Odp: 512, 514, 516, 524 - różnice
zalezy jak pompa wrtyskowa ustawiona gdziesz o tym czytałem mówił o tym PiotrK
A nominalnie ile mają? 100KM tak ?
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Dane techniczne » 512, 514, 516, 524 - różnice
Strony Poprzednia 1 2 3 4 … 8 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
zalezy jak pompa wrtyskowa ustawiona gdziesz o tym czytałem mówił o tym PiotrK
A nominalnie ile mają? 100KM tak ?
jeszcze co do różnic i podobieństw
to 512, 514, i sieczkark281 mają identyczne skrzynie biegów, kombany mają te same silniki lecz wg konedata 514 mocniejsza, układy hydrauliczne zbudowane z tych samych elementów młocarnię, sita układ jezdny ten sam. zespół żniwny ma różny napęd w 514 lepszy miom zdaniem,
nie wiem jak to wygłąda w modelach MDW a chętnie się dowiem i jeszcze jedna sprawa sprzeczałem się z kolegą na temat szerokość hedera czy to prawda iż 514 wychodziła z hederem 6m? 512 wychodziły z hederami: 3,60 m, 4,20 m 4,80 m 5,70m a 514?
512 http://www.konedata.net/fortschrittE512.htm
514 http://www.konedata.net/fortschrittE514.htm
hej. mam pytanko:) mam 524mdw i na kole od mocarni chodzi mi o te kolo od bebna co wychodzi na nim mam takie 3 bolczyki co one za zadanie spełniaja??
Witaj panka
1. Na początku wypadałoby się przedstawić.
2. pytanie nie w tym dziale.
3. Ale chyba wybaczymy
jeśli myśle o tym samym co tymasz na mysli to są to bołczyki łączące obie połówki kół pasowych. chyba są po to aby obie połówki kręciły się razem
IFA nie miala takich silnikow. 60 cylindrowych nie robili. Robili tylko 4 i v8 i to tez 2 typy. Jeden był samochodowy a drugi rolniczy. samochodowy mozna poznac po tym ze ma miarke oleju zrobiona z plaskownika a rolniczy z takiej sprezyny. Do rolniczych wchodzi 2 litry oleju wiecej niz do samochodowego. Mam 514 z silnikiem rolniczym wlasnie. Moja przyjechala z Danii i ma jasno zielony kolor, szerokie opony, szwedzka sieczkarnie, zbiornik poj 4000 litrow i w kabinie cos a` la klime. A kabina jest od 517 bo jest tabliczka na ramie kabiny.
sorki nie 60 tylko 6- cylindrowe
mikołaj1991 daj zdjęcia swojej maszyny
IFA nie miala takich silnikow. 60 cylindrowych nie robili. Robili tylko 4 i v8 i to tez 2 typy. .
Młody człowieku jak ty niewiele wiesz co i jak produkowano w Nordhausen i Schonebeck. Spojrzyj tutaj:
http://translate.googleusercontent.com/ … e3l6msfCZg
Dla uściślenia Mikołaju, powiem Ci jeszcze, że IFA robiła silniki 1-, 2-, 3-, 4-, 6-, 8-, 12- i 24-ro cylindrowe, w różnych wielkościach, rzędowe i w układzie V, chłodzone cieczą i powietrzem, i w tamtych czasach była w ścisłej czołówce graczy na tym rynku.
IFA nie miala takich silnikow. 60 cylindrowych nie robili. Robili tylko 4 i v8 i to tez 2 typy. Jeden był samochodowy a drugi rolniczy. samochodowy mozna poznac po tym ze ma miarke oleju zrobiona z plaskownika a rolniczy z takiej sprezyny. Do rolniczych wchodzi 2 litry oleju wiecej niz do samochodowego. Mam 514 z silnikiem rolniczym wlasnie. Moja przyjechala z Danii i ma jasno zielony kolor, szerokie opony, szwedzka sieczkarnie, zbiornik poj 4000 litrow i w kabinie cos a` la klime. A kabina jest od 517 bo jest tabliczka na ramie kabiny.
troszeczke pojechales z wiedza, moze chciales zabajerowac ale nie wyszlo,
a Piotrze jak robili silniki 24 cylindry?? 12 u gory w ukladzie V i 12 tak samo tylko do gory nogami ??
V-ki były tylko 2-, 4- i 8-mio cylindrowe, przy czym te pierwsze to małe silniki. Już kilka razy ich temat na forum był poruszany. Silniki 12- (SRL) i 24-ro cylindrowe (SRW) były robione tylko w rzędzie i są analogiczne do "naszych" silników z traktorów i powiem, że naprawdę robią wrażenie.
Dla uściślenia Mikołaju, powiem Ci jeszcze, że IFA robiła silniki 1-, 2-, 3-, 4-, 6-, 8-, 12- i 24-ro cylindrowe, w różnych wielkościach, rzędowe i w układzie V, chłodzone cieczą i powietrzem, i w tamtych czasach była w ścisłej czołówce graczy na tym rynku.
Są/były jeszcze silniki do Simson'ków, MZ'ek, Trabantów, Wartburgów, Barkasów itd... Ten sprzęcik na pewno znasz, a ich silniki również były spod znaku IFY.
wiec gdzie takie silniki byly zakladane? do lokomotyw czy co
Dwunastocylindrowe zakładane były głównie do dużych agregatów prądotwórczych, a dwudziestoczterocylindrowe do kutrów morskich. Jakiś czas temu były jeszcze dwa takie w Polsce.
IFA nie miala takich silnikow. 60 cylindrowych nie robili. Robili tylko 4 i v8 i to tez 2 typy. Jeden był samochodowy a drugi rolniczy. samochodowy mozna poznac po tym ze ma miarke oleju zrobiona z plaskownika a rolniczy z takiej sprezyny. Do rolniczych wchodzi 2 litry oleju wiecej niz do samochodowego. Mam 514 z silnikiem rolniczym wlasnie. Moja przyjechala z Danii i ma jasno zielony kolor, szerokie opony, szwedzka sieczkarnie, zbiornik poj 4000 litrow i w kabinie cos a` la klime. A kabina jest od 517 bo jest tabliczka na ramie kabiny.
Nie chciałbym się sprzeczać ale Ifa robiła także silniki 6-cio cylindrowe, min były one montowane w 524
Czyli się jednak nie myliłem....... A dla PiotraK leci plusik za wiedzę........
panowie chciałbym sie zapytac ile wchodzi do zbiornika 524 pszenicy w tonach tyle co bizon czy wiecej
5 kubików tj ok 4 ton
mam jeszcze jedno pytanie ciekawe czy zna ktos odpowiedz ile ma wysokości fortschritt 524 bo teraz mam bizona i nie wiem czy nie jest wyższy ten 524 bo może mi nie wejść do garażu
miałem ten sam problem kiedy przesiadałem się z bizona na classa tylko w moim przypadku różnica była 20cm dla classa pewnie 524 tez jest podobnej wysokości jeśli bizon włazi na styk z dachem to może byc problem jeśli masz jakieś 50cm wyżej dach to wlezie ci i 524
Strony Poprzednia 1 2 3 4 … 8 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Dane techniczne » 512, 514, 516, 524 - różnice
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo