21

Odp: C-360 Kopci

Pewnie coś z ciśnieniem nie tak może źle któryś ustawiony albo nowe gorsze od starych.

22

Odp: C-360 Kopci

Zmojego doświadczenia kopcenie na czarno na pewno nie jest związane z brakiem dopływu powietrza przy zapchanym filtrze powietrza będzie kopcić na biało i lekko niebiesko.Czarny dym może się brać tylko podczas przeciążenia silnika lub zle ustawionego zapłonu ot cała filozofia

23

Odp: C-360 Kopci

Kolego nie zgodzę sie jak mi przytkało filtr powietrza w kombajnie to kopcił na czarno. Mało powietrza mało mocy wiec sie meczy i kopci na czarno bo nie wypala całego paliwa

Rolnik z powołania:-)

24

Odp: C-360 Kopci

Odgrzebaliście nieaktualny już temat smile

25

Odp: C-360 Kopci

marczi80 o jakim sposobie mówisz ?
wywiozę jeszcze trochę obornika i się pomyśli,

26

Odp: C-360 Kopci

To stary sposób ale sprawdzony,bierzesz kij o długości miej wiecej 1m najlepiej żeby był suchy odcinasz końce bo muszą być równe,i przykładasz jeden koniec do ucha a drugi do silnika i osłuchujesz każde miejsce,pisałeś ze zaczeło stukać po wymianie końcówek wtryskiwaczy więc przyłóż kij do każdego i porównasz jak pracują,nie wiem czy jasno sie wyraziłem i czy w ogóle ktoś z was robił coś tkiego?

27

Odp: C-360 Kopci

Może prościej na pracującym silniku popuszczać rurki paliwowe i słuchać czy przestaje lub chociaż zaczyna inaczej pracować. On ci chodzi na 4 cylindrach ?

28

Odp: C-360 Kopci

z tym kijem spróbuję wink
tak na 4

29

Odp: C-360 Kopci

Jak zmieniałeś wtryskiwacze to nie wpadło ci co do cylindra, jakaś podkładka, nakrętka, młotek, okulary, sztuczna szczęka czy coś w tym rodzaju ?

30

Odp: C-360 Kopci

Zimny, silnik na wolnych obrotach nie puka, najbardziej na rozgrzanym silniku i na obrotach,np przy pracy w sieczkarni, niczego raczej nie zgubiłem wink

31

Odp: C-360 Kopci

Pukać mogą dwie rzeczy zawory lub panewki u ciebie raczej zawory więc zlokalizuj który i wykręć głowice od ciebie zależy jak to naprawisz.

32

Odp: C-360 Kopci

Luz zaworowy sprawdzałem, to nie to, prawdopodobnie to panewka

33

Odp: C-360 Kopci

Nie chodziło mi o luz tylko o wypalone gniazdo ,sorki że pisze skrótowo teraz będę pisał bardziej dokładnie.

34

Odp: C-360 Kopci

Miałem kiedyś ciekawy, być może podobny przypadek. Mianowicie początkowo też coś hałasowało w okolicy głowicy i chmura dymu na polu. Z czasem zaczęły pękać dzwigienki  zaworowe. Po ściągnięciu głowic okazało się że na tłokach były wyklepane ślady po zaworach, a wszystkiemu winne okazało się odkręcone koło zębate na wałku rozrządu. Ciągnik do końca pracował bo klina nie ścieło, ale i tak do wymiany było koło, wałek i oczywiście zestaw nakrętek i zabezpieczeń przy wałku plus do tego mały spaw jako najpewniejsze zabezpieczenie.

35

Odp: C-360 Kopci

Teraz sobie przypomniałem u szwagra kilka lat temu był taki sam przypadek.

36

Odp: C-360 Kopci

Witam wszystkich,proszę o radę każda odpowiedż mile widziana.Otuż w c-360 miałem taki przypadek,jechałem z wózkiem ok.1 tony ładunku,4 pełny gaz pod górkę i rumot,tyrkot od strony pompy wtryskowej,gwałtowny spadek mocy i dwa razy walnięcie smugi czarnego dymu jak z lokomotywy,po puszczeniu gazu ,silnik zaczął pracować normalnie,jednak cały czas jak chodzi silnik słychać takie lekie tyrkotanie,czy miał ktos może taki przypadek.Ja obstawiam rozrząd,tylko dlaczego lekko pali?Proszę o radę i pozdrawiam!

37

Odp: C-360 Kopci

A ja stawiam na regulator

Małe świństwa mówi się głośno... Wielkie - szeptem. Prawdy natomiast nie mówi się w ogóle. Kto wie czy każda prawda nie jest w gruncie rzeczy największym świństwem? więcej
Marek Hłasko - Ósmy dzień tygodnia

38

Odp: C-360 Kopci

Czy chodzi ci o regulator pompy wtryskowej?

39

Odp: C-360 Kopci

Tak, czasem lubi sobie nawet bokiem wyskoczyć.

Małe świństwa mówi się głośno... Wielkie - szeptem. Prawdy natomiast nie mówi się w ogóle. Kto wie czy każda prawda nie jest w gruncie rzeczy największym świństwem? więcej
Marek Hłasko - Ósmy dzień tygodnia

40

Odp: C-360 Kopci

MAREKPE masz + ,dzięki o tym nawet nie pomyślałem,a pompa swoje lata już ma ,pozdrawiam!