Temat: przestawianie typu pracy na pływającą

witam
otóż mam problem gdyż nie moge ustawic tak aby był pływający
non stop mam tak ze dociska aż się tył leciutko podnosi

http://fortschritt.p2a.pl/viewtopic.php?id=77
regulacja 9 nic nie pomaga

i nie mam wogóle wajch 12 i 13(po sciągnieciu osłon wogóle tam nie ma miejsca na nie)

co może byc nie tak. mile widziane fotkigdzie są umocowane 12 i 13
                                                                                                  pozdrawiam

2

Odp: przestawianie typu pracy na pływającą

To dziwne bo właśnie od ustawień rozdzielacza jest 9 ma 3 zakresy,na środku jest neutralny,na dole dociska a u góry podrywa albo odwrotnie bo tego nie używam.Jeśli to nie działa to tam szukaj przyczyny,resztę dźwigienek też nie mam i nie wiem jak działają.

3

Odp: przestawianie typu pracy na pływającą

leon980 jak nie możesz przestawic na pływający kręcac tym pokrętłem spróbuj je wcisnąc u mnie kręcenie nic nie pomogło ale jak przycisnełem  przeskoczyło na pływające

Każdy samochód może służyć Ci do końca życia... tylko wystarczy nim z...... smile

4

Odp: przestawianie typu pracy na pływającą

gdzie powinny byc umocowane dzwigienki 12 i 13
u mnie wygląda to tak
http://images46.fotosik.pl/180/5cb59098872f47b9med.jpg

co jeszcze może byc przyczyną

5

Odp: przestawianie typu pracy na pływającą

Jeśli tam nic nie znalazłeś to na pewno rozdzielasz,wymień lub rozkręć a może coś jest zapchane.                                                                                                                          http://www.fotoload.pl/123aa37/dfe01fc9a232875c0483fd93b7f866245599_min.jpeg

6

Odp: przestawianie typu pracy na pływającą

ja miałem to samo... winne było pokrętło nr 9 (wybór trybu pracy). Po rozkręceniu go okazało się że ułamany był na dole ten haczyk którym się przestawia. Po przyspawaniu tego haczyka wszystko gra... charakterystyczną rzeczą w moim rozdzielaczu na zimnym oleju jest to że jak się przestawia to pokrętło to rozdzielacz zaczyna wydawać inny dźwięk dzięki czemu wiem że zmieniłem tryb pracy (po rozgrzaniu jest to już niesłyszalne)

7

Odp: przestawianie typu pracy na pływającą

witam koledzy. mam problem z wyciekiem oleju w 323a. Chodzi mi o miejsce w skrzyni od dołu gdzie wchodzi korpus oid wału do przedniego mostu. wymieniłem uszczelke w dekielku od skrzyni i nadal cieknie dosc mocno;/ . nie wiem skad to moze wyciekac  w jaki sposób jjest korpus tego wału łączony ze skrzynia czy jest tam jakas uszczelka czy co bo najprawdopodobiej wycieka z tego miejsca i dopiero po deklu od skrzynii spływa prosze o pomoc

8

Odp: przestawianie typu pracy na pływającą

Między obudową sprzęgła przedniego napędu a obudową skrzyni biegów jest uszczelka, żeby sprawdzić skąd dokładnie wycieka musisz ładnie to miejsce oczyścić i wtedy zobaczysz miejsce wycieku, możesz spróbować dokręcić ten korpus do skrzyni, może któraś śruba ma zerwany gwint i słabo trzyma, posprawdzaj sobie dokładnie.

tel: 605107385  czynny non stop
ZT 323 A 89`
E 512 77`
B 200/5 83`
Brakuje mi Trabanta   http://img77.imageshack.us/img77/6011/fzt303nb5.gifhttp://img519.imageshack.us/img519/7425/cccp.jpghttp://img148.imageshack.us/img148/4215/trolex.jpg

9 Ostatnio edytowany przez tomek1974 (2009-08-20 14:16:57)

Odp: przestawianie typu pracy na pływającą

Tam jest też oring.

10

Odp: przestawianie typu pracy na pływającą

ale w którym miejscu jest oring od strony tylniego mostu w korpusie od napedu czy od przodu??

11

Odp: przestawianie typu pracy na pływającą

Ściągnij sobie ten katalog http://fortschritt.p2a.pl/viewtopic.php … 271#p12271 , jest co prawda do 303, ale przystawka raczej jest taka sama. Na obrazku 3601 jest przystawka w częściach. Jeśli Ci cieknie między nią a skrzynią biegów to albo poluzowała się ta przystawka i uszczelka nr.5 na rysunku już nie działa, albo masz już pękniętą tylną część obudowy przystawki. Żeby cokolwiek zrobić musisz odłączyć wał napędowy, spuścić olej z przystawki odpiąć od niej wężyk od siłownika włączającego napęd na sztywno i rozpołowić tą nieszczęsną przystawkę, bo 2 śruby jeśli się nie mylę są schowane wewnątrz. No i olej ze skrzyni biegów też musisz spuścić, chyba że lubisz kąpiel w oleju wink
Co do oringa to jest on na łożysku wałka, z którego przystawka bierze napęd, ale po kiego on tam jest to sobie chyba nie przypomnę.
Tak na szybko masz ten obrazek

http://www.fotoload.pl/123aa32/fee708b9c57835fef7863a53e9a2008118627_min.jpg

12

Odp: przestawianie typu pracy na pływającą

panowie pilnie potrzebóje pomocy. Otóż wyniknoł problem ramiona nie podnoszą się do końca w góre tylko zatrzymóją się na jakiś 30cm od ziemi wszystko było w porządku orałem sobie jak zwykle i na urotach niechciał juz podnieśc pługa tylko do pewnej wysokości i się zatrzymóje jak by go coś blokowało w dół na ramionach się nawet cięgnik podniesie a do góry zatrzymuje sie w jednym punkcie i koniec. Prosze o jakieś rady bo orka mnie goni a nie wiem od czego się zabrać

13

Odp: przestawianie typu pracy na pływającą

a masz olej?

Ten Adolf Hitler to dziwny człowiek. Nigdy nie zostanie kanclerzem, najwyżej ministrem poczty, a i to bardzo wątpliwe! To tylko zarozumiały Czech, który wynurzył się z rynsztoka. Że ludzie się go boją, oto czego nie mogę pojąć! Najdalej za rok zostanie zapomniany, a o jego partii, młodych łobuzów nikt nawet nie będzie mówił.”
[Paul von Hindenburg w rozmowie z gen. Schleicherem i bp. Münsteru, 24-02-1931]

14

Odp: przestawianie typu pracy na pływającą

może ci się sforzen wysóna od tej mechanicznej blokady ??  i blokuje tłoczysko

Każdy samochód może służyć Ci do końca życia... tylko wystarczy nim z...... smile

15

Odp: przestawianie typu pracy na pływającą

Oczywiśćie ze mam olej. No włąśnie też mysle że to jakaś blokada. Zapomniałęm też dodac ze pierwszym razem jak mi się tak stało po około 10 minutach ruszańa wajchą coś jak by metalicznego chrupneło i zaczeło działać i po następnym okrązeniu było tak samo znowu. Wojtas to jest ta blokada za siedzeniem????jeśli tak to jak powinna byś ustawiona. Wsunięta czy wyciągnieta na maxa w góre??

16

Odp: przestawianie typu pracy na pływającą

wyciągnięta na maxa do góry to odblokowany a jak wciśnieta to zablokowany  szczeże to tylko raz to urzywałem

Każdy samochód może służyć Ci do końca życia... tylko wystarczy nim z...... smile

17

Odp: przestawianie typu pracy na pływającą

A ja włąśnie tego nie urzywałem i dlatego nie sądze ze to może byc przyczyną chociaż zaraz pójde i sprawdze.

18

Odp: przestawianie typu pracy na pływającą

Ja też tego nigdy nie używałem, ale kiedyś samo mi się zablokowało i też nie chciał podnosić

19

Odp: przestawianie typu pracy na pływającą

Ruszałem tą blokadą góra i dół i nic zatrzymuje się cały czas w jednym punkcie. Panowie jakieś propozycje???

20

Odp: przestawianie typu pracy na pływającą

Było to opisywane nie dawno ,wysuną ci się sworzeń od tłoczyska.

Nie ma że się nie da, jak się nie chce to się nie da...;)

smile E-516 na części. smile