Odp: Generalny remont
A pierścień w rowku tłoka nie ma luzu góra-dół ?
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » Generalny remont
Strony Poprzednia 1 … 28 29 30 31 32 … 36 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
A pierścień w rowku tłoka nie ma luzu góra-dół ?
A pierścień w rowku tłoka nie ma luzu góra-dół ?
tego nie sprawdzałem
Znalazłem przyczynę dymienia. Uszczelniacze zaworów puszczają Da się je wymienić samemu? Jeżeli nie to ile może kosztować taka przyjemność?
Witam koledzy ! Jak powinny być założone korbowody ? Korbowód u góry na sworzniu tłoka ma taką piętkę . W którą stronę ta piętka ma być skierowana ? U mnie patrzyła w stronę kolektora wydechowego .
zamkami panewek od strony walka rozrzadu
A tłoki zdejmowałeś z korbowodów?
Tak były zdejmowane . Pytam się bo silnik ktoś już ruszał i nie wiem czy dobrze składał .
Pytałem, bo tłok na korbowodzie też trzeba dobrze osadzić. Jak odwrotnie się założy tłok, to wtedy trzeba by odwrotnie założyć korbowód, żeby komora w tłoku była skierowana w odpowiednią stronę. No ale sprawa już chyba nieaktualna?
mam takie pytanie czy po remoncie silnika mozliwe jest aby w kolektorze wydechowym pojawiało sie troszke oleju , sladowe ilosci ale jest , dodam ze przepracowałe nie duzo i praktycznie nie pusto , cinienie ok . nic sie nie dzieje
bywa tak jak się nie dotrze lub chodzi na wolnych obrotach długo,może też lać wtrysk.
Po remoncie nawet powinien lekko olejem dmuchać.
wtedy wiadomo ze nie trze na sucho w sobote też zrobiłem szybki remont mtz 952 i teraz jeździ i sie dociera też trochę olejem moczy ale tez lało sie z wydechu bo przed remontem padła też turbina i jeszcze wczoraj szybko nowe turbo założylem a od rana juz śmiga z hds-em
Może może nawet wskazane he Mechanik raz opowiadał jak zrobił silnik w 912 i gość za kilka dni dzwoni i opierdala że olejem rzyga i zle złożył... On gada zrób pan 100mtg a potem dzwon czy olej bierze i gość nie zadzwonił... U mnie 12 też trochę olejem sadzila ale to kilkanaście tylko mtg..
ja też po wymianie klocków w audi opieprzywszy sprzedawce że hamulce zrobiły się gorsze niż było wcześniej a on mówi zrób 200km i zobacz wtedy no i musiałem przeprosić
Koledzy, żeby rozwiać wszelkie wątpliwości co do zużycia oleju przy docieraniu silnika, wrzucam tu oryginalną Ifoską krzywą zużycia oleju dla jednego cylindra w pierwszych godzinach pracy silnika po remoncie i pomocny opis na przyszłość:
http://ifa-serwis.pl/galeria/forum/zuzycie_oleju_1.jpg
http://ifa-serwis.pl/galeria/forum/zuzycie_oleju_2.jpg
Opis jest z oryginalnej instrukcji dla silnika chłodzonego wodą, a krzywa jest dla silnika chłodzonego powietrzem, ale w tym przypadku nie ma to znaczenia. W innych silnikach zawsze jest podobnie tylko lekko proporcjonalnie mniej.
Jak widać zużycie to na początku jest spore i olej ten jak się nie wypali to musi gdzieś się wydmuchać i wykapać. Jak głowica na wyjściach wydechowych jest planowana i jednocześnie kolektor wydechowy na wejściach też, to przy dobrej uszczelce kapie mało albo i wcale. No ale nie czarujmy się, raczej nikt tych płaszczyzn nie szlifuje, no chyba, że są mocno skorodowane i wtedy kapanie ma się pewne.
Cześć . Może mi ktoś powiedzieć po ilu godzinach docierana już można go wsadzić w robotę ? Na jakich obrotach maksymalnie i czy lepiej na biegu jałowym czy w trasę go puścić ? Szukałem , gdzieś było ale nie pamiętam gdzie .
zazwyczaj kazdy mówi zrob 200mtg i dokręcaj głowice docieraj i ja też tak robie jak mi mowią zmiennym obrotem i obciązeniem i nie było jakoś problemów ktoś gdzieś cos kiedyś mawiał ze 500mtg i jest całkowite dotarcie ale według mnie to co napisałem powinno wystarczyć najważniejsze to zeby go nie zagrzać a przy docieraniu to nie jest problem zagotować wodę w silniku skąś to wiem:) spokojnm trybem pracy go dotrzyj i powinno być dobrze
etam 50 godzin i już można coś lekkiego robić po 100 to już prawie dotarty
Cześć . Może mi ktoś powiedzieć po ilu godzinach docierana już można go wsadzić w robotę ? Na jakich obrotach maksymalnie i czy lepiej na biegu jałowym czy w trasę go puścić ? Szukałem , gdzieś było ale nie pamiętam gdzie .
Nie jestem ekspertem ale mój kombajn docierał silnik na dojeździe w pole, a potem 2000 i tak do dzisiaj. Przecież ten silnik przez cały żywot zrobi tyle co ciagnikowy w rok, więc po co się spinać? Wystarczy jako tako dbać.
bez przesady na początku musi mieć lekko bo się grzeje
Strony Poprzednia 1 … 28 29 30 31 32 … 36 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » Generalny remont
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo