Zenek313, jeżeli zrobiłeś w silniku tylko to co napisałeś, to to że ten silnik Ci jeszcze chodzi to możesz zawdzięczać chyba tylko Pajeowi, bo on obiecał modlić się za użytkowników tego forum ;-)
Ale teraz poważnie, trochę mało Zenku napisałeś o tym co zrobiłeś z silnikiem. Zakładam oczywiście, że panewki również wymieniłeś, ale co poza tym? Pompy olejowe oczywiście, że można dostać na rynku, ale pompa taka nigdy nie może zostać założona ot tak sobie do silnika, bo będzie ona zawsze tylko półfabrykatem. Najbardziej ciekawi mnie jednak ten producent, u którego bezpośrednio kupiłeś tą pompę.... Ciekawe... Może uchylisz rąbka tajemnicy i podasz jego namiary? Nie napisałeś również jak ją założyłeś i czy odpowiednio dopasowałeś ją do silnika. Jeżeli nie, to między innymi tam właśnie zgubiłeś ciśnienie i już go nie znajdziesz. Równie dobrze mogłeś całkowicie tym zablokować silnik, ale stało się inaczej. Nic również Ci tu nie pomoże dolanie oleju do silnika, tak jak pisze Krzysiek. Jeżeli robiłeś tylko to co napisałeś, to popełniłeś największe i najgorsze błędy jakie popełniają ludzie przy remontach tych silników - pisałem o tym tu już kilka razy. Jeśli będziesz dalej używał tego silnika, to przygotuj się także na zatarcie wału na korbowodach i może nawet wystawienie kopyta. Jeżeli mam Ci coś doradzić, to nie uruchamiaj go już ani razu do czasu aż nie zrobisz mu porządnej naprawy, bo tylko w ten sposób możesz go jeszcze uratować.
www.ifa-serwis.pl - warsztat, szlifiernia, pompy wtryskowe, wtryskiwacze i mycie w myjkach ultradźwiękowych.
www.rajstop.pl - Raj dla stóp
Najtańszy i najlepszy sklep w sieci - hurt i detal
Zamiast PW proszę napisać maila - szybciej dochodzi i jest pewniejszy.
Piszę poprawnie po polsku.