Temat: Powazny problem z ZT-303

Witam kolegów;D
Mam problem z moim ZT-30e3 a mianowicie ciągne przyczepe pszenicy około 10ton i nagle spada mi z obrotów chodzi nie równo, chwile tak się "pomęczy" i wraca do normy.
Co może być tego powodem??
Dodam że pompa paliwowa jest po regeneracji i nowe wtryski, filtry także nowe, ale to wiadomo.
Proszę o szybka odpowiedz bo czeka mnie orka.

Fortschritt ZT-303-D------------A w przyszłości Fortschritt ZT-323-A

Sprzedam lampy zespolone diodowe, diody LED.
Bliższe informacje i zdjęcia na tej stronie:http://www.was.eu/index.php3?action=wyroby&kategoria=diodowe&strona=1&sort=&lang=PL

2

Odp: Powazny problem z ZT-303

Na pewno paliwo nie dochodzi może przewody może pompka zasilająca,odkręć przewód przed pompą i obserwuj jaki strumień paliwa leci i poczekaj dłużej bo czasami bywa że na początku leci mocno a później słabo.Jak paliwo leci dobrze to pompka zasilająca i nie zapomnij o ostojniku.

3

Odp: Powazny problem z ZT-303

Odstojnik jest ok pompka nie wiem jak ale raczej dobra a strumień paliwa leci pożądnie tzn gruby taki jak środkowa średnica węża, ale On wgl dziwnie bo nie gaśnie tylko spada z obrotów i chodzi na wolnych.

Fortschritt ZT-303-D------------A w przyszłości Fortschritt ZT-323-A

Sprzedam lampy zespolone diodowe, diody LED.
Bliższe informacje i zdjęcia na tej stronie:http://www.was.eu/index.php3?action=wyroby&kategoria=diodowe&strona=1&sort=&lang=PL

4

Odp: Powazny problem z ZT-303

pąpe tak zrobgili ci że juz zdechła moim zaniem

Każdy samochód może służyć Ci do końca życia... tylko wystarczy nim z...... smile

5

Odp: Powazny problem z ZT-303

Może zasiljąca pompka się zaciera i dlatego sa problemy.

6

Odp: Powazny problem z ZT-303

Własnie myślałem nad tym ze pompa juz padła, ku***** chyba go zjem jak ją zawioze.
Albo pompka siadła bo tez była robiona.

Fortschritt ZT-303-D------------A w przyszłości Fortschritt ZT-323-A

Sprzedam lampy zespolone diodowe, diody LED.
Bliższe informacje i zdjęcia na tej stronie:http://www.was.eu/index.php3?action=wyroby&kategoria=diodowe&strona=1&sort=&lang=PL

7

Odp: Powazny problem z ZT-303

Najpierw sprawdź czy to pompka po prostu odkręć przewód za filtrem a pompą wtryskową i zobacz jakie taje ciśnienie sam musisz to rozgryść bo mi nic do głowy nie przychodzi.Spróbuj obejść pompę i podłącz czyste paliwo od razu do pompy wtryskowej ja tak jeżdziłem póki pompki nie wymieniłem jeszcze sprawdź filter powietrza.

8

Odp: Powazny problem z ZT-303

Sprawdż czy nie zacieły się zaworki na pompce zasilającei .

od małej myszki do Cesarza , wszyscy żyją z gospodarza

tel 782 616 889 dla kolegów z forum czynny całą dobę  Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki , tylko cuda zabierają mi trochę czasu.                                                                                                          "Mówią żem jest paranoid a ja nie przejmuję się jadę co fabryka dała ....."

9

Odp: Powazny problem z ZT-303

Wymontuj wkład filtra paliwa i spróbuj co będzie, też wiosną miałem taką przygodę, nowy wkład założyłem i po wyjechaniu w pole nie szło pracować, pod obciążeniem tracił ducha, spadały obroty, jak wywaliłem wkład był nie ten traktor i tak skończyłem robote, oczywiście później zamontowałem inny wkład i jest ok.

tel: 605107385  czynny non stop
ZT 323 A 89`
E 512 77`
B 200/5 83`
Brakuje mi Trabanta   http://img77.imageshack.us/img77/6011/fzt303nb5.gifhttp://img519.imageshack.us/img519/7425/cccp.jpghttp://img148.imageshack.us/img148/4215/trolex.jpg

10

Odp: Powazny problem z ZT-303

Na moje to on Ci sie zapowietrza,sprawdź przewód od zbiornika do pompki zasilającej i uszczelkę gumowa pod odstojnikiem,jak sie za mocno dokręci odstojnik gumka sie przecina i ciągnie powietrze.Chyba,ze zdycha pompka zasilająca.

GG 5704394

11

Odp: Powazny problem z ZT-303

Gdyby była gdzieś "dziura" i zapowietrzał by się w czasie pracy, to podczas postoju by się w miejscu dziury pocił i było by mokro od paliwa, więc to było by widać.

tel: 605107385  czynny non stop
ZT 323 A 89`
E 512 77`
B 200/5 83`
Brakuje mi Trabanta   http://img77.imageshack.us/img77/6011/fzt303nb5.gifhttp://img519.imageshack.us/img519/7425/cccp.jpghttp://img148.imageshack.us/img148/4215/trolex.jpg

12

Odp: Powazny problem z ZT-303

Koledzy już rozwiązałem problem gumka pod odstojnikiem była za duża i zatykała dojście paliwa.
Wielkie dzięki za pomoc i doradzanie.
A @Pitek masz plusa bo sprawdziłem tak jak doradziłeś gumkę.

Fortschritt ZT-303-D------------A w przyszłości Fortschritt ZT-323-A

Sprzedam lampy zespolone diodowe, diody LED.
Bliższe informacje i zdjęcia na tej stronie:http://www.was.eu/index.php3?action=wyroby&kategoria=diodowe&strona=1&sort=&lang=PL

13 Ostatnio edytowany przez Dario (2009-08-03 21:56:13)

Odp: Powazny problem z ZT-303

Najważniejsze, że rozwiązałeś problem smile

14

Odp: Powazny problem z ZT-303

Najważniejsze że mi pomogliście, z resztą jak zawsze pomagacie.

Fortschritt ZT-303-D------------A w przyszłości Fortschritt ZT-323-A

Sprzedam lampy zespolone diodowe, diody LED.
Bliższe informacje i zdjęcia na tej stronie:http://www.was.eu/index.php3?action=wyroby&kategoria=diodowe&strona=1&sort=&lang=PL

15

Odp: Powazny problem z ZT-303

A bo my to takie matko - teresko - kalkutowate.

16

Odp: Powazny problem z ZT-303

Święte słowa Sławku.

Fortschritt ZT-303-D------------A w przyszłości Fortschritt ZT-323-A

Sprzedam lampy zespolone diodowe, diody LED.
Bliższe informacje i zdjęcia na tej stronie:http://www.was.eu/index.php3?action=wyroby&kategoria=diodowe&strona=1&sort=&lang=PL

17

Odp: Powazny problem z ZT-303

Prawde mowiac,to mam problem z silnikiem w 323,ale problem jest-metaliczne stukanie w silniku,a dokladniej gdzies w drugiej głowicy.Stukanie zaczyna sie dopiero na rozgrzanym silniku pod obciazeniem na wyzszych obrotach.Bez obciazenia ciezko ''doprowadzic'' do stukania.Zaczalem od zaworow,ustawilem na 0,30(ssace i wydechowe),wymienilem koncowki wtryskow(cisnienie 170),cisnienie oleju super i dalej stuka.Stukanie jest slyszalne dla ucha,a ze przystawilem sluchawki lekarskie do glowic,to wiem,ze to druga glowica.Mieliscie juz kiedys podobny problem?

18

Odp: Powazny problem z ZT-303

tak miałem tez stukanie od strony rozrządu po sprawdzeniu wszystkiego najprostszego odkręciłem miskę olejową i zacząłem odkręcać stopy korbowodowe i zlokalizowałem stukanie była winna panewka ,ale później przeżyłem to jeszcze dwa razy na tej samej panewce aż wymieniłem blok i spokój

19 Ostatnio edytowany przez tomek1974 (2011-03-27 19:07:30)

Odp: Powazny problem z ZT-303

Tak jak pisze 323 to panewka albo wypalone gniazdo oby to drugie.

20

Odp: Powazny problem z ZT-303

u mnie to był luz na sworzniu  i tak tłukł