Odp: Pompa
Mam link http://moto.allegro.pl/pompa-hydraulicz … 91864.html
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Układ hydrauliczny » Pompa
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 … 19 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Mam link http://moto.allegro.pl/pompa-hydraulicz … 91864.html
Rozebrałem stara pompę i z tego co tam zobaczyłem to nie jest takie trudne zrobienie takiej nowej pompy wystarczy pojechać do tokarza żeby stary wałek z pompy przystosował pod pompę z mtz plus dotoczenie tego kręgu metalowego i tyle . Po założeniu TURBO biorę się za taka pompę żeby mieć coś takiego pod ręką na zapas
Jak kupię tokarkę(już nie długo bo tokarze bardzo ale bardzo mnie wkurzają) to będę robił takie przeróby i zaraz powiem ile to będzie kosztować jak dacie starą to 200zł pompa i stówka dla mnie.Mam nadzieje że nie za drogo?
tomek kupuj na pewno będziesz miał robotę.
No ciekawa propozycja
zaraz powiem ile to będzie kosztować jak dacie starą to 200zł pompa i stówka dla mnie.
Trzymam za słowo Bez ironii powiem jeszcze, że często wartość pracy docenia się dopiero po jej wykonaniu. Trzeba było zrobić mała gwiazdkę, że koszty mogą ulec zmianie
POZDRAWIAM
Helmut nic nie musisz dorabiać wszystkie części są dostępne tylko trzeba jedno spasować do drugiego i ja ciebie też trzymam za słowo jak kupię tokarkę to jesteś pierwszym klientem.
A co z drugim obiegiem przy zastosowaniu ruskiej pompy?
Nic Szeryfie umiera !!!!!!!!!!!!
Ja u siebie od samego początku mam ruską pompę i działa bez zarzutu
a jak ci to zdziała bez drugiego obiegu?
Dobre pytanie nie zagłębiałem się jak to jest podłączone, na pewno nie wszystko działa ale dopóki działa podnośnik i wywrot to nie ruszam
oto cytat daria z jednego z postów dotyczących przerobienia ruskiej pompy
Jak komuś zachce się ruską pompę założyć to musi sobie dwie założyć, bo jak wyżej ktoś, nawet sam Admin napisał img/smilies/smile w oryginalnej są dwa wyjścia bo są to dwie pompy w jednej obudowie. Ten drugi obieg 10 l/min służy do regulacji rozdzielacza i przez to, że może działać non-stop pod obciążeniem jest też używany do napędu hydromotorów, wtedy na błotniku jest dodatkowy patent do regulacji przepływu oleju. Gdy będzie założona jedna pompa nie będzie działać regulacja wysokości podnośnika, regulacja siłowa, przeciwpoślizgowa i chyba nie ma więcej. Jak podnośnik ma działać byle jak to byle jaka czyli ruska pompa będzie w sam raz.
moim zdaniem trzeba by było wstawić trójnik i dławik od głównego obiegu żeby zasilic mały obieg
Moim zdaniem drugi obieg jest zbyteczny ,kiedyś zachciało mi się orać na dociążaniu to pękła rurka i olej został na polu(ale to równie dobrze mogła pęknąć rurka od pierwszego obiegu)Więc tak drugi obieg jest tylko i wyłącznie od podrywu i dociążania(może jak komuś działa kopiowanie terenu).Kiedyś podłączyłem go do orbitrola i nie dawał rady(bardzo nie dawał rady) to wychodzi że ciśnienie i obieg mizerny.
Helmut nic nie musisz dorabiać wszystkie części są dostępne tylko trzeba jedno spasować do drugiego i ja ciebie też trzymam za słowo jak kupię tokarkę to jesteś pierwszym klientem.
Jeśli zaszła by taka potrzeba, to pewnie i tak sam wystrugałbym to na swojej tokarynce;) Ale puki co raczej wymiany nie planuję, jak ten niedobry poczekam i popatrzę z boku jak Wam się to sprawuje. A puki co to swe myśli przerzucam raczej na chęć regeneracji pompy tłoczkowej (konkretnie układu tłoczki-cylinderki)
Pozdrawiam
Prawdopodobnie i bez tokarki by się dało ale to droga przez mękę . A pompa zębata jest lepsza bo mniej skomplikowania i gorszy olej przełknie .
(...) A pompa zębata jest lepsza bo mniej skomplikowania i gorszy olej przełknie .
Kwestia gustu, raczej pewności co do wyższości jednej nad drugą nie ma, choćby biorąc pod uwagę spadek wartości generowanego ciśnienia na przełomie czasu. No i łożyskowanie a także uszczelnienie osi napędowej.
Jeden koniec wałka należy podeprzeć łożyskiem umieszczonym w gnieździe wytoczonym w tej płycie grubej. W środku łożyska należy umieścić frez damski współpracujący z pompą, który spełniałby rolę zabieraka, a w środku tego freza (sprzęgiełka) koniec wałka od strony ruskiej pompy. Pierwszy koniec łożyskowany byłby na łożysku wychodzącym ze skrzyni biegów, tak samo jak wychodzący wałek oryginalnej pompy.Uszczelnienie oleju od strony skrzyni zostałoby takie jak było oryginalnie w pompie Orsty. Pompa ruska ma swoje fabryczne uszczelnienia.
Zgadzam się z Sebastianem, że wykonanie takiego połączenia możliwe byłoby bez tokarza.Jednak przy połączeniu kołnierzy dobrze byłoby wykonać gniazda pod podkładki mosiężne.
Zenek po co podkładki mosiężne ? Ja uważam że raczej nie brak dodatkowego łożyska podporowego w płycie .
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 … 19 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Układ hydrauliczny » Pompa
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo