Odp: Generalny remont
Panowie dziękuje za wszystkie odpowiedzi, ale nie mam czasu teraz się tym zajmować mam małe dziecko w szpitalu właśnie wróciłem z nocki teraz jest z mała jest żona odezwę się po wszystkim
Pozdrawim wszystkich
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » Generalny remont
Strony Poprzednia 1 … 7 8 9 10 11 … 36 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Panowie dziękuje za wszystkie odpowiedzi, ale nie mam czasu teraz się tym zajmować mam małe dziecko w szpitalu właśnie wróciłem z nocki teraz jest z mała jest żona odezwę się po wszystkim
Pozdrawim wszystkich
Panowie dziękuję za wszystkie odpowiedzi dałem jeszcze pompę i wtryskiwacze do sprawdzenia mają być w tym tygodniu do odbioru a wracając do silnika okazało się, że pierścień zgarniający nie spełnia swojej funkcji i to jest przyczyną brania oleju tak stwierdził mechanik tak, że pozostanę przy zmianie pierścieni zaleje silnik nadal Lotosem i będzie OK.
Wracając do waszych pytań była na jesieni wymieniana jedna uszczelka pod głowica podejrzewam, że młody za bardzo dał mu w dupę przy oraniu straszne warunki u nas panowały i ją wydmuchało i dziwnym trafem po jego pracy ciągnik zaczął brać więcej oleju
:):)
Czyli był zagotowany dlatego zaczoł brać olej no i tą uszczelke wydmuchał.Dziecko już zdrowe?
Jak silnik jest dobrze zrobiony, prędzej traktorzysta spuchnie niż traktor. A czy On jest młody, czy stary (traktorzysta) - nie ma znaczenia. Dmuchnęło uszczelkę pod głowicą. Gdzieś tkwił błąd przed pracą młodego. Albo głowica zwichrowana, może blok, uszczelka kichowata, za słabo głowica dokręcona, ostatecznie wszystkiego po trochu plus ciężka noga młodego na wolnych i średnich obrotach. To nie kraina cudów z bajek dla grzecznych dzieci. Jest skutek - musi być przyczyna. Zdrowia dla małego !
Dziękuję za troskę ( bliźniaki) o dziecko już jest w domu zabierała ją erka miała wysoka gorączkę i utratę śaiedomości w szpitalu okazało się jeszcze, że jest podejrzenie zapalenia płuc, ale na szczęście jest już dobrze córka w domu kontrola wypadła pomyślnie
:):)
Za bliźniaki masz +. PROMOCJA ! Za trojaczki masz dwa plusy.
panowie wiosna w pełni a mi chyba silnik padł. po orce i kultywatorowaniu zaczeło mi walic w silniku tak jakby na wale, może na panewkach a wogóle to nie wiem co się stało bo jestem przerażony remontem kiedy roboty masa a ciągnik padł. poradzcie co mam sprawdzić ? pewnie musze zdjąć miske i od tego zacząć ?
Może panewka się obróciła , mogła tulejka w korbowodzie się rozsypać .Najlepiej zdjąć miske olejową i sprawdzać,ale to nic przyjemnego jak ciagnik padnie a robota czeka.
Zacznij od zdjęcia miski. Bez doświadczonego ucha, od tego powinieneś zacząć. Odkręć stopy korbowodów i zobacz panewki z czopami. Następnie czopy główne z panewkami. Jak u dołu jest OK, szukaj wyżej. Pompę oleju zostaw na deser, ona nie "wali". Może sworzeń, może tłok, może popychacz, może zawór. Morze jest głębokie i szerokie. Do Ciebie należy trafna diagnoza, nikt za Ciebie tego nie zrobi. Ostatecznie rozbierz silnik na drobne, przyczyna się znajdzie.
a jak ciśnienie oleju?
jak nagle uciekło to szukaj w układzie korbowo tłokowym
ja miałem taki przypadek dawno temu w kombajnie. Zaczął stukać ciśnienie spadło z 6 do 1
Przyczyną był pęknięty, wał silnik chodził bo wał pękł na panewce a ta trzymała wszystko prawie w całości. Najlepsze jest to że silnik pracował z tym pęknięciem przez kilka godzin....
tydzień temu wymieniałem gumowe sprzęgło,a ciśnienie oleju spadło na 1 dzisiaj go ściągne do siebie i będziemy kombinować mam nadzieje że szybko uda się znależć przyczyne i to naprawić, dzięki za rady.
ja mam taki sam przypadek!! plaga jakaś czy zle spojrzenie sasiadów??
ale u mnie cisnienie nie spadło - obróciło panewke na 3 korbowodzie. Wał do wymiany - nie nadaje sie juz do szlifu. Ale na szczęście do roboty zaczepiłem ruska i mniejszego polaka. A niemca remontuje z telefoniczna pomocą PiotraK. Wysłałem mu tez pompę do sprawdzenia. najbardziej to mnie przeraża jak trzeba bedzie półbloki ustawic
jak pólbloki ustawić?
u mnie panewki do wymiany , ale ich nie obróciło , był luz i dla tego stukało , na pierwszym od kabiny. byli "fachowcy" i po 15 minutach stwierdzili że wał jest ok, wymienie i tak wszystkie bo przy okazji powymieniam wszystkie pierścienie - bierze olej, a cylindry wyglądają ładnie.
przy okazji może mi ktoś rozszyfruje numery z panewek-DKFDDR 49, 0613 , 1/0,0
tak odczytałem z panewki ,-
Najlepiej to zmierz grubość panewki i ją tu napisz, bo z oznaczeniami bywa rożnie. Już kilka razy spotkałem się ze źle oznaczonymi panewkami, więc suwmiarka jest tu najlepszym miernikiem panewki.
grubość panewki to 3,0 mm.
napisz mi ile trwa regeneracja wtrysków
masz panewki na sklepie?
a pierścienie? uszczelki?
3mm to już 4 szlif, więc teoretycznie już ostatni, ale praktycznie, w nagłych wypadkach, o ile wał na to pozwoli można jeszcze jeden zrobić:-)
Z regeneracją wtryskiwaczy, jak mnie dobrze pogonisz i nie będziemy się zagadywać, to uwinę się nawet w pół godzinki:-)
Z pozostałych części, jeśli chodzi o silnik, to staram się zawsze mieć wszystko na bieżąco, z innymi to już różnie bywa, ale z reguły zawsze coś się znajdzie:-)
byłem wczoraj u Piotra . obsługa super ,wiedza max.- profesjonalizm + pasja .Piotra pracownik - najlepszy na świecie, a wiedza tylko pozazdrościć !
polecam wszystkim - duży plus. Teraz biorę się do składania , już nie moge się doczekać efektów.
Witam wszystkich wracam do mojego silnika młody chyba go wykończył zaczyna lecieć sporo pary lub spalin z odpowietrzenia silnika i kapie olej podejrzewam, że spalił nowe pierścienie lub tylko je przypiekł. Co można z tym faktem zrobić proszę poradzie coś czy tak można jeździć czy myśleć o innym silniku?
Czekam na wasze opinie.
Pozdrawiam
Strony Poprzednia 1 … 7 8 9 10 11 … 36 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » Generalny remont
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo