Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 … 24 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Sprzęgło , WOM , ULS » Sprzegło 323A
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 … 24 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Dzięki chłopaki za podpowiedzi jak tylko się uporam z innymi pracami zabieram się za sprzęgło płyn mam DOT 3 powiedzcie mi jeszcze czy sprężyna powinna być tylko na dole, bo ja mam tylko między wysprzęglikiem a cylindrem II stopnia a sprawdzałem w katalogu i jest pokazane, że także powinna być przy górnej pompce sprzęgłowej pozostania mi chyba coś tam dopasować.
Chłopaki
DZIĘKUJĘ BADZO:):):):):beer:
za pomoc znalazłem błąd. Przyczyna była w złym ustawieniu cięgiełka wysprzęglika a cylinderem II stopnia po odłożeniu sprężyny okazało się ze jest tam ponad 2 cm luz po ustawieniu na minimalny okazało się, że biegi wskakują ładnie. Mam jeszcze pytanie, jaki tam powinien być luz 2-3 milimetrów czy większy. Myślę że jeszcze musze zamówić nowe ringi i tam też wymienić.
Pozdrawiam wszystkich
PS.
Jutro jadę po nowy nabytek jak będzie w domu wstawię foty:):)
Pięknie chodziło i dzis padło chodzi mi o pompkę sprzęgłową puściły nowe uszczelniacze cieknie niestety trzeba wymienic na inne
U mnie było tak samo chodziło i ciekło aż w końcu doszliśmy do wniosku że trzeba wymienić na nowa ale nowa kosztuje tak więc dopasowaliśmy od autobusu dużo tańsza i też zdaje egzamin
Panowie ile może kosztowac pompka do sprzęgła wymiana uszczelniaczy nic nie dała cały czas zgrzyta.
pozdrawiam
Zapytaj Pantery, po marudź mu to Ci tanio sprzeda albo i nie.
Witam kolegów. Mam problem ze sprzeglem glownie z wspomaganiem olejowym sprzegla pedal chodzi tak ciezko ze trzeba sie ostro za kierownice zaprzec zeby wcisnac
pompka sprzegła jest po naprawie i dalej jast to samo
Moze mi cos poradzicie
No to masz trochę roboty,przydał by się zegar ciśnieniowy i podłączyć go za pompą hydrauliczną powinno być ciśnienie 80-120 atm jak jest 80 to pompa już do wymiany bo nie da sie jej zregenerować.Za orbitrolem powinno być 25-50 jak ciśnienia są dobre to wtedy wymieniamy sterowmnik ciśnienia coś takiego co znajduje się za akumulatorem z prawej strony bo wątpie żebyś to naprawił.Jeszcze odłącz chłodnice oleju i podłącz na krótko i zobacz czy jest różnica.Nie wiem czemu ale umnie czasami też sprzęgło ciężko chodzi ale to chwile i jest dobrze.
ale o ktora pompe chodzi ta głowna czy od wspomagania kierownicy bo jak o ta glowna to ona daje 160 atmosfer bo ja sprawdzalem
Chodzi o pomp od wspomagania, tą pod chłodnicą, ona napędza wspomaganie sprzęgła, hamulca i układu kierowniczego. A po za tym, ja zachowuje się wspomaganie kierownicy gdy sprzęgło tak ciężko chodzi? Bo jeśli kierownica też ciężko chodzi, to przyczyny mogą być takie jak opisał Tomek 1974, natomiast jeśli tylko sprzęgło szwankuje, to masz nadal padniętą pompkę wysprzęglika
predzej przyczyną tego że sprzęgło ciązko chodzi to bedize to co u mnie było chodziło cięzko jak szlak pomogło wykręcenia tego badziewia co nazywacie sterownikiem ciśnienia co jest po prawej stronie pod kabina za akumulatorem nad zbiorniekim oleju na klucz bodajże 32lub36 wykręciłem to badziewie i poprostu przedmuchałem spręzonym powietrzem wkreciłem i problem z głowy widocznie siteczko było przypchane co tam jest
kierownica w moim przypadku chodziła powiedzmy tak samo
no u mnie kierownica chodzi lekko a to badziewie tez czyscilem i dalej jest to samo
u mnie sprzęgło czasami ciężko chodziło,ale z orientowałem się że wystarczyło lekko nawet na centymetr wcisnąć hamulec i w tym czasie sprzęgło leciutko że małym paluszkiem bym wcisnął.Czasami dłużej jakby przepompować sprzęgło -hamulec itd.To pomagało.A kierownica i hamulec chodziło lekko,zawsze.
Podłącze się do tematu.Zapalam ciągnik 323 sprzęgło działa cacy tak przez 10 min pracy ciagnika potem pedał sprzęgła zaczyna twardnieć i ciężko jest wyłączyć lub włączyć biegi.Wystarczy zgasić ciągnik na jakieś 5 minut i ponownie zapalić to sprzęgło zaczyna działać poprawnie ale tylko na jakieś 10-15 min potem robi się coraz twardsze.Przednie koła kręcą się lekko więc myśle,że to nie będzie nic wspólnego z pompą.
@Master, to może wyciąg serwo sprzęgła, ten patent co jest między pompą sprzęgła a pedałem sprzęgła. Rozkręć, wyczyść i wymień wszystko co się nadaje do kosza.
Dzisiaj poskładaliśmy ciągnik w jedną całość ale nie mogę wyregulować sprzęgła. Łapki od 1 stopnia ustawione są na ok 3 mm od łożyska, układ odpowietrzony ( pompka po wymianie uszczelniaczy, wspomaganie sprzęgła wyczyszczone ). Problem polega na tym że biegi jakoś wchodzą ale nie idzie ich wykleszczyć. Przy wciśniętym sprzęgle do końca rozłączony jest 1 i 2 stopień pomimo że siłownik pneumatyczny nie wysówa się. Jak wyregulować sprzęgło żeby działało jak trzeba ?
Nie patrz na odległość łapek od łożyska oporowego tylko popuść te trzy śruby aż będą się lekko odkręcać a później dokręcaj aż poczujesz opór wtedy skontruj i powinno być ok.
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 … 24 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Sprzęgło , WOM , ULS » Sprzegło 323A
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo