Odp: ZT303 - zmodernizowany
Dzisiaj praca z moja talerzowke Cifer 4m waga 4tony
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Zakup Fortschritta » ZT303 - zmodernizowany
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Dzisiaj praca z moja talerzowke Cifer 4m waga 4tony
waga słuszna a jak szybko z nią jeździsz?
Teraz jechalem na bieg 2/2.
Byla to stara laka. Po kombajnu mozno dam rade i na 1/3 :nie_wiem:
Szału nie ma z prędkością to jest chyba 6-7 na godzinę trochę za mało aby dobrze wymieszała
ale sprzęt ładny.
No mozno,ale tam bylo wiele kamienie i nie chcialem niszcząc talerze.
Mądrzejszy bede na rownym w ściernisku na polu. :nie_wiem:
Tak juz mam zrobione okolo 50ha i jestem wiele zadowolony.
Dla nas jest wiele susze i twardo i talerzowka robila dobre robote. Mam talerze 710mm x 8mm.
Na rownym jede na bieg 1/3 i do gorki 2/2.
Cześć Poulm ! Jak masz zrobione sprzęgło w tym z kabiną od 323 ?
Cesc,jestem tu po dłuższym czasie.
Pedały i sprzeglo mam tak jak ma 303ka.
Nierobilem wielke przerobki, jes to dialej 303ka co ma obraz 323ke.
Aha myślałem że przerobiłeś na pedała od 323 . A w tym z dorabianą kabiną lekko wciska się sprzęgło ? Ciekawy jestem z czego masz wysprzęglik . Bo myślałem aby w 323 zostawić samą pompkę sprzęgłową tam gdzie jest fabrycznie . Wywalić siłownik pneumatyczny i wstawić sam wysprzęglik od tary 815 .
Tak to mam zrobione na mym drugim ZT, ale mam silownik sprzegla od Liaza,ale nie jest to idealne, jest pak problem z stosowanie wzmacniacza momentu (ULS) a jescze to musze przerobicz.
Jeszce niedalem pedaly od ZT323,albo niechalem oryginalny zbiornik na olej hydrauliczny, tachometr i barometry,wszystko jak ma 303ka. Jeszce jestem niezdecydowany,czy miec ty orig. pedaly od 303,czy to prerobicz na inne,ja mam raczej prostocie, wiecej silownikow i mechanizmow = wiecej klopot :nie_wiem:
Żeby ULS działał w tym co ma siłownik od Liaza musi być jeszcze do tego patentu zastosowany siłownik pneumatyczny sterowany elektrozaworem . Co tylko komplikuje sprawę .
U mnie ULS nie działa . I raczej nie będę go robił . Jeśli u Ciebie w tym co ma wysprzęglik od Liaza sprzęgło lekko chodzi , da się wcisnąć drugi stopień też w miarę lekko . Przynajmniej tak jak jak w MTZ to też bym podobnie przerobił . To rozwiązanie mi się podoba . Jest proste i sprzęgło zawsze można wcisnąć .
Co do twojego problemu , jeśli nie przeszkadza Ci że masz sprzęgło po staremu to zostaw jak jest . Takie moje zdanie .
Jest to tak,potzebuje jeszcze dorobic drugi pneumatyczny silownik a bede to ok.
Nie musi byc na elektrozawor, tylko jest potrzeba dłuższy skok i ULS mogę aktywować z nogi pedalem do 1/2 skoku, podobnie jak na 303ke.
Ja ULS potrzebuje do transportu,albo mam ciezarowy przycep BSS 17.13 i laduje do niego nie kiedy i 17ton pszenicy, tak ma calkowita waga przyczepy okolo 22ton a tylko 3 biegy jest na nasze pagórkowate drogi malo
Jeszce czasem uwazuje wstawic skrzini biegow od ZT323, ale niewie czy to nie jest juz wiele zkomplikowany projekt.
To już lepiej kupić cały 323
Asi tak,ceny sa juz optymalne,jeszcze uwidze co bede :hmmm:
Na origo 323ke sa mi nie lubi ty skomplikowane systemy sterowania, wiele elektro-pneumaticznych zaworow,elektriky, hydraulyczne wspomaganie pedalow i wiele innych klopot, jest to juz raj dla myszy i szczurów
Dla tego robim na proste 303ke komfort od 323ky.
Ktoś moge powiedzieć, że to jest głupie, ale mi to pasuje.:rolleyes:
Faktycznie skrzynia 3 biegowa to trochę mało przełożeń . Słyszałem że za to jest mocniejsza . W 323 nie ma aż tak tragicznie z elektryką . Tylko te wspomaganie sprzęgła mnie do szału doprowadza :gun: . Jak nie opiłek to zawór sam się przytnie .
Poulm a lekko wciska się sprzęgło w tym co ma wysprzęglik od liaza i czy załącza II stopień sprzęgła bez problemu ?
Tak to przerob na ręczny zawór na dźwigni biegow podobnie jak to ma Liaz:
Jest to proste i efektywne.
Ten silnik sprzegla Liaz chodti bardzo lekko,jak w samochodu :-D, ale ma maly skok i drugi stopień sprzegla nie dziala, dla tego to musze jeszcze prerobicz inaczej.
Mam zt300 z kabiną od 323 to wiem jak to śmiga i tez sprzęgła nie przerabialem ani hamulców i jest wygodnie a co do 323 jest on tak samo prosty jak 303. Zresztą to te sama konstrukcja tylko oblachowanie inne
Ciekawi mnie jak ta przeróbka wygląda w środku . Chętnie bym foty zobaczył jak to jest zrobione w tym 303 z kabiną 323 . U mnie teraz wysprzęglik jest z zetora chyba 7011 http://rolekspert.pl/p3709,wysprzeglik- … -2704.html i jak ustawię to mogę i drugi stopień włączyć . Czyli Liaza jak by miał podobny skok to by pasował .
https://www.youtube.com/watch?v=KyJouaN3PCM Szatan z tego Naszego Poulm'a
o kurna
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Zakup Fortschritta » ZT303 - zmodernizowany
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo