Odp: woda w oleju
Witam mam problem z silnikiem otóż gdzieś ucieka mi woda tylko nie do oleju i spod kolektora wydechowego z pod dwóch tłoków wydostaje sie chyba olej. Co może być przyczyną? uszczelka czy może pierścionki ?
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » woda w oleju
Strony Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Witam mam problem z silnikiem otóż gdzieś ucieka mi woda tylko nie do oleju i spod kolektora wydechowego z pod dwóch tłoków wydostaje sie chyba olej. Co może być przyczyną? uszczelka czy może pierścionki ?
ogarnij trochę pisownię bo takiej zbitki zdaniowej nie można jednoznacznie zinterpretować !!!! opisz dokładnie co się dzieję i kiedy to się dzieje.
uszczelka
Dzis jeszcze sprawdziłem wtryski i 2 mi lały ale czy to było przyczyną tego nie wiem. Zmieniłem końcówki. A wody musiałem dolać ok 15 litrów po tygodniu postoju. I jak narazie jej nie ubywa. Zobaczę jeszcze jutro.
Witam mam problem z silnikiem 4ifa E 514 wszystko było okej przez zimę ubyło ok. 7-8 l płynu do chlodnicy a na miarce oleju przybylo i jest śmietana czyżby chłodnica oleju rozmroziła się w misce silnik był zalany 3lata płynem ale w zeszłe żniwa poszedł wąż od chłodnicy ta grucha na dole i zalałem wodą na jesień wymiana na płyn silnika nie odpalałem czy zostało by trochę wody w chłodnicy kranik był odkręcony w misce płyn to petrygo i weszło po paru dolewkach ok 28 l dzięki
co to znaczy śmietana?
inaczej zol czyli mieszanina tłuszczu i wody wyglądająca jak majonez, tak czy siak, gdzieś jest nieszczelność i trzeba to naprawić.
Zacznij od wymiennika ciepła to najłatwiejsze jest .
Tak wytargałem silnik odkręciłem miskę i zalałem wodą wyjścia zatkałem i kranikiem powietrze sprężarką w misce się gotowało i trochę na zewnątrz i okazało się ta duża uszczelka co uszczelnia chłodniczkę uszcaelka wrak
Operacja chyba udana uszczelnienia nowe i wszystko okej trochę namęczyła mnie chłodniczka bo ukręciłem śrubę 8ke co jest przykręcona na razie wszystko działa silnik dostał przy okazji nowe wtryski bo ostatnio w żniwa padł i założyłem stary od innego silnika i nowy olej filtry i nowe akumulatory 120 ah i gotowy do żniw he
Co może być, że po tygodniowym postoju w 4vd pojawia się woda pod korkiem spustowym? Jakieś 300ml.
Dodam że gdy kombajn chodzi codziennie to problemu nie widać. Woda się pojawia tylko po dłuższym postoju.
Sytuacja jak wyżej w postach czy szukać przyczyny gdzie indziej ?
a układ na wodzie czy na płynie?
Uszczelniacze na tulejach. Ciepłe tuleje się rozszerzają i dociskają gumy do bloku, jak ostygną się luzują i coś tam się sączy
Sezonowo na wodzie. Sytuacja u kolegi
Tez obstawiam uszczelnienie tulei mialem tak w john deete
To słabo. Chyba najlepsze wyjście to spuścić wodę przy planowanym postoju bo żniwa zaraz.
Ja bym sypnął paczkę uszczelniacza do chłodnic.
Sąsiad pewnie z 10 lat przez całe żniwa przed wyjazdem w pole nalewał wodę, po powrocie spuszczał.
Witajcie ja dziś mam podobny problem przy talerzowaniu poplonu odkręcił się korek spustowy od wody uciekła woda z układu objawy zauważyłem dopiero jak para dym pokazał się lecący od strony odmy. Na chodzie dolalem ok 7-8 l i dałem dyla do domu wtedy zegar dopiero pokazał 80 stopni tak było w granicach 40-60 zanim dojechałem do domu silnik oslabl i dmuchał dymem z odmy. Po ostygnięciu spuściłem wodę z układu było tylko 10 l zalalem do pełna i odpaliłem to przy z miarki oleju dmuchał dymem i wypływać zaczęła smietana zdjolem głowice uszczelki niby ok tuleje nie widać pęknięcia zalalem blok ok do wysokości kanałów wodnych nie widać by przeciekaly tuleje. Co robić dalej?
Głowica może być pęknięta miedzy zaworami.
Strony Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » woda w oleju
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo