Odp: Skrzynia Biegów
igiełkowe łożyska potrafią hałasować jak mają bieżnie nierówne , Agrol Utto 30/10 lub mu podobne do górnego stanu i daj sobie czasu się poukłada,
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Skrzynia biegów , przedni i tylny most » Skrzynia Biegów
Strony Poprzednia 1 … 41 42 43 44 45 … 54 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
igiełkowe łożyska potrafią hałasować jak mają bieżnie nierówne , Agrol Utto 30/10 lub mu podobne do górnego stanu i daj sobie czasu się poukłada,
Patryk to Ci hałasuje na wszystkich zakresach ?
"4-3 bardziej 2-1 mniej" jeżeli na wszystkich zakresach to przyczyna nie jest w Z 20 może w ataku?
Tylko krzysiu przed wymianą nie było takiej sytuacji a teraz jest więc samo się nasuwa...
Na szosowych też? A na wolnym zakresie?
Jeśli młynek się włącza tylko na II zakresie to wina nie dopasowania Z20 to tej z którą pracuje z dołu.
Zostaje wygłuszyć podłogę i jeździć....
ręce opadają....
Na szosowych własnie mocniej na I zakresie mniej na II też. Dokładnie tak jak piszesz zamierzam załozyć wyciszenie bo jeżdziłem bez na prubach, podłogę i w pole jade. Tak dokładnie ręce mi opadaja...
No to nie jest wina 20tki. Ten tryb przenosi tylko II zakres.
Może handlarz miał rację z tym że Ci most zblokowało.
Oglądałeś atak?
Nawet jak by zblokowało to nie powinno tak 20 uszkodzić
Krzysiek a 1 zakres to przez wifi idzie?
zębatka z20 chodzi z szosowymi tak samo zanim założyłem dekiel załaczałem na "sucho biegi" i widziałem gdzie sie przesuwa przesówka, zeby włączyć szosowe przesówka musi trafić na z20 tak samo polowe. Jedynie z20 nie kręci sie przy wstecznym. przy 1 i 2 zakresie to przesuwa sie tylko przesówka między dużym trybem a małym trybem. Wiesz jeszcze moze inaczej wszyscy nazywamy zebatki i moze nie o tych mówimy, ale mi chodzi cały czas o tą co jest na samym końcu przy tylnym moście. Na logikę to przecież ona przenosi napęd z silnika na duze koło u dołu. Kręciłem kołem na sucho i patrzyłem sie co się dzieje. Nie wiem, może myle się. Jutro dam tutaj fotkę bo ciągle zapominam zrobić to pokazę jak na ok 1,5mm w tej zebatce wcisniete były rolki łozyska wiec Wiesiu szukał niestety obrony i szukał przyczyn tam gdzie nie trzeba.
Dokładnie arek to napisałeś, Ja to Wieśkowi powiedziałem ze szybciej szlag by trafił dolny wałek a górny co ma do tego??
Ja to ino raz robiłem.
Szosowe nie idą bezpośrednio ? Dolny wałek przesuwką spina się z atakiem...
ale z20 kręci sie przy szosowych inaczej ni hu hu hu nie wsadzisz szosowych próbowałem i nie dasz rady włączyć wsadzisz przesówkę na z20 to wtedy mozesz wsadzic szosowe.
Może i nie wsadzi ale na 1000 % szosowe biegi są przekazywane z wałka równoległego z atakiem czyli "dolnego" a ta słynna 20 owszem kręci się ale bez przekazywania siły napędu . A przesówke na górnym walku po to przesowa żeby go wyluzować i umożliwić szosowym przekazać napęd . Jeżeli by tak nie było to skrzynia by się zblokowała
No tak masz razję nie mniej jednak kręci sie ta słynna 20tka i sobie może dzwonić podczas jazdy jeszcze gorzej niz obciązeniem.
Patryk słabo patrzałeś. Pierwszy i drugi zakres idzie przez tą z20 lub brzez wałek wstecznego. Jak chcesz wsadzić szosowe musisz wyłączyć 1lub2 zakres, co skutkuje przesunięciem przesówki od wstecznego spowrotem na z20 i dopiero wtedy wyłaczeniem polpwych. Dopiero jak wyłączysz te polowe i przesunoesz dzwignie od grup kolejna przesówka spina bezpośrednio dolny wałek z wałkiem ataku. Szosowe idą bezpośrednio i z20 kręci się mimowolnie napędzana w dużegokoła z wałka ataku.
A po włączeniu szosowych noe dasz rady wbić wstecznego ponieważ po przesunoęciu na luz pomiędzy 1i2 zakresem wodzik od wstecznego blokowany jest przez kulkę między tymi dwoma wodzikami. Dodatkowo po wbicu szosowych mi3dzy wodzikiem od nich, a wodzikiem od zakresów polowych przesówa siękolejna kulka i blokuje wodzik od zakresów polowych.
bamreras dobrze patrzyłem tylko troszkę słabo to wyłumaczyłem nie mniej jednak miałem to namysli to co Ty napisałeś, Nie mniej jednak jak wspominam z20 kręci sie przy I II III zakresie.
Zapatrzyłem sie na film i troche nie "logicznie" pisałem:D
tak czy tak dziwne że ci wyje na szosowym po wymianie Z20. Na pusto nie powinna tego robić.
Wiem zobaczymy założę osłony pójdzie w pole zobaczymy moze potrzebuję sie spasować jak to napisał kolega prędzej. Wlałem olej agrol utto nie na hipolu dosłownie wlałem mu 100l więc smarowanie ma.
No i panowie spostrzerzenia mam takie wszystkie biegi na I i II zakesie milczą- w sensie nie daja jakiś nieprzyjemnych dzwięków niestety na III zakresie III i IV dzwoni i to głośno na wstecznym IV tez daje odgłos. Nie wiem bezradny jestem:(
Most?
Tylni? hmmm raczej czući słychać w skrzyni dzwięk...
Strony Poprzednia 1 … 41 42 43 44 45 … 54 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Skrzynia biegów , przedni i tylny most » Skrzynia Biegów
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo