Odp: regulacja zapłonu
koseś, nie wiem jak tym silniku, ale w większości luz powiększa się na rozgrzanym.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Układ zasilania » regulacja zapłonu
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
koseś, nie wiem jak tym silniku, ale w większości luz powiększa się na rozgrzanym.
gorący metal rozszerza się po to ustawia się luz na zaworach
U mnie stuka dopiero podczas pracy przy obciążeniu. Na początku myślałem że to łożyska w pompie wodnej bo mi aż stanęła i pasek pękł. Kupiłem nową pompe lecz stukanie nie ustało:/
Przy chwili wolnego czasu sprawdze luzy na zaworach
dario to ustaw luz zaworowy na gorącym silniku, i dopiero po odpaleniu rano będzie klekotał:) a ifa i tak ma fabrycznie duży luz
Mi chodziło oto że luzy na zaworach nie są aż takie ważne jak stukają zawory to znaczy że są wypalone gniazda i tylko dobry fachowiec może to zrobić bo jak się zdejmuje głowice to trzeba ją splanować wytoczyć gniazda założyć nowe zawory i ktoś cierpliwy je dotrze u nas taka przyjemność kosztuje 100zł za głowice +zawory.Zawory lepiej niech mają większy luz niż za mały bo wtedy na pewno wypalą się gniazda.Robiłem kiedyś eksperymenty i wyszło że najszybciej można załatwić głowice na czystym bioestrze a najszybciej na oleju jadalnym i jeszcze jedna uwaga żadne paliwo nie powinno zawierać wody bo wtedy polecą gniazda i pierścionki.
Macie racje, w tym silniku na gorąco luz się zmniejsza. Zapomniało mi się, że głowice są żeliwne.
Ustawianie zapłonu nie jest takie proste bo pompę można źle przykręcić czyli nie dokładnie w kreskę i wtedy nic po symbolach.
Wg. fabrycznej instrukcji 21.5 - 23.5 stopnia.
Ustawianie zapłonu nie jest takie proste bo pompę można źle przykręcić czyli nie dokładnie w kreskę i wtedy nic po symbolach.
Do tego dochodzą jeszcze wszelkie powiększone luzy na kołach zębatych i klinach...
Co Ci wyszło, że tak zapytam ?
witam
mam problem tego typu że wycieka olej na sprzęgięłko przy pompie paliwowej u 323a, a nie bardzo wiem jak to rozebrać czy ktoś to kiedyś naprawiał???
Kolego jako że jesteś tu nowy więc Ci wybaczę ale Twoje pytanie ma się nijak do tematu tego wątku
A skąd dokładnie, młody1801, wycieka Ci na to sprzęgiełko i jaki olej, napędowy czy silnikowy?
może masz filtr przypchany po zimie woda się zebrała i masz efekty na maxa brakuje mu paliwa i zwalnia by za chwile przyspieszyć jak paliwa naleci.
najpierw to sprawdź a dopiero potem sie martw remontem pompy jak pali i nie kopci to nawet ewentualny remont nie powinien być drogi. Ja miałem kompletnie zdechłą silnik odpalał kiedy otrzymał ogromną ilość samostartu i chodził jak stara k.... nie wspominajac ze kopcił jak parowóz i remont z wtryskami wyszedł mnie 850 zł
A ciągnąłeś 2 przyczepy po 10 ton? czy dwie a na nich 10 ton ja swoim 255 ciągam jedną na którą wchodzi 10 ton jak na dwóch miałeś tyle to weź je sprzedaj kup taką jak ja mam.
Przede wszyskim sa miejsze opory toczenia ciągałem 2 przyczepy miałem 10 ton i musiałem redukować do 1 a z jedną jak dobrze pójdzie to nie bedę redukował w cale albo do 3 a górka ta sama
p.s. sprawdziłbym po zimie tą listwę w pompie paliwowej co lubi się przycinać... poszukaj na forum sporo o tym było... częsty problem
Krzysiek kupił bym z miłą chęcią większe przyczepy ... Ale może powiesz mi Za co ?? jak wywiozłem wczoraj pszenice i klełem bo co to za cena 430 i z godziny na godzine mniej jak dzwoniłem tego samego dnia rano mówili po 450zł\t to istny szok już sie zastanawiamy co będzie za miesiąc...
witam pochwale się a mianowicie udało mi się ustawić zapłon w forszaju pompa po regeneracji wtryski również, jeszcze dwa dni temu nawet o tym nie myślałem ale dziś poczytałem troszkę forum, posty Sławka troszkę Piotra za co + pompa na miejsce odpowietrzenie układu gaz do dechy i kręcenie kołem zamachowym znalazłem znaki u mnie między 20 a 25 na króćcu od pompy pokazało się paliwo rantem szmatki zebrane pokręciłem troszkę tym sprzęgiełkiem paliwo drgnęło skręciłem dziwo zapalił chodzi nie dymi ale czy jest dobrze to nie wiem jak to sprawdzić , pod koniec tygodnia będzie mechanik to zobaczy mnie się wydaje ze dobrze . i teraz moje pytanie jak by było źle ustawione to co by sie działo jakie objawy
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Układ zasilania » regulacja zapłonu
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo