Odp: No właśnie jakie są jego częste usterki
Zawsze można wrzucić skrzynię od 303 są trwalsze
GG 5280421 Stosując się do zasad ortografii i interpunkcji wyrażasz szacunek wobec czytających Twoje posty
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Zakup Fortschritta » No właśnie jakie są jego częste usterki
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Zawsze można wrzucić skrzynię od 303 są trwalsze
Ja nie musiałem jeszcze naprawiac skrzyni (i wcale mi się nie spieszy) :beer:
Powiem tak jeśli skrzynia nie rozbierana i oryginał to będzie jeżdzić My robiliśmy dużo fortszrotów i jakby skrzynia nie była złożona się będzie ***..ć to tyle na ten temat
Do Pantery:
W jakiej cenie macie skrzynie do 323?, przed rozpoczęciem remontu skrzyni w moim forszaju, byłem gotów kupić inną skrzynie, ale żaden sprzedawca nie gwarantował, że będzie dobra, ze zrozumiałego zupełnie dla mnie powodu, a ceny kształtowały sie różnie, od 1 do 4 tys zł, dlatego zdecydowałem sie na remont mojej skrzyni, koszt remontu wyniósł mnie ok 2,5 tys zł, same części oczywiście, bo robota moja, ale mam prawie wszystkie łożyska nowe, część trybów też, chociaż jeden tryb mam musiałem kupić używany, bo nie mogłem poszukać nowego, a po zakończeniu remontu trafił sie taki, ale już było za późno.
Nikt nie sprzedaje skrzyni bo nikt ich nie remontuje tylko sprzedaje ciągnik i kupuje innego fortszrota.
Nikt nie sprzedaje skrzyni bo nikt ich nie remontuje tylko sprzedaje ciągnik i kupuje innego fortszrota.
Jak to nikt nie remontuje ? Przecież Tatamarty pisze ,że remontował skrzynie .
Ale ja mówie o niemcu przecież sprzeda polakowi
a ja to już nigdy nie kupie od belgów. belg jak polak pomaluje, silnik w miare ale na skrzynie biegów to 3 miesiące chorowałem
jak już mowa o tej skrzyni to jak prawidłowo redukować na mniejszy bieg w miarę bez zgrzytu bo u mnie nie da rady a przynajmniej ja nie wiem jak przy redukcji z 4 na 3 to jest cholernie trudno zgrzyta i po prostu nie chce być dentystą dla tych zębatek
U mnie jest podobnie ale spróbuj lekko przyhamować i wtedy wrzucić 3 u mnie się to sprawdza (podejrzewam , że mam zjechane sprzęgło bo lekko ciągnie ale rozbiorę zimą )
miarasku masz już zjechane chyba synchronizatory bo to one odpowiadają za to żeby redukować biegi bez zgrzytu-jak w samochodzie.Jak przyhamujesz do odpowiedniej prędkości to zredukujesz a jak nie to dentysta.A jak synchro pada to czy zwolnisz czy nie nie ma wpływy,ale jak zrobisz przygazówke to powinno wejść bez problemu.
a czy skrzynia forsza jest synchronizowana
bo mam ten sam problem przy redukcji strasznie zgrzytaja a i z grupami mam coś nie tak wajche już dwa razy urwałem
raz udało mi się zblokować biegi ale miałem wyrobiony wodzik.Karlos jeśli czasem masz problem z wrzuceniem biegu spróbuj wyrównać obroty skrzyni do obrotów silnika(rada taka tylko)Nie wiem jak to wytłumaczyć (nie jestem specem od fachowych porad)Trochę delikatności i wyczucia.Nie pouczam tylko radze,wiec nie obraź się.
Niestety panowie, skrzynia forsza nie jest synchronizowana, a żeby bezzgrzytnie zmieniać biegi, to trzeba poprostu zastosować taktykę jazdy, jak w Jelczu, czy Kamazie, podczas zmiany biegów robi się to następująco: w czasie jazdy w celu zmiany biegu wciskamy sprzęgło, wyłączamy aktualny bieg wajcha na luz, puszczamy sprzęgło i wciskamy je ponownie i dopiero wtedy włączamy żądany bieg, puszczamy sprzęgło i heja, po kilku takich próbach, skrzynia będzie pracować, jak w osobówce :dance:
tak coś mi się wlaśnie zdawało że nie jest synchronizowana a co powiesz tatko o moich grupach problem mam ze wstecznym
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Zakup Fortschritta » No właśnie jakie są jego częste usterki
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo