Odp: Hamulce
właśnie tak chcę zrobić.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Inne nie wymienione » Hamulce
Strony Poprzednia 1 … 16 17 18 19 20 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
właśnie tak chcę zrobić.
myślę że nie będzie to problemu sprawiało ale zawsze musisz mieć cisnienie w układzie i zanim ruszysz musisz napompować instalacje zeby hamulce działały, pytanie tyl;ko czy to nie będzie działało tak jak w starze ze dopuki nie nabije ciśnienia nie ruszysz nim z miejsca bo się zablokują hamulce?
W Fortschricie hamulec nożny nie jest sprzężony z ręcznym,dlatego po założeniu takiej pompy hamulcowej można ruszyć przy braku powietrza ale hamować można wtedy tylko hamulcem ręcznym.Hamulec nożny zacznie działać po niewielkim napompowaniu powietrza,przy niskim ciśnieniu siła hamowania pewnie jest niższa ale pewnie wielu użytkowników nawet takich hamulców nie posiada.
Roberto323 napisał/a:bamreras napisał/a:przyczepy. Za wolno się cofają siłowniki
Też tak myślałem, a wiesz jak to poprawić?
Niekoniecznie może być wina ciągnika,wsadz drugą osobę do ciągnika niech naciśnie i trzyma hamulec a ty w tym czasie wypnij przewód sterujący żółty od przyczepy i zobacz czy od razu puszczają hamulce ,jeżeli nie to ewidentna wina przyczepy powodzenie jak coś to pisz:)
I okazało się, że to jednak wina ciągnika. Na żółtej słuchawce po wciśnięciu hamulca pojawia się ciśnienie tak jak powinno być, jednak po zwolnieniu hamulca ciśnienie zostaje długo.
Wiecie może jak to wyregulować?
Grzebałem w tym temacie kilka lat temu, u mnie teoretycznie ciśnienie dość szybko spada, ale wpływ na to ma wiele czynników, ale zanim to, mam pytanie: Czy jak wciskając pedał hamulca, wskazówka zwiększa wskazanie wraz z mocniejszym wciśnięciem tegoż pedałA?
sfera napisał/a:Roberto323 napisał/a:Też tak myślałem, a wiesz jak to poprawić?
Niekoniecznie może być wina ciągnika,wsadz drugą osobę do ciągnika niech naciśnie i trzyma hamulec a ty w tym czasie wypnij przewód sterujący żółty od przyczepy i zobacz czy od razu puszczają hamulce ,jeżeli nie to ewidentna wina przyczepy powodzenie jak coś to pisz:)
I okazało się, że to jednak wina ciągnika. Na żółtej słuchawce po wciśnięciu hamulca pojawia się ciśnienie tak jak powinno być, jednak po zwolnieniu hamulca ciśnienie zostaje długo.
Wiecie może jak to wyregulować?
Sprawdż zawór przy pedale hamulca lub dodatkowy zawór sterujący powietrzem na żółtą klamkę o ile takowy forsz posiada ,któryś musi zbijać powietrze po zwolnieniu hamulca.
Nic nie zrobisz, ten typ tak ma, to stara konstrukcja, ciesz się że w ogóle działa.
Grzebałem w tym temacie kilka lat temu, u mnie teoretycznie ciśnienie dość szybko spada, ale wpływ na to ma wiele czynników, ale zanim to, mam pytanie: Czy jak wciskając pedał hamulca, wskazówka zwiększa wskazanie wraz z mocniejszym wciśnięciem tegoż pedałA?
Tak, zwiększa
Problem już naprawiony. Odkręciłem słuchawkę jednoobwodową i nadmiar powietrza po zwolnieniu pedału hamulca ucieka. Teraz wszystko jest w jak największym porządku, da się lekko przyhamować jak i natychmiast zatrzymać cały zestaw i bez zwłoki ruszyć dalej.
Witam. Mam problem z hamulcami.. wczoraj podczas roboty w polu nagle zaczeło mi śmierdzieć spalenizną i okazało sie że hamulec jakby cały czas był wcisniety i hamował cisnienie nabite bylo i nie pusciło.. pedał hamulca w samej górze i nie szło go nawet ruszyć, latem mialem raz juz taki przypadek i teraz znowu jakis zawór szwamkuje czy co moze być ?
Zapowietrzony
albo ci sie cylinderki hamulcowe przycierają i nie wracają
dodam jeszcze że ledwo na tym hamulcu dojechal tak trzymał i ciezko miał jechac ! a rano odpalam i wszystko juz w normie, cały dzień w polu i zadnych problemów normalnie jak naciskam hamulec to po puszczeniu slychac taki syk jakby sie odpowietrzał a wtedy to sie zablokowalo tak jakby, gdzie ten odpowietrznik sie znajduje ? moze trzba by go bylo przeczyscic jakos no nie wiem. dzieki panowie za pomoc wyzej
Witam mam w 323 taki problem ze hamuje za 2 naciśnięciem i jak przywiąże pedał sznurkiem do podłogi tak z 5cm jest wciśnięty (nie blokuje kół) to jak go wcisnę noga do końca to ciągnik praktycznie staje w miejscu z 3 szosowej ... jest jakaś regulacja pedału hamulca ?
ps; pompka po regeneracji
witam... w ciagniku zt 323a przestały działac hamulce pedał wpada lekko do końca płyn momentalnie ubywa ze zbiorniczka a nigdzie nie widac wycieku ... pompa wspomagania jest zregenerowana . czy moze płyn przelewac sie do oleju tam gdzie jest wspomaganie pompki hamulcowej ????
A cylinderki wszystkie szczelne na 100%?
Też bym stawiał na cylinderek, dolej do zbiorniczka ze dwa razy i popompuj na pewno gdzieś się pokaże, ja stawiam na tylne, popatrz dobrze na dole, początek zwolnic, chyba że przewód któryś strzelił
Musiał byś wlać z litr żeby wylało się z tyłu. Na 99% cylinderek hamulca tylniej osi. Nie ma możliwości zeby płyn przedostał się do oleju , pomiędzy pompka a wspomaganiem jest komora z odpowietrznikiem.
tylne koło albo wysprzęglik zaworu powietrza względnie przełącznik prawe-lewe koło ale tak jak mówią koledzy dobrze obejrzyj koła z tyłu będziesz widział jak się położysz pod niego jak ciekną to będzie mokra zwolnica
będę sprawdzał tylko narazie pół metra sniegu u nas i zasypało forsza bo za wielki do garazu
Witam mam problem z hamulcami w moim fortschritt 323 co odpowietrze chamulce spowrotem się zapowietrzają dodam że powietrze wypluwa aż do zbiornika na płyn chamulcowy
Strony Poprzednia 1 … 16 17 18 19 20 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Inne nie wymienione » Hamulce
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo