InfinityPG napisał/a:Czeka mnie taka sama robota ... jak szybciej ogarniesz sprawę z oringami możesz się podzielić co wyszło ich wymiarami i na co zwracać uwagę
U mnie jest stary serwomechanizm, nie ma orbitrola pod kierownicą tylko wałek z przegubami przez cały ciągnik.
Oringi :
24x2 6 sztuk
68x2
25x3
58x3
40x3
110x5
Jest jeszcze jeden na tłoczysku ale go nie ruszałem, poza tym są jeszcze 2 uszczelniacze tłoczyska, to tyle z uszczelnień. Krytyczne jest zakładanie tego 68x2 oczywiście o ile będziesz rozbierał wszystko na drobny mak. Żeby go nie przycięło polecam składać na towot ten. Odkręcanie tego dekielka który zaznaczyłem na pierwszym zdjęciu na czerwono to katorga. Wszystko przez to że trzyma na oringu, potem idzie lekko. Do zakręcania użyłem klucza od glebogryzałki. Ma dwa takie bolce które pasują i nie trzeba znowu pukać młotkiem półgodziny. Ten 110x5 oryginalny jest ciut większy po średnicy, ja taki wziąłem bo nie mieli w sklepie identycznego.