Odp: Jaki silnik do forsza
a jak bym chciał zdać swój stary silnik i brać drugi po remoncie ?
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » Jaki silnik do forsza
Strony Poprzednia 1 … 5 6 7
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
a jak bym chciał zdać swój stary silnik i brać drugi po remoncie ?
Są też i takie oferty w internecie
https://www.olx.pl/oferta/silnik-fortsc … dc3292238d
https://www.olx.pl/oferta/silnik-4vd-if … dc3292238d
ale jak to na pradę wygląda to nie wiem.
bo jest forsz za jakieś 3 tyś ale bez silnika tzn z silnikiem wyjętym bo stary się zatarł i tak myślę z wujkiem nad nim
taki niebieski na olx stał to ten?
nie ma go na olx
Mam pytanie odnośnie silnika s 359m ze stara 1142, w jednym forszu mam silnik 6ct 107 i nie jest on pierwszej świeżości, ciśnienie na rozgrzanym spada na łeb, a drugi wydech silnika to odma, a patrząc w ogłoszeniach to w moich rejonach tych 6 ct.... nie ma za dużo a jak już sie pokaże coś w miarę to za wiadro pieniędzy, a znowu u kolegi stoi 1142 który będzie szedł na żylety a motorek ma laleczkę, jeden i drugi ma 150km tylko s 35.... nie jest uturbiony, znowu w moim jest zrobione turbo, pompa wtryskowa, nowa pompa wspomagania, nowe wtryski i zrobiony rozruch także sam słupek by mnie ratował, coś na zimę muszę pomyśleć doradzcie czy tego 6ct szukać czy o tym s359 pomyśleć
A widziałem że jednego miałeś wystawionego na sprzedaż za nie małe pieniądze a tu teraz się okazuje że w dodatku silnik...
Na tym motorze śmigam już drugi rok i pewnie jeszcze pośmiga chcę tylko to ogarnąć żeby było tip top, Leszek racja że chciałem go sprzedać i kupić jakiś mniejszy ale jak mam go oddać za grosze to wolę go zostawić a z racji tego że lubię mieć sprzęt przygotowany to zadałem to pytanie a jak już piszesz że był za nie małe pieniądze to wiem jakie są za 15tyś bo je oglądałem a wymienię chociaż parę rzeczy co w moim zrobiłem że chciałem więcej, nowe turbo, pompa po reg. w mielcu, nowe końcówki wtrysków warszawskie, nowe szczęki hamulcowe przód tył z cylinderkami o nowych przewodach nie wspominam, nowe okładziny ręcznego, uszczelnienia zwolnic, nowy sworzeń z tulejami sanek przód nowe szpilki sanek, nowa pompa wspomagania, wody, skręt przerobiony na siłownik, opona przód tył 90%, o olejach nie wspominam nie mają roku w skrzyni i zwolnicach, w silniku dwumiesięczny Castrol 10w40 i co muszę napisać ciśnienie na rozgrzanym na o ponad pół atm wyższe niż jak był na mineralnym, to to co pamiętam
Pozostał w razie co motor to koszt ok max 2tyś
No zrobiłeś w nim nie mało i koszta to były na pewno ale prawda jest taka że nigdy się to nie zwróci co się w niego włoży potem przy sprzedaży. Swoją drogą można znaleźć nawet i koło 10 tyś w nie najgorszym stanie a taka prawda w każdym będzie zawsze coś do pogrzebania. Kolega z forum kupił ostatnio za 11 a mówił że na gotowo w 15 się zamknie. Najgorsze jest to że jak się szuka to akurat nie ma nic ciekawego a po zakupie już to od koloru...
Strony Poprzednia 1 … 5 6 7
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » Jaki silnik do forsza
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo