Odp: Koła od stara 660 na przód
tak, to nie nówki , ale czasami lepiej założyć używkę za małą kasę i dociągnąć do wymiany na nowe.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Układ jezdny » Koła od stara 660 na przód
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
tak, to nie nówki , ale czasami lepiej założyć używkę za małą kasę i dociągnąć do wymiany na nowe.
Do 323 koła 18stki od stara 660 nie pasują, trzeba by ztaczać z bębna te trzy wypuklenia i tak samo z blachą osłonową ale wtedy cały syf idzie do środka bębna i z tego co pomierzyłem to początek bębna lub końcówka felgi też do podtoczenia
Także felgi z oponami do oddania, trochę je odświerzyłem
https://zapodaj.net/afa015c1e5687.jpg.html
https://zapodaj.net/c58164f058b27.jpg.html
ja mam takie w białoruśce
I do forsza wejdą, bębny wyrzucić, hamule na przód zaślepić i by były tylko że ja nowe szczęki i cylinderki wrzuciłem
za ile do zabrania/?
https://www.olx.pl/oferta/kola-1200r18- … 0804b9506b
nie chcę być gelek dociekliwy ale powiedz jak one nie pasuja jak tutaj są wsadzone no chyba ze on też nie ma hamulcy z przodu
Od 303 nie wchodzą na bęben hamulcowy, to 18 cali chyba tym bardziej.
Pewnie ma tarcze wentylowane na przedzie.....:lol::lol::lol:
Albo gość sie walnął w ogl. i są to 20stki albo zrobił co pisałem wcześniej, ztoczył bęben i tą osłone, ja na takie coś nie ide bo nie po to hamulce do ładu doprowadzałem,
Arek 323 też wrzucił, gadałem z nim tylko ten bęben szlifował, zapytam jeszcze o tą osłonę bo z mierzenia też ją ciachać trzeba i jak sie ciachnie.to duża szczelina będzie i wszystko będzie szło do środka
Tomek 323 to koło co jest na olx to w 100% koło 18stka,
Napiszcie czy można z bębna ztoczyć te wypuklone pierścienie
Ja miałem od stara w 323 i pasowały tak jak na zdjęciu
Podjade na wulkanizacje i przekrece detki żeby maszynki były na zewnątrz i spróbuje jeszcze raz
Koledzy piszecie że koła od stara 18stki pasują do fortschrita zt 323
To napiszę Wam jakie głupoty piszecie, bez ingerencji tokarki albo gumówki Nic nie pasuje
Po pierwsze trzeba zeszlifować bądź ztoczyć ostatnie wypuklenie na bębnie do wysokości pierwszych dwóch wypukleń oraz zeszlifować lub ztoczyć rant felgi ok. 3-4 mm- ten co wystaje poniżej obwodu felgi od strony wewnętrznej
Te zabiegi trzeba wykonać żeby nie wpieprzyć sie w kłopoty jak ja po tych radach że ma pasować
Po założeniu felgi na bęben zobaczyłem że trzeba zeszlifować ten rant ostatni na bębnie natomiast nie zauważyłem że trzeba podszlifować lub ztoczyć rant felgi, natomiast podszlifowałem poczatek rantu bębna i tak felgę staroską założyłem, dokręciłem nakrętki i po kilku minutach usłyszałem cyknięcie
Po było podłużne pęknięcie bębna hamulcowego i tak własnie zakończyła sie moja przygoda z zakładaniem felg które miały pasować do ciągnika
Z drugim kołem już nie będę ryzykował biorę felge i bęben do tokarza w celu dopasowania bębna do felgi
A i jeszcze poszukuję bęben hamulcowy do odkupienia może ktoś mnie poratuje
A i jeszcze poszukuję bęben hamulcowy do odkupienia może ktoś mnie poratuje
No mam.
Poratuj biednego ile chcesz, jest do mnie namiar odezwij sie
A może miałem 20 nie pamiętam ale wiem że brat z wojska przywoził i to były że stara
18stki też wejdą tylko trzeba zrobić jak opisałem sam zły na siebie jestem że nie zauważyłem tego że pod koniec dokręcania ciężko idzie teraz bede robił inaczej ściągnięty bęben będę pasował do felgi
oczywiście jak drugi bęben zorganizuje
każdy uczy się na błędach nie martw sie
Temat opanowany, koła z przesyłką 600, bęben 150, przetoczenie bębnów 100zł, wstawienie nowych zaworów- zrobiłem to bo o tak trzeba było dętki przekręcić bo zawory były do wewnątrz- koszt 75zł, szlifowanie rantu flansz felg dwa popołudnia i trzy tarcze wachlarzówki nie wpominając roboty bezcenne, następnym razem to bym zrzucił opony z felg i do tokarza z tymi rantami bo samemu sie schodzi a i pod koniec roboty moja szlifiera bezfirmowa za 49,99 wyzionęła ducha- stawiałem że padnie przy pierwszej feldze.
Oto efekt
https://zapodaj.net/ff0af9b30d769.jpg.html
Szacun za włożoną pracę. Nie jestem jednak pewien czy będziesz z nich zadowolony, gęsty bieżnik.
Dzieki zobaczymy jak to sie bedzie sprawować
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Układ jezdny » Koła od stara 660 na przód
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo