Odp: Hamulce
no właśnie tak jak kombajn pisze ja pierwszy sciagałem zwolnice w ciagniku i też miałem to na stałe skręcone potem ojciec odkręcił ustawił luz bębna i skręcał na siłe
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Inne nie wymienione » Hamulce
Strony Poprzednia 1 … 15 16 17 18 19 20 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
no właśnie tak jak kombajn pisze ja pierwszy sciagałem zwolnice w ciagniku i też miałem to na stałe skręcone potem ojciec odkręcił ustawił luz bębna i skręcał na siłe
Właśnie minął miesiąc od naprawy cieknących cylinderków i właśnie zaczęły cieknąć. Jaki płyn używacie może to wina płynu , ja zalałem DOT-4.
ja leje tylko zielony dot3 i nic innego nie uznaje dot 4 taki śmierdzący wylałem do zlewek olejów i zamknąłem szczelnie w bańce zeby nie śmierdziało bo omdlenia dostawałem
ten wlewam
http://allegro.pl/venol-plyn-hamulcowy- … 87995.html
albo ten zależy jaki akurat sprzedawca na regale ma innych nie uznaje
http://allegro.pl/okazja-plyn-hamulcowy … 35168.html
Ja mam zalane DOT-4
Panowie, mam pytanie, mozno to juz ktos zrobil i juz to tu kdzies je.
Uwazam zrobicz inny system hamulcowy, pneumatyczno-hydrauliczne bez wiązaniami mechanicznej namiast klasyczne zasilane.
Jako glowna Pompa hamulcowa chce uzyc od ciezarowki Avia A75 (Daewoo):
I uzyc pedał powietrza:
Ma juz ktos cos podobne zrobione? I jest z tym zadowolony?
To działa jak w przyczepie ? Im mniej powietrza tym bardziej hamuje?
Nie nie,tam nie jest sprężyna.
Pedal pustynie powietrze do do cylindra membranowego i ten pcha do tego cylindra hydraulicznego co jest dla hamulce.
Czym wiecej sie stapa na pedal,tym wiecej jest ciśnienie powietrza i wiecej ciagnik hamuje.
Pedal idzie lekko jak w samochodu.
Pedal na zdjęciu jest pedal z ciezarowki Praga V3S co ma jeden obwód, ale moźno zastosować cokolwiek innego z inne cizarowki.:nie_wiem:
Mozno sprobuje pedal co ma dwa obvody i jeden bede dla przedny most i drugi dla tylny most.
Dla nas sa gorki i jak jecham z mym plugiem obrotowym 6skib co ma okolo 3,5t, tak jest problem z hamowaniem i musze stanąć na pedał w cale moji wage, tak wymyślam proste wspomaganie hamulce.:hmmm::hmmm::hmmm:
Dla gorki zrobilem latoś hamulce i na swojej talerzowke:
po mojemu to system tak jak w starze z hamulcami powietrzem wypycha te pompki hamulcowe
Tak,i myszle,ze to moge dobrze robic i w Forszajtowi,nie?
myślę że nie będzie to problemu sprawiało ale zawsze musisz mieć cisnienie w układzie i zanim ruszysz musisz napompować instalacje zeby hamulce działały, pytanie tyl;ko czy to nie będzie działało tak jak w starze ze dopuki nie nabije ciśnienia nie ruszysz nim z miejsca bo się zablokują hamulce?
Nie,tak to niechce,bez ciśnienie tylko nie bede hamowac,ale mozno s ciagnikem isc,tylko bede hamowac z hamulcem ręcznym.
w starze masz tak ze hamujesz ręcznym i noznym dopuki jest ciśnienie potem ajk ciśnienia brak sprężyna w cylindrze hamulca się zaciska i hamuje koła po nabiciu ciśnienia puszcza wszystko i koła są wolne w twoim przypadku trzeba uniknąć tego aby bez cisnienia hamulec sie zamykał to raz a dwa to to żeby w jakikolwiek sposób przy braku ciśnienia dało się hamować tak myślę ale to moja myśl moze ktoś ma inną
ja mam tak z przyczepą podpiętą do forsza, żeby hamulce puściły to w układzie musi być 5,5 atmosfery. A trochę sprężarka musi czasu nabijać bo mam ją na poduszkach.
A propo podpiętej przyczepy to hamulce są dwuobwodowe, w 323 podłączyłem dwa obwody i wszystko ładnie pompuje , hamulce na przyczepie brzytwa, tylko po użyciu hamulca siłowniki powietrzne( w przyczepie) kilka ładnych sekund trzymają jeszcze hamulce. To wina ciągnika czy przyczepy?
może się coś przyciera i musi zejsć powietrze zeby odbiło
ZT 323 nie ma wspomagania hydraulicznego?
ZT323 ma hydrauliczne wspomaganie hamulce i sprzegla,ale ZT 303 nie.
ja mam tak z przyczepą podpiętą do forsza, żeby hamulce puściły to w układzie musi być 5,5 atmosfery. A trochę sprężarka musi czasu nabijać bo mam ją na poduszkach.
A propo podpiętej przyczepy to hamulce są dwuobwodowe, w 323 podłączyłem dwa obwody i wszystko ładnie pompuje , hamulce na przyczepie brzytwa, tylko po użyciu hamulca siłowniki powietrzne( w przyczepie) kilka ładnych sekund trzymają jeszcze hamulce. To wina ciągnika czy przyczepy?
przyczepy. Za wolno się cofają siłowniki
Roberto323 napisał/a:ja mam tak z przyczepą podpiętą do forsza, żeby hamulce puściły to w układzie musi być 5,5 atmosfery. A trochę sprężarka musi czasu nabijać bo mam ją na poduszkach.
A propo podpiętej przyczepy to hamulce są dwuobwodowe, w 323 podłączyłem dwa obwody i wszystko ładnie pompuje , hamulce na przyczepie brzytwa, tylko po użyciu hamulca siłowniki powietrzne( w przyczepie) kilka ładnych sekund trzymają jeszcze hamulce. To wina ciągnika czy przyczepy?
przyczepy. Za wolno się cofają siłowniki
Też tak myślałem, a wiesz jak to poprawić?
bamreras napisał/a:Roberto323 napisał/a:ja mam tak z przyczepą podpiętą do forsza, żeby hamulce puściły to w układzie musi być 5,5 atmosfery. A trochę sprężarka musi czasu nabijać bo mam ją na poduszkach.
A propo podpiętej przyczepy to hamulce są dwuobwodowe, w 323 podłączyłem dwa obwody i wszystko ładnie pompuje , hamulce na przyczepie brzytwa, tylko po użyciu hamulca siłowniki powietrzne( w przyczepie) kilka ładnych sekund trzymają jeszcze hamulce. To wina ciągnika czy przyczepy?
przyczepy. Za wolno się cofają siłowniki
Też tak myślałem, a wiesz jak to poprawić?
Niekoniecznie może być wina ciągnika,wsadz drugą osobę do ciągnika niech naciśnie i trzyma hamulec a ty w tym czasie wypnij przewód sterujący żółty od przyczepy i zobacz czy od razu puszczają hamulce ,jeżeli nie to ewidentna wina przyczepy powodzenie jak coś to pisz:)
Możesz spróbować dać sprężyny które będą "wymuszały" szybsze cofnięcie siłownika.
Strony Poprzednia 1 … 15 16 17 18 19 20 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Inne nie wymienione » Hamulce
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo