Odp: silnik w 524
524, dziś zrzucę głowice ale raczej marne szansę że to któraś z uszczelek .
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » silnik w 524
Strony Poprzednia 1 2 3
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
524, dziś zrzucę głowice ale raczej marne szansę że to któraś z uszczelek .
Jak masz na ifie to rozbieraj i jedź koś. Żadna to filozofia, a zrobisz samemu. 2dni roboty i do kupy poskładasz.
Wymiennik ciepła to może być bo koniecznie uszczelka pod głowicą .
Najprędzej wymiennik tak jak kolega wyżej pisze. Remonty tych silników do tanich nie należą.
a może gumki na tłokach puściła któraś kiedyś tak miałem w ciągniku zrobiło się mleko e oleju
A ja to obstawiam ze brok puścił pod pokrywa głowicy
U mnie też aż olej bagnetem poszedł . Wymiennik ciepla można wyjąć nie wyjmujac silnika do góry . I później wymiennik pod ciśnieniem sprawdzisz czy puszcza
Głowice zdjęte uszczelki całe, dwie tuleje podtartye-przegrzane tak jakoś to określę porysowane w każdym razie , na tłokach z tych tulei rysy i dwa górne pierścienie zapieczone. Zdażyłem wyjać jedna tuleję wczoraj mocne wżery rdzy jakby ktoś ponawiercał oczywiście nie na wylot , uszczelki tulei obsmarowane silikonem czarnym . Na reszcie tulei widać jeszcze wyraźnie ślady honownia i tłoki też ładne . Wał i panewki też wygladaja dobrze poza jednym wykorbieniem na pierwszym cylindrze od strony koła zamachowego jest widoczna rysa na wale i panewkach. Pojadę dziś do Pankowa i Pszenna dowiedzieć się jak z częściami do niego będzie bo już nie wiem co z nim robić czy szukać drugiego. Zadzwonię jeszcze do Pana Piotra.
jak jest silikon to nic dobrego to nie wróży . a jak jest na tulejach w okolicy gumek uszczelniających to stawiam na wżery na bloku . Woda w chłodnicy się kłania ...
Blok bez wżerów , gumki uszczelniające twarde i miejscami napuchnietę , tuleje przeżarte skorodowane. Rozmawiałem z Panem Piotrem odradził aluminiowe tłoki które tak polecali w Pszennie i Pankowie dałem sobie z nimi spokój , zamówiłem u niego części a sam wyśle wtryski do sprawdzenia. Dziś pojadę zawieźć głowice do sprawdzenia i zabielenia.
właśnie dlatego nie chcę 524 oraz elektrozawory i mało części i w dodatku drogich
to nie jest niezawodny jak 512 czy 514 fajny jak wszysto gra ale jak coś nie tak to już inna bajka a można różne gówno kupić
był taki koło sępólna przez telefon i olx bajka sprowadzony itp a w rzeczywistosci współczuję temu co go kupił a sam miałem na niego ochotę ale się wyleczyłem i tylko 514
a niema ktoś na sprzedaż łąp do silnika od 524 i miski olejowej
Jacy a kiedy był na sprzedaż ten koło sepolna ??
na sprzedaż był chyba we włościborku lub waldówko nazwisko Bykrzycy
A dowiedziałem się przez przypadek będąc u klienta niedaleko
mówił że nawet swojego nie skosil
Też go przejazdem oglądałem ... on był po opaleniu. . Po pług z kumplem tam byłem
cena była w miarę ale tylko cena
Strony Poprzednia 1 2 3
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » silnik w 524
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo