Odp: Generalny remont
Jeżeli myślisz że po wymianie pierścieni nie będzie dmuchał to się srogo pomylisz ,dam ci dobrą radę jeździj puki możesz.A może masz przytarty któryś garnek ,jak ściągniesz głowice to sprawdź czy nie ma rys.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » Generalny remont
Strony Poprzednia 1 … 14 15 16 17 18 … 36 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Jeżeli myślisz że po wymianie pierścieni nie będzie dmuchał to się srogo pomylisz ,dam ci dobrą radę jeździj puki możesz.A może masz przytarty któryś garnek ,jak ściągniesz głowice to sprawdź czy nie ma rys.
Wszystko się okaże jak zdejmiesz półbloczki.
Dokładnie! Jak go rozbiore to wszystko się okaże a wszystko przez moje niedopatrzenie, chodzi o gumę, przy sprężarce łączącej z kolektorem, nie uszczelniała dobrze i ssał brudy... . Mam nadzieję że na pierścieniach się skończy, bo nie dymi ,oleju nie bierze (wszystko oczywiście w granicach rozsądku bo, nie należę do ludzi którzy się upierają że nawet setki nie weźmie od wymiany do wymiany)i nie dmucha aż tak że można koło pompować tylko po prostu lubie mieć maszyny po ładzie stąd chęć wymiany i wolny czas.
A czy jest możliwe skoro silnik nie dymi ani nie bierze oleju że sprężarka powietrza się kończy i przepuszcza powietrze do silnika i dlatego dmucha z odmy ?
Masz na myśli przedmuch przez rurkę ściekową oleju ze sprężarki ?
Odłącz i zobacz, ona co prawda za dużo nie nadmucha ale później odmą uciec to musi.
Chodziło mi raczej o przypadek Grzegorz89 i zastanawiam się czy taki przedmuch może powodować spręzarka
Na logikę to z tą sprężarką ma sęs . silnik potrzebuje dużo powietrza i tak ciągnie przez filtr a sprężarka zasysała cały syf z małej dziurki. No wiadomo silnik też trochę.....
Ale przez powrót by tak dmuchało?...
Ale pewnie to dobry trop, na 70ha 0,5 oleju ..... jak nowy john deer...
no może przesadziłem z tą 0,5litry ale jak wymieniłem mu olej na wiosnę zeszłego roku tak miarka jest w takim samym stanie, choć coś musiał wziąść.powiem tak, że 323 mniej oleju bierze jak mój ford 1,8td. A wracając do tej sprężarki to daje dużo do myślenia choć pompuje jak należy a dopiero niedawno zrobiłem zawór bo na jesieni nie miałem kiedy (ten przy butli) bo raz sie otworzył raz nie i ciśnienie duże się robiło.cały był brudny.Może to i ma sens.
Grzegorz89, a masz może centralne smarowanie pompy wtryskowej?
tak mam
Odmą też lubi dmuchać jak jest za dużo oleju. Tobie oleju bierze bardzo mało, a może Ci go jeszcze nawet przybywa? Jeśli pompa wtryskowa "puszcza" paliwo to wtedy przedostaje się ono do silnika przez centralne smarowanie. Dużo jest i było takich przypadków. Tak czy inaczej lepiej zlikwiduj to centralne.
Pomyślę o tym, jednak tak jestem nauczony że codziennie rano przed wyjazdem, przed odpaleniem sprawdzam olej,płyn i oczywiście paliwo.i raczej jeśli miałoby się coś dziać z olejem to prędzej ubywałoby niż przybywało.Mój teść sprawdzał raz na sezon i 2lata temu małego zetora a rok temu dużego zetora zatarł.Dlatego ja jestem na to uczulony.Tak czy inaczej dzięki za jakieś nakierowanie.
Nieraz, jak człek ma pecha, to dokładnie tyle ile silnik spali oleju, tyle pompa przepuści mu paliwa do silnika. Wtedy wydaje się, że silnik w ogóle oleju nie bierze. Tych różnic nie widać ani na miarce, ani w baku (tylko olej robi się coraz rzadszy), a po pewnym czasie silnik się zaciera... Rocznie kilka takich przypadków przerabiamy, więc to również musisz wziąć pod uwagę.
No bo faktycznie olej jakby rzadszy się zrobił, a zalany turdusem to raczej dobre ma opinie ten olej.i ciśnienie ostatnio mi troche spadło dobrze że mi powiedziałeś.Bo może byłem na najlepszej drodze do kapitalnego remontu.Na początku nie wiedziałem czego to pytanie zadałeś...to teraz pytanie ile oleju powinno być w pompie?czy nalać aż po kruciec od zasilania smarowania?
W pompie 1L oleju silnikowego zrobię później fotkę jak ja przerobiłem to sobie sprawdzisz czy przybywa w pompie czy nie.
http://sendfile.pl/42027/IMG_0001_2.JPG na czerwono jest zaznaczone, do tego miejsca sięga olej wszystko co powyżej poziomu wężyka to ON.
tak jak pisze jamir12- jak odkręcisz tą śrubę i nic nie pocieknie to jest ok. Jak wypłynie to znaczy że pompa paliwowa przepuszcza (a jeśli silnik chodzi równo to prawdopodobnie tylko ta pompka zasilająca którą najlepiej zamienić na taką od DeTa). Wtedy to miejsce gdzie jest ta śruba zaślepiasz krótką pełną śrubą a ten wężyk, który zwykle idzie od sprężarki odcinasz i kierujesz w dół (ew zakładasz wężyk żeby nie chlapało po ramie). Pompa paliwowa na ON jeszcze sporo pojezdzi (aczkolwiek lepiej to zawsze naprawić)..... silnik już nie....
dzięki wam na pewno coś z tym zrobie, szczerze mówiąc nigdy się nad tym nie zastanawiałem jeśli o pompę chodzi.
Tak jak kiedyś mówiłem jak wywiozę zboże, to zajmę się remontem... .No i stało się rozbieram co się okazało niemiec musiał długo na wodzie jeździć bo mały wężyk łączący półbloki byłm całkiem zapchany.Czy się grzał nie wiem bo wskaźnik nie działa a wentylator chodzi cały czas bo jest zablokowany śrubą. Tak jak myślałem tuleje są jeszcze w dobrym stanie pierścienie wymienie bo one już trochę gorzej tylko to co naj bardziej mnie zdziwiło mam 4 pierścienie chromowy węglowy i dwa zgarniaki! Teraz gdzie taki komplet kupić? Ogólnie to silnik w dobrym stanie ciśnienie powyżej4 atm. tylko zaczęło mi trochę rzucać odmą przez to chce pierścionki wymienić, jedna głowica do szlifu bo podcieka olej, no i luz zaworowy to był ustawiany chyba jeszcze w "DDR" bo na jednym to nawet 2,5mm było.Teraz trochę wolnego czasu to ciągnik będzie jak nowy:)
Pierścienie u PiotraK
No już trochę się pytałem Piotra tylko jeszcze teraz wyszedł mały problem z tym czwartym pierścieniem normalnie to chyba będe musiał kupić nie 4 a 8 kompletów pierścieni w sumie to on przez to nie brał oleju że miał 2 zgarniające.
Strony Poprzednia 1 … 14 15 16 17 18 … 36 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » Generalny remont
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo