Odp: Mdw 524
Silnik z E281 jest zupełnie innym silnikiem niż ten z MDW 524. Oba są IFY i oba 6VD ale w dalszych oznaczeniach jest różnica. To właśnie je odróżnia i jest częstym powodem pomyłek. Silnik z sieczkarni (dwie potrójne głowice) jest dokładnie takim samym silnikiem jak w 4VD (ZT, E512 i E514, IFA W-50) ale o dwie dziurki większym. Silnik z MDW 525 (ten ifoski) jest już zupełnie innym silnikiem (6 oddzielnych głowic), dokładnie takim samym jak od IFY L-60.
Silniki z komorą spalania MAN-M (czyli nasze poczciwe IFKI) muszą dymić po odpaleniu bo taka już jest ich natura. Pisaliśmy już o tym wiele razy. Przestaje dymić dopiero wtedy, gdy tłoki mu się dobrze rozgrzeją. No ale znowu bez przesady, gdy dymienie będzie nadmierne to znaczy, że coś jest nie tak i trzeba szukać przyczyny. Wtryskiwacze, pompa wtryskowa, zapłon na wszystkich albo na poszczególnych sekcjach w pompie wtryskowej poprzestawiany, kompresja, filtr powietrza, świeca płomieniowa (jeżeli ją ma), itd...
www.rajstop.pl - Raj dla stóp Najtańszy i najlepszy sklep w sieci - hurt i detal
Zamiast PW proszę napisać maila - szybciej dochodzi i jest pewniejszy. Piszę poprawnie po polsku.