi 400 litrów ropy trzeba na końcu powoli wlewać ciężko się odpowietrza bak
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Ciągniki » Ford TW-15
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 … 11 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Grzesiek gratulacje z zakupu, a co kotła one tak mają u nie wchodzi 400 litrów ropy trzeba na końcu powoli wlewać ciężko się odpowietrza bak
Dzięki Pietia. Może wystarczy na dzień roboty, bo w 323 z reguły na koniec dnia już brakowało. Najlepiej jakbym się miło zaskoczył spalaniem jak w kombajnie, że szło pół zbiornika na cały dzień, a tam jest 300l.
Grzseiek tyle to pali u mnie w NH spokojnie na dwa dni ciężkiej pracy starcza
A jak jest u Was z obrotami silnika? Z początku od razu idzie czy dopiero słychać pełną moc przy wyższych obrotach? U mnie z początku taki mułek, dopiero jak turbo zacznie fest pompować, to idzie jak burza. Ogólnie dziś wyjąłem filtr powietrza, i nadaje się tylko do kosza bo taki zasyfiony. Ktoś na nim napisał markerem inicjały, i datę to 1998 rok......W odstojniku paliwa, też szklane denko brudne jakby pełne ziemi.... trzeba filtry pozmieniać, bo aż żal patrzeć.
Takie spalanie to mi bardzo pasuje
W TW-15 jest 132 km ,nie ma interkulera i jest chyba mniejsze turbo.Wchodzi na obroty raczej równo ale turbo słychać,Tak zwanej turbo dziury nie odczuwam.
Tak nie dawało mi spokoju bo u mnie nie ma intercoolera ale dopiero modele tw35 miały je. http://tractoor.pl/cignik/dane-technicz … tw-35.html
https://www.youtube.com/watch?v=nuGHLdldvx0 Nieźle
kuswa po tym filmiku widze jaki on wielki w porównaniu do tej 7240
I daje radę, aż się gęba cieszy
http://naforum.zapodaj.net/fd3c49467e5b.jpg.html
Panowie do czego są te oba filtry? Ogólnie wiadomo, że do hydrauliki i podejrzewam że ten większy jest do hydrauliki podnośnika i zewnętrznej ciągnika. A mniejszy? Myślałem, że jest do oleju wspomagania, ale oba połączone są tą samą stopą więc myślę, że do hydrauliki a nie do wspomagania... tylko gdzie jest filtr oleju do wspomagania?
Jeszcze chodzi o olej do wspomagania, zalany jest olejem żółtym i dziwnie pachnie jakby boxol.... trzeba dolać bo jest połowę ale nie wiem jaki. Poradzicie coś?
Ogólnie części, które zużywają się szybko, lub często, są w cenach normalnych ''zachodnich'', ale niektóre to powalają......
Dobra przyjrzałem się i filtr jest w pompie, teraz pozostaje sprawa oleju. Żółty i śmierdzi dziwnie. Jak wymieniałem w automacie w aucie to tak samo pachniał.
Ja mam zalany czerwony taki sam jak w samochodach w wspomaganiu , ten duży filtr jest przed pompom a ten mniejszy za.
Grzesiu jak chcesz to mogę załatwić namiary na tanie i dobre filtry. Sam biorę do New Hollanda. Oryginalne CNH robione są w francji a te co od niego biorę są białe, nazywają się hifi wyprodukowane też w francji, niczym nie różniące się od oryginału oprócz ceny. Jak chcesz kontakt to wal śmiało!
Co do oleju to tylko dedykowany lub TEXACO i będziesz miał święty spokój! Od nowości to leją i nie jest tani bo 5l 100zł. Serwisowa wymiana co 800mth. Więc radzę wymienić i broń cię Panie Boże nie mieszaj z innymi nawet litra na dolewkę bo będzie zgrzyt zębów jak u sąsiada!
Dzięki Janusz!
Stachu jak się za niego wezmę to się odezwę W skrzyni olej jest i jest ładny. We wspomaganiu też jest ładny, ale jest żółty i mało, muszę dolać.
Myślę, że jakby wymienić cały olej we wspomaganiu to koszt byłby niewielki, bo nie idzie go za wiele, tylko czy nie zważy się jak zostanie trochę starego innego.?
Oglądałem dokładnie ten schemat i powiem, że jest bardzo dokładny i jeszcze opisy są na górze to z nimi nawet laik załapie co i jak.
Nigdy nie mieszaj tym bardziej w hydraulice. Najlepiej postaraj się dowiedzieć co masz za olej i taki kup. W przypadku gdy nikt nie odgadnie wymień w całości. Potem gdybyś pomieszał to jaja nie z tej ziemi!
W poniedziałek postawię pod dach i rozbiorę pompę wspomagania, wymienię na olej jak Janusz ma jak jemu chodzi to u mnie też powinien, gdzie się da to odkręcę wąż i spuszczę.
Ogólnie patrzę w ten schemat i dalej nie wiem po co ta mikropompka tam jest...
Na wszelki wypadek weź strzykawką stary płyn i nowego dolej i zobacz czy po wymieszaniu coś się złego dzieje.
grzesiek wymieniaj wszystkie oleje te w skrzyni tez co z tego ze ładny? jak mógł stracic parametry? to nie ursus ze ma czarny olej w skrzyni.
tez bym wymienil wszystke, w mfie tez maiłem ładny po 2000 tys mtg ale wymieniłem, i tak przeciagłem 500 mtg
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 … 11 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Ciągniki » Ford TW-15
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo