Odp: Filtry
filtr oleju silnikowego znajduje się po stronie rozrusznika taki dość gruby słupek skręcony na 4 śruby fi8 jest tam filtr oleju a z boku takie coś to tzw. bąk inaczej filtr odśrodkowy tez się go czyści
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » Filtry
Strony Poprzednia 1 … 4 5 6 7 8 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
filtr oleju silnikowego znajduje się po stronie rozrusznika taki dość gruby słupek skręcony na 4 śruby fi8 jest tam filtr oleju a z boku takie coś to tzw. bąk inaczej filtr odśrodkowy tez się go czyści
Dziękuję szanownym kolegom za informację. Moje podejrzenia co do tych dwóch puszek okazały się słuszne. A czy oprócz tych dwóch filtrów są jeszcze inne w F 303 D, które trzeba wymienić lub oczyścić? Czy w przypadku instalacji hydraulicznej zalecanie Panowie jakiś olej i czy należy wymienić ten który jest (prawdopodobnie ma 2 lub 3 laty od poprzednika dowiedziałem się, że jest to "olej hydrauliczny", cokolwiek to znaczy)czy ewentualnie uzupełnić? Pod warunkiem, że pod nazwą "olej hydrauliczny " kryje się nazwa własna jakiegoś oleju i że można go dostać na rynku. Mam jeszcze prośbę dotyczącą opisu hebli znajdujących się pod tablicą zegarową no i tego całego zespołu na prawo od fotela gdzie sterowana jest hydraulika. Jeżeli macie Panowie zdjęcia z opisem to bardzo proszę o zamieszczenie. Możecie przesłać dla mnie każdą ilość opisanych fotek, bo to dla mnie cenna informacja. Jeszcze raz serdecznie dziękuję i czekam na kolejną dawkę wiedzy.
Wszystko jest opisane na forum opcja :szukaj!: i trochę chęci
Dzięki. Poszukałem i trochę znalazłem. Nowy jestem to się trochę gubię na forum, stąd moje pytania o rzeczy, które już mogły na nim być. W końcu to moje pierwsze na jakie wchodzę. he,he
Oj, to kilka nocek masz z głowy...
o do filtrów może kup sobie jakiegoś filtrona i kup oryginał popatrz na nie i już będziesz wszystko wiedział
czy przy odwrotnym podłoczeniu zasania filtra powietrza pogorszą się parametry oczyszczania i przepustowości powietrza ???
Jak jest w waszych traktorach ile ten bąk sie jeszcze kręci? czy słychac go ? czy jak go dość wyraźnie slychac to znak ze trzeba go wymyc?
Jak wyjdę z ciągnika i przejdę na drugą stronę to jeszcze wyraźnie słychać że się kręć ,czyszczę go przy każdej wymianie oleju.
Po zgaszeniu silnika jeszcze jakieś 20-30 sekund słyszę jak się kręci
Jak jest w waszych traktorach ile ten bąk sie jeszcze kręci? czy słychac go ? czy jak go dość wyraźnie slychac to znak ze trzeba go wymyc?
To, że słychać jeszcze jego pracę po wyłączeniu silnika, to bardzo dobrze. Oznacza to, że wirówka jest sprawna, nie zapchania i raczej nie trzeba jej czyścić. Inna sprawa, jak dochodzą z niego jakieś inne, dziwne i niezidentyfikowane odgłosy - wtedy lepiej tam zajrzeć.
Bombay napisał/a:Jak jest w waszych traktorach ile ten bąk sie jeszcze kręci? czy słychac go ? czy jak go dość wyraźnie slychac to znak ze trzeba go wymyc?
To, że słychać jeszcze jego pracę po wyłączeniu silnika, to bardzo dobrze. Oznacza to, że wirówka jest sprawna, nie zapchania i raczej nie trzeba jej czyścić. Inna sprawa, jak dochodzą z niego jakieś inne, dziwne i niezidentyfikowane odgłosy - wtedy lepiej tam zajrzeć.
...albo jak w ogóle nie dochodzą
No właśnie
Witam Panowie , w bąku od góry jest taka tulejka prawda ? Ta tulejka obróciła się w obudowie i zacisnęła na ośce bąka ? (Piotr K pisał że to powinno odwrotnie być). Czy taką tulejkę dostanę nową jak w razie próby zdejmowania coś się z nią złego stanie :satan: ?
Zadzwoń do Piotra, 29 groszy to nie majątek, a wiedza bezcenna.
tulejka ma być na ośce a pracować w obudowie
No mi się wydaje że ma być jak mówi Czesio.
Dzwoniłem i już wiem dokładnie . Jedna stalowa jest wciśnięta w obudowę czego za bardzo nie zauważyłem chyba czas na okulary a mosiężna powinna zostać na ośce bąka . Bez tego forum jak bez ręki
Ciekawe czego wciąga. U ojca w 512 zawsze filtrony zakładał i nic się nie działo. Ja znowu ak przyszedł ciągnik z niemiec to też filtr wyjąłem zmięty. A jakie masz ciśnienie na silniku?
Strony Poprzednia 1 … 4 5 6 7 8 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » Filtry
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo