Witam!
Sprawa Pana raf27, już jest rozwiązana i odpowiedni wkład filtra będzie jutro wysłany. A wracając do wkładu z blaszkami, to są one bardzo dobre i nie ma z nimi problemu, pod warunkiem, że nie będą za mocno skręcone i będą się swobodnie obracały no i należy go często myć w benzynie, najlepiej ekstrakcyjnej i czyścić wirówkę filtra.
Co do grzechotania silnika na wyższych obrotach u Pana Miras1232. to może być wiele przyczyn:
1) Może to być przewinięta panewka korbowodowa,
2) Luz na sworzniu korbowodowym,
3) Wygięta laska popychacza,
4) Złe luzy zaworowe,
5) Wybite gniazdo zaworowe w głowicy.
W celu sprawdzenia, na którym tłoku wystąpiło uszkodzenie, należy po kolei odkręcać przewody wysokiego ciśnienia pompy wtryskowej. Gdy po odkręceniu któregoś z kolei przewodu paliwa wysokiego ciśnienia, grzechotanie ustanie, to wiadomo, na którym cylindrze jest usterka.
Może być jeszcze uszkodzona końcówka wtryskiwacza, lub przytarty tłok.
W celu lepszej diagnozy i sposobu naprawy proszę o kontakt telefoniczny.
Maciej Kociurski - tel.: 0601616891, 0564772102, Grudziądz.
Pozdrawiam.
www.ifa-serwis.pl - warsztat, szlifiernia, pompy wtryskowe, wtryskiwacze i mycie w myjkach ultradźwiękowych.
www.rajstop.pl - Raj dla stóp
Najtańszy i najlepszy sklep w sieci - hurt i detal
Zamiast PW proszę napisać maila - szybciej dochodzi i jest pewniejszy.
Piszę poprawnie po polsku.