Odp: ST 180 N
ja swojego Liazika już sprzedawałem i nie sprzedałem , i bardzo dobrze bo on mi dupę ratuje, raz do roku w uprawie, jak bym trafił na wspomaganie kiery. z orbitrolem to od razu montuję .
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Ciągniki » ST 180 N
Strony Poprzednia 1 … 16 17 18 19 20 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
ja swojego Liazika już sprzedawałem i nie sprzedałem , i bardzo dobrze bo on mi dupę ratuje, raz do roku w uprawie, jak bym trafił na wspomaganie kiery. z orbitrolem to od razu montuję .
http://spk.in.ua/index.php?option=com_c … p;Itemid=5
Byłem ostatnio na Ukrainie i zobaczyłem następców charkowca. W gospodarstwie pracowały 3 sztuki i sobie chwalili. Najważniejsza jednak cena - za nowy 210 km - 30 tyś euro. klima w standardzie.
Jakieś 120tys złotych to bardzo dobra cena za takie moce. Pytanie jak z rejestracją? Znajomy kupił belarusa to miał jakieś problemy z rejestracją, ale nie dopytałem o co chodziło. Sam myślałem żeby kupić małego harkowca ale za takie pieniądze to może warto się o nowego kiedyś pokusić?..
Kiedyś w Polsce produkowali coś takiego jak "Ślązak". Silnik był tam leyland, rama i skrzynia od charkowca, hydraulika boscha. Na youtube gdzieś był film jak koleś w Polsce takim pomykał
U sąsiada takim rozlewali wodę amoniakalną i chodziło to dosyć ładnie ale takie to toporne i jeśli miał bym kupić nowego za cenę jaką podają na stronie ślązaka czyli 215tyś netto za 200 konny traktor to wolał bym kupić używkę JCB 3200.
panowie pilne poszukuję krzyżaka podwójnego do st180 na wał napędowy pod łamaniem. Jakby ktoś miał, albo namiar na kogoś kto sprowadza części.
Do fastraca krzyżak kupiłem tu http://www.crystan.pl/index2.php
dla nich to chyba za duży kaliber
mpopis znalazłeś gdzieś te krzyżaki ? bo ja też taki szukam 44/175 , chyba trzeba się wybrać do czech
jeszcze nie, dalej szukam
A nie dobrałby takiego krzyżaka z jakiejś półciężarówki od wału pędnego?
mpopis piszesz się na te krzyżaki stary typ 44/175 , dzisiaj byłem w czechach i zamówiłem na jutro ,trzeba jeszcze jechać ale się opłaca jak coś to na PW
mpopis piszesz się na te krzyżaki stary typ 44/175 , dzisiaj byłem w czechach i zamówiłem na jutro ,trzeba jeszcze jechać ale się opłaca jak coś to na PW
Mam prosbe jak bys mogl sie dowiedziec w jakiej cenie u tego twojego Czecha jest tarcza sprzeglowa i wieniec na kole zamachowym. Bym byl bardzo wdzieczny bo te elementy mi wyskoczyly.
panowie co morze być przyczyną dźwięków metalicznych w moście z jednej strony ,
most ciągnie i blokada też działa , czyżby coś z półosią , nawet nie wiem części pasują od Śkody "papugi" :babci" czy jak tam ?
Jeśli coś się tam tłucze to już nie jest dobrze . A z której strony mostu, zewnętrzna ?
no właśnie tak jak napisałem z jednej strony , a z której to ciężko określić ponieważ to jest przedni most to jest odwrócony tyłem i wychodzi na to że chodzi cały czas na wstecznym jadąc do przodu
Kto z Was panowie jeszcze używa te sprzęty do pracy w polu? Używał może je ktoś do transportu? Tu jest ładny zestaw
http://olx.pl/oferta/zestaw-ciagnik-nac … c14cdc58f7
Według wcześniejszych wpisów i filmów na yt wychodzi na to że wnętrze kabiny porównując do T150k wypada lepiej
Kto z Was panowie jeszcze używa te sprzęty do pracy w polu? Używał może je ktoś do transportu? Tu jest ładny zestaw
http://olx.pl/oferta/zestaw-ciagnik-nac … c14cdc58f7
Według wcześniejszych wpisów i filmów na yt wychodzi na to że wnętrze kabiny porównując do T150k wypada lepiej
co to w ogóle za marka? rzeczywiście kabina lepiej przeszklona bo t150k to prawie jak w czołgu
Liaz st 180 http://cs.wikipedia.org/wiki/%C5%A0T_180
szukam jakiejkolwiek literatury do st180. Instrukcje, katalogi... Fajnie by było po naszemu. Chce się przyjrzeć tej konstrukcji bo będę potrzebował za jakiś czas coś w granicy 220-280KM, a liazka może się nadać na przeszczep silnika o tej mocy. No chyba że K700.... tylko to toporne i dokładając dyche do kirovca można dostać coś wiele wygodniejszego
Jak ma to być więcej niż180 koni to szukaj k700 .I dźwięk turbiny przy samej kabinie to jest to jak ktoś lubi jak mu cały dzień turbina gwizda.
Strony Poprzednia 1 … 16 17 18 19 20 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Ciągniki » ST 180 N
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo