21

Odp: No właśnie jakie są jego częste usterki

Zawsze można wrzucić skrzynię od 303 są trwalsze big_smile

Kto pyta jest głupcem przez pięć minut , kto nie pyta wcale jest głupcem przez całe życie
GG 5280421  Stosując się do zasad ortografii i interpunkcji wyrażasz szacunek wobec czytających Twoje posty

22

Odp: No właśnie jakie są jego częste usterki

No tak, ale ma mniej biegów, a lepiej naprawić i wtedy sie wie co sie ma, tak jak ja to zrobiłem:)

tel: 605107385  czynny non stop
ZT 323 A 89`
E 512 77`
B 200/5 83`
Brakuje mi Trabanta   http://img77.imageshack.us/img77/6011/fzt303nb5.gifhttp://img519.imageshack.us/img519/7425/cccp.jpghttp://img148.imageshack.us/img148/4215/trolex.jpg

23

Odp: No właśnie jakie są jego częste usterki

Ja nie musiałem jeszcze naprawiac skrzyni (i wcale mi się nie spieszy) :beer:

24

Odp: No właśnie jakie są jego częste usterki

To sie ciesz Miras, przynajmniej masz mniej blizn na rękach wink

tel: 605107385  czynny non stop
ZT 323 A 89`
E 512 77`
B 200/5 83`
Brakuje mi Trabanta   http://img77.imageshack.us/img77/6011/fzt303nb5.gifhttp://img519.imageshack.us/img519/7425/cccp.jpghttp://img148.imageshack.us/img148/4215/trolex.jpg

25

Odp: No właśnie jakie są jego częste usterki

Powiem tak jeśli skrzynia nie rozbierana i oryginał to będzie jeżdzić My robiliśmy dużo fortszrotów i jakby skrzynia nie była złożona się będzie ***..ć to tyle na ten temat

GG 9784904
sklep@fortschritt.com.pl 0748506822
www.fortschritt.com.pl

26

Odp: No właśnie jakie są jego częste usterki

Do Pantery:
W jakiej cenie macie skrzynie do 323?, przed rozpoczęciem remontu skrzyni w moim forszaju, byłem gotów kupić inną skrzynie, ale żaden sprzedawca nie gwarantował, że będzie dobra, ze zrozumiałego zupełnie dla mnie powodu, a ceny kształtowały sie różnie, od 1 do 4 tys zł, dlatego zdecydowałem sie na remont mojej skrzyni, koszt remontu wyniósł mnie ok 2,5 tys zł, same części oczywiście, bo robota moja, ale mam prawie wszystkie łożyska nowe, część trybów też, chociaż jeden tryb mam musiałem kupić używany, bo nie mogłem poszukać nowego, a po zakończeniu remontu trafił sie taki, ale już było za późno.

tel: 605107385  czynny non stop
ZT 323 A 89`
E 512 77`
B 200/5 83`
Brakuje mi Trabanta   http://img77.imageshack.us/img77/6011/fzt303nb5.gifhttp://img519.imageshack.us/img519/7425/cccp.jpghttp://img148.imageshack.us/img148/4215/trolex.jpg

27

Odp: No właśnie jakie są jego częste usterki

Nikt nie sprzedaje skrzyni bo nikt ich nie remontuje tylko sprzedaje ciągnik i kupuje innego fortszrota.

GG 9784904
sklep@fortschritt.com.pl 0748506822
www.fortschritt.com.pl

28

Odp: No właśnie jakie są jego częste usterki

pantera6 napisał/a:

Nikt nie sprzedaje skrzyni bo nikt ich nie remontuje tylko sprzedaje ciągnik i kupuje innego fortszrota.

Jak to nikt nie remontuje ? Przecież Tatamarty pisze ,że remontował skrzynie .

29

Odp: No właśnie jakie są jego częste usterki

Chandlarze rozbierają na części ciągniki i sprzedają poszczególne podzespoły, wiadomo, że ich nie remontują.

tel: 605107385  czynny non stop
ZT 323 A 89`
E 512 77`
B 200/5 83`
Brakuje mi Trabanta   http://img77.imageshack.us/img77/6011/fzt303nb5.gifhttp://img519.imageshack.us/img519/7425/cccp.jpghttp://img148.imageshack.us/img148/4215/trolex.jpg

30

Odp: No właśnie jakie są jego częste usterki

Ale ja mówie o niemcu przecież sprzeda polakowi

GG 9784904
sklep@fortschritt.com.pl 0748506822
www.fortschritt.com.pl

31

Odp: No właśnie jakie są jego częste usterki

a ja to już nigdy nie kupie od belgów.   belg jak polak pomaluje, silnik w miare ale na skrzynie biegów to 3 miesiące chorowałem

32

Odp: No właśnie jakie są jego częste usterki

jak już mowa o tej skrzyni to jak prawidłowo redukować na mniejszy bieg w miarę bez zgrzytu bo u mnie nie da rady a przynajmniej ja nie wiem jak  sad przy redukcji z 4 na 3 to jest cholernie trudno zgrzyta i po prostu nie chce być dentystą dla tych zębatek

Każdy samochód może służyć Ci do końca życia... tylko wystarczy nim z...... smile

33

Odp: No właśnie jakie są jego częste usterki

U mnie jest podobnie ale spróbuj lekko przyhamować i wtedy wrzucić 3 u mnie się to sprawdza (podejrzewam , że mam zjechane sprzęgło bo lekko ciągnie ale rozbiorę zimą )

34 Ostatnio edytowany przez raf27 (2007-09-14 22:07:17)

Odp: No właśnie jakie są jego częste usterki

miarasku masz już zjechane chyba synchronizatory bo to one odpowiadają za to żeby redukować biegi bez zgrzytu-jak w samochodzie.Jak przyhamujesz do odpowiedniej prędkości to zredukujesz a jak nie to dentysta.A jak synchro pada to czy zwolnisz czy nie nie ma wpływy,ale jak zrobisz przygazówke to powinno wejść bez problemu.

http://images29.fotosik.pl/44/777b2bad10b1551e.gif

gg6876703

35

Odp: No właśnie jakie są jego częste usterki

a czy skrzynia forsza jest synchronizowana

[you] nie zaśmiecaj forum zanim napiszesz pomyśl[you]

36

Odp: No właśnie jakie są jego częste usterki

karlos napisał/a:

a czy skrzynia forsza jest synchronizowana

tak Karlos jest bo posiada synchronizatory, tatko robił to powie więcej.Ja na razie zrobiłem serduszko w 323 a za skrzynie wezmę się zimą.

http://images29.fotosik.pl/44/777b2bad10b1551e.gif

gg6876703

37

Odp: No właśnie jakie są jego częste usterki

bo mam ten sam problem przy redukcji strasznie zgrzytaja a i z grupami mam coś nie tak wajche już dwa razy urwałem

[you] nie zaśmiecaj forum zanim napiszesz pomyśl[you]

38

Odp: No właśnie jakie są jego częste usterki

raz udało mi się zblokować biegi ale miałem wyrobiony wodzik.Karlos jeśli czasem masz problem z wrzuceniem biegu spróbuj wyrównać obroty skrzyni do obrotów silnika(rada taka tylko)Nie wiem jak to wytłumaczyć (nie jestem specem od fachowych porad)Trochę delikatności i wyczucia.Nie pouczam tylko radze,wiec nie obraź się.

http://images29.fotosik.pl/44/777b2bad10b1551e.gif

gg6876703

39

Odp: No właśnie jakie są jego częste usterki

Niestety panowie, skrzynia forsza nie jest synchronizowana, a żeby bezzgrzytnie zmieniać biegi, to trzeba poprostu zastosować taktykę jazdy, jak w Jelczu, czy Kamazie, podczas zmiany biegów robi się to następująco: w czasie jazdy w celu zmiany biegu wciskamy sprzęgło, wyłączamy aktualny bieg wajcha na luz, puszczamy sprzęgło i wciskamy je ponownie i dopiero wtedy włączamy żądany bieg, puszczamy sprzęgło i heja, po kilku takich próbach, skrzynia będzie pracować, jak w osobówce :dance:

tel: 605107385  czynny non stop
ZT 323 A 89`
E 512 77`
B 200/5 83`
Brakuje mi Trabanta   http://img77.imageshack.us/img77/6011/fzt303nb5.gifhttp://img519.imageshack.us/img519/7425/cccp.jpghttp://img148.imageshack.us/img148/4215/trolex.jpg

40

Odp: No właśnie jakie są jego częste usterki

tak coś mi się wlaśnie zdawało że nie jest synchronizowana a co powiesz tatko o moich grupach problem mam ze wstecznym

[you] nie zaśmiecaj forum zanim napiszesz pomyśl[you]