Odp: Transport
zorak jakbyś kupował w moich stronach to bym ci poprowadził kombajn, w sumie ponad tysiąc km zrobiłem przywożąc sobie lub kolegom ciągniki, kombajny itp
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Zakup kombajnu » Transport
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
zorak jakbyś kupował w moich stronach to bym ci poprowadził kombajn, w sumie ponad tysiąc km zrobiłem przywożąc sobie lub kolegom ciągniki, kombajny itp
Ja tez nie widze problemu 80pare km to zadna droga, tez mógłbym ci przytargac klamota, zaden pilot nie potrzebny, wystarczy zebys samochodem był w poblizu w razie W
Swojego prowadziłem 120 km,z przodu syn jechał samochodem z kogutem na dachu i wszystko było by ok tylko te drogi lokalne przecież kombajn z lusterkami ma około 4m a nie możesz nawet dotknąć pobocza pod żadnym pozorem. zapamiętaj opona kombajnu nie może zjechać z asfaltu.
Panowie spokojnie, te 80 km to żaden problem ale sporo będę jechał drogą którą prawie całą zajmie kombajn więc musi ktoś jechać z przodu aby mi czasem jakiś lokalny amator szybkiej jazdy nie wbił się w przód.
swoją 14 prowadziłem 140 km po germani landówkami bez pilota z przodu bo to zabronione .jakoś się dojechało bez sensacji.ale trzeba przyznać że dla maszyn rolniczych są kierowcy niemieccy bardzo uprzejmi.
Swojego prowadziłem 120 km,z przodu syn jechał samochodem z kogutem na dachu i wszystko było by ok tylko te drogi lokalne przecież kombajn z lusterkami ma około 4m a nie możesz nawet dotknąć pobocza pod żadnym pozorem. zapamiętaj opona kombajnu nie może zjechać z asfaltu.
A czemu nie moze zjechać z asfaltu? :hmmm:
Ja bym pilota na dach na pewno nie dawał. Bo tak jak pisali wcześniej koledzy nawet Ci nie wolno. I Z tym kogutem na tej osobówce też dałbym sobie spokój. Przecież jedziesz kombajnem oświetlonym z kogutem itp. to poco zamęt wprowadzać. Masz oc jesteś takim samym członkiem ruchu jak inni. Ja mam jeszcze na swój powiat wykupione pozwolenie na nad gabarytowe pojazdy (koszt 20 zł ) ale na pewno nie przekraczasz 3,5 m więc i to nie jest potrzebne.
Ja mam jeszcze na swój powiat wykupione pozwolenie na nad gabarytowe pojazdy (koszt 20 zł ) ale na pewno nie przekraczasz 3,5 m więc i to nie jest potrzebne.
Tylko na potrzeby kombajnu ??
I na każdy ciągnik.
zorak patrz na opony i na pasy jezdne ... weż trochę oleju ... żadnego pilota nie wieszaj zbędny zamęt kogut na samochodzie wystarczy na wózku powieś trójkąt ot tyle i w drogę jeśli światła są to pikuś to mała trasa 4-5 godzin i w domu
A co to za cudo ? i z jakich okolic
85km i równe 4 godzinki. Prędkość po równym 24km/h, pod górkę troszkę mniej, a z górek zamykałem licznik (wskazówka opierała się o 26). Fotki wrzucę jutro, dziś porobiłem ale synek bawił się aparatem i pokasował co nieco.
Miała być 512 ale ostatecznie kupiłem 514.
To gratulacje , czekamy na zdjęcia z niecierpliwością.
Gratulacje niezły wynik osiągnąłeś.czekam na fotki nowego nabytku.
fotki i cene, ja chetnie zamieniłbym mojego mercatora na 514
Gratulacje ... i jak wrażenia z jazdy
To chyba dobra opcja ta 514 w porównaniu do 512 i bizona ,ale jak przylecial jak torpeda to tragedii nie ma.
a tak to wygląda, 3 kwartał rocznika 86
http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/43/havr.jpg
bardzo fajnie wyglada, ja również gratuluje. Farba oryginal czy niektore elementy malowane? ile mtg? dawaj wiecej fotek jak masz
fotek nie mam więcej, cyknąłem na szybko jedną w przelocie - spieszyłem się bo go przykrywałem, trzeba pomyśleć o wiacie.
- licznik (sprawny) pokazuje 2130 godzin,
- farba w oryginale poza dupą która była malowana, nie dopytywałem dlaczego bo kto prawdę powie. może uderzona a może rozleciała się. W każdym razie wytrząsacze też w oryginale. Poza tym nigdzie nie pociapkany ani nie pordzewiały,
- wszystkie wskaźniki sprawne
- podzespoły sprawne, nie tłuką się, nie huczą,
- do przejrzenia mam hamulce bo łapią jak naduszę pedał do końca, może trzeba odpowietrzyć, do wymiany linka (ta gumowa) do licznika obrotów młocarni - postrzępiona i się zacina, do poprawy kierunkowskazy i halogeny bo kable pourywane.
A reszta na tyle na ile mogłem sprawdzić to jest ok, mankamenty wyjdą w lipcu - oby jak najmniej.
Ode mnie + w tym również za to że od razu przykryłeś, bo jak widzę kombajn na podwórku przysypany śniegiem to aż mnie trzęsie.
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Zakup kombajnu » Transport
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo