421

Odp: koła

Wezmę te opony założę i zobaczę jak to będzie. Póżniej będę się głowić co z przodem czy zostać przy oryginalnym rozmiarze albo coś większego założyć.

"Żadna dziedzina nauki, nawet medycyna, nie ma tak dużego wpływu na zdrowie człowieka jak rolnictwo". Pier Delbert

422

Odp: koła

16/20 mają 105cm średnicy

423

Odp: koła

Ja mam na zbyciu dwie sztuki oddam po stówce.

424

Odp: koła

Założone nowe kapcie zdjęcie przed na oryginalnych łysych i efekt po :dance: http://i61.tinypic.com/fw3zog.jpg   http://i60.tinypic.com/25tkl1d.jpg

"Żadna dziedzina nauki, nawet medycyna, nie ma tak dużego wpływu na zdrowie człowieka jak rolnictwo". Pier Delbert

425

Odp: koła

Pablo jaki to rozmiar i ile takie przyjda bo twz sie szykuje na wymiane

Fortschritt zt 423 a razy 2

426

Odp: koła

Rozmiar to 600/70/34 Trellebborga chyba najszersze jakie można włożyć na oryginalne felgi trzeba było ścisnąć je 9 cm żeby weszły trochę się tego bałem ,ale nie ma problemu i nie wygląda jak balon. W orce idzie teraz jak przecinak ,super przyczepność. Mierzyłem na wysokość to poszedł tylko 4cm wyżej co do starych łysych myślałem ,że będzie więcej biorąc pod uwagę ,że opona ma 3cm bieżnika.

"Żadna dziedzina nauki, nawet medycyna, nie ma tak dużego wpływu na zdrowie człowieka jak rolnictwo". Pier Delbert

427

Odp: koła

pablo721 napisał/a:

Rozmiar to 600/70/34 Trellebborga chyba najszersze jakie można włożyć na oryginalne felgi trzeba było ścisnąć je 9 cm żeby weszły trochę się tego bałem ,ale nie ma problemu i nie wygląda jak balon. W orce idzie teraz jak przecinak ,super przyczepność. Mierzyłem na wysokość to poszedł tylko 4cm wyżej co do starych łysych myślałem ,że będzie więcej biorąc pod uwagę ,że opona ma 3cm bieżnika.

3 cm chyba na bokach środek z tego co widać to może 1 cm

428

Odp: koła

ma 3cm bieżnika na środku

"Żadna dziedzina nauki, nawet medycyna, nie ma tak dużego wpływu na zdrowie człowieka jak rolnictwo". Pier Delbert

429

Odp: koła

A w bruzdzie sie miesci nie ma z tym problemu bo ja mam taki dylemat ciagnik mam do wszystkiego od siania nawozow do orki az takie szwrokie by mi nie byly potrzebne bo bym mogl sobie blizniaka zalozycale z drugiej strony siadasz i jedziesz

Fortschritt zt 423 a razy 2

430

Odp: koła

Ja mam grudziądza na dużych odkładniach ,oprócz lepszej przyczepności nie zauważyłem żadnej różnicy. U mnie on odwala całą czarną robotę, też nim sieje ,resztę robię C360. Do oprysku i nawozów to rzeczywiście by robiły więcej strat w zbożu.

"Żadna dziedzina nauki, nawet medycyna, nie ma tak dużego wpływu na zdrowie człowieka jak rolnictwo". Pier Delbert

431

Odp: koła

Witam przykleiłem sie do tego watku bo chodzi o koła lub o przystawke napedu, ale juz wyjasniam. Jak kupilem to przedni naped raz zaskoczył  raz nie,postanowilem wymienic łozyska w przystawce (dostalem jeszcze oryginalne DDRowskie) byly tez wcisniete te ,,zapadki " te rolki ze sprezynka w srodku. i gdzy wszystko  naprawiłem  złozylem,zalalem olejem,i podczas jazdy próbnej  wyszło ze naped na automacie jest załonczony,jadac do  tyłu działa poprawnie czy   sie rozłancza, załaczanie klawiszem działa wiadomo cały czas czy do przodu czy do tyłu, wiec zaczolem szukac przyczyny bo czegos te ,,zapadki"wcisneły sie  na maxa,wiec zaczolem kombinowac z kolami ( na tyle 18,4-34 pneumata 60%bieznika)  załozylem kola od 300 czyli 18,4-30 i słuchajcie jak reka odjoł napedy  sie fajnie zgrywają  no tak jak powinno byc i teraz mam pytanie co moze byc przyczyna czy jest zmieniona gdzies  zebatka w skrzyni biegów a moze w przystawce ta głowna zebatka pochodzi od zt 303  niewiem

432

Odp: koła

Nie napisałeś jakie masz koła z przodu. Poza tym to wszystko w normie, normalna sprawa o zgrywanie się kół w  tych ciągnikach. Ja mam teraz z przodu 425/75/20a z tyłu 520/70/34 i w końcu jest dobrze, choć przystawka nieco wyje.

433 Ostatnio edytowany przez DZEMEK (2014-11-19 21:16:13)

Odp: koła

z przodu 16/70-20. gdzies na form pisało ze na napedzie mozna jechac chyba do 10km/h  ja niemoge jechac zabardzo na 2 na Izakresie  bo przud najzyczajniej hamuje  gdzie  widac to gołym okiem , jak jechał po miekim podłozu to poprostu pchało ziemie spod kół i to na automacie ,mi sie wydaje ze az tak to niepowinno b:hmmm:yc , a jak załaze mniejsze kola z tyłu  to jest normalnie przód załacza sie  gdzy tył sie zacznie kopac ,przestaje sie kopac tył  przod sie rozłancza a na 34 jest calay czas załonczony przód.

434

Odp: koła

Ja spotkałem model 305.Wizualnie blachy,kabina jak 303 ale przód 16/20 a tył 18,4/30,skrzynia biegów jak w 323 tylko dzwignie pomiędzy nogami.

435

Odp: koła

nie ja mam 323 tabliczka jest  cala hydraulika jes, skrzynia 4

436

Odp: koła

czasami źle nie złożyłeś wałków bo jak jedziesz to tyłu to napęd powinien się załączyć a ty pisałeś że się rozłączył.

437

Odp: koła

chyy wiesz co tomek mi sie wydaje ze w automacie jest sprzegło kierunkowe czyli załancza sie  tylko w jedna strone (jadac do przodu) by załonczyło sie do tylu  musi byc włonczony naped manualnie wtedy wodzik załancza sprzegło kłowe i leci bez udziału  sprzegła. ale pomijajac to  wytłumaczcie mi dlaczego jak mam tylne kola 34  to naped sie automatycznie załancza i drastycznie przod spowalnia  a tylne kola grzebia a w przypadku załozenia kół 30 wszystko chodzi jak nalezy czyli ciagnik sobie jedzie i dopuki nie ma poslizgu na tylnich kołach  w granicach tych kilku procent  to przód sie niezałonczy w automacie ,złapie poslizg przód ciagnie.I jak narazie doszedłem do  wniosku ze mam takie rozwiazania :moge miec zmieniona zebatke gółwna w przystawce (wieksza ilosc zebów  na trybie) przy załozeniu ze w zt303 wystepuje inna niz w 323, zmieniona jakas zebatka w skrzyni biegów odpowiadajaca za liczbe obrotów  wałka  napedowego do przystawki napedu, pozostawic koła tylnie na 30 (niebardzo mi to pasuje  bo zmniejszy mi sie prześwit na tyle) lub załozyc  wieksze koła na przód (szkoda mi  tych kół co  mam)

438

Odp: koła

jadac do przodu sprzęgło kierunkowe załącza sie jeżeli tylne koła wykonają o ileś tam procent więcej obrotów , nie możliwe jest żeby przód ci hamował, chyba że źle poskładałeś sprzęgło kierunkowe.

Fortshritt: ZT325-A , D038, B-201.
Ford NewHolland 7840, Lamborghini 653 DT,
URSUS C-360 , Caterpillar 428B,
Case Magnum 7210, MF 38

439

Odp: koła

dobra zakładajac ze nawet zle złozylem sprzegło  to dlaczego jak załozyłem mniejsze kola z tylu bylo wszystko ok.

440

Odp: koła

jak masz z tyłu 34 to przód kręci ci trochę wolniej i hamuje jak założysz 30 to przód kręci sie dużo szybciej niż tyl i działa wtedy sprzęgło kierunkowe,

Fortshritt: ZT325-A , D038, B-201.
Ford NewHolland 7840, Lamborghini 653 DT,
URSUS C-360 , Caterpillar 428B,
Case Magnum 7210, MF 38