Temat: SKRZYNIA czy SPRZĘGŁO

Witam wszystkich na forum mam pytanie.

Opisze  jak zachowuje się mój ciągnik Fortschritta  ZT-320 A.
Odpala normalnie, po wciśnięciu sprzęgła i wbiciu biegu, gdzie sprzęgło zostaje powoli zwolnione ciągnik dziwnie się zachowuje zaczyna przygasać i gasnąć nie może ruszyć z miejsca.:play::play::play:
Może to być zakleszczenie sie biegów??????????
Osoby, które patrzyły mówiły , ze jest wszystko porządku może się myliły lub nie znały bo dalej zostaje tak jak jest.
Może ktoś posiada zdjęcie lub schemat  z wodzikami jak one powinny być umieszczone lub gdzie powinny się one znajdować lub opisać krok po kroku jak to jest.
Mam ten ciągnik 3 miesiące i bardzo bym prosił o szczegółowy opis bo narazie jestem zielony.

Bardzo bym prosił o pomoc .

s.ponichtera@gmail.com

2

Odp: SKRZYNIA czy SPRZĘGŁO

no to więc tak gaśniecie silnika ze względu zduszenia przez skrzynie biegów  mianowicie to nie moga byc zakleszczone biegi bo byś zadnego biegu nie wbił  a nawet zabardzo drżakiem zmiany biegów byś nie mógl ruszyc   raczej bedzie to wina sprzyni biegów  albo zabkolowania się jakimś sposobem tylnego mostu   

Były jakies objawy predzej czy tak o się to stało i poprostu przestał jechac ?? (chodzi mi o jakieś stuki zgrzyty itp)

Każdy samochód może służyć Ci do końca życia... tylko wystarczy nim z...... smile

3

Odp: SKRZYNIA czy SPRZĘGŁO

Albo zblokowały się hamulce.

4

Odp: SKRZYNIA czy SPRZĘGŁO

jak płyn mu uciekał  to raczej za czesto tych hamulców nie urzywał tongue a nawet jezeli hamulce mu się zablokowały to na 1 by i tak to wszystko ruszyło sie

Każdy samochód może służyć Ci do końca życia... tylko wystarczy nim z...... smile

5

Odp: SKRZYNIA czy SPRZĘGŁO

Tylko kobiety mają intuicję, przed chwilą sprawdzałem, kobietą nie jestem. Myślę, że coś nie tak jest ze sterowaniem połówkami.