81

Odp: 323 138KM

bardzo ciekawy jak będziesz robił zdięcia to popstrykaj troszkę przy wydechu i od czego masz założony bo ja myślę coś podobnego zrobić :brawo:

[you] nie zaśmiecaj forum zanim napiszesz pomyśl[you]

82

Odp: 323 138KM

maxi900 okolice nidzicy

83 Ostatnio edytowany przez karlos (2008-01-22 23:05:09)

Odp: 323 138KM

ten fotszaj jest superancki maska konkretna a ten tłumik od czego zastosowałes ??

                                   czytaj troszke dwa posty wyżej zadałem to samo pytanie a jaki jest sens pytać kilka razy o to samo :stu:

Każdy samochód może służyć Ci do końca życia... tylko wystarczy nim z...... smile

84

Odp: 323 138KM

wydech został wykonany z rur ,wewnętrzna rura ma średnice 70mm.a zewnętrzna jest zwinienta z blachy 2mm.na średnice160mm.Wewnątrz grubej ta cieńsza wkonana zoztała z sita do śrutownika o otworkach 4mm.Do połączenia z turbiną użyłem maksymalnie grubej plecionki jaką udało mi się kupić prawdopodobnieod jakiegoś busa.Przykręcając tłumik do kabiny wykonałem podkładki z kręgielitu,kolanka są2,5 cala typowe wodne .

85

Odp: 323 138KM

No i ode mnie + forszaj piękny marzenie

86

Odp: 323 138KM

http://img251.imageshack.us/img251/3097/img0038mg2.jpg
oto fotka zmienionego układu wspomagania troche ubłocone bo dzisiej trochę jeżdżiłem jeśli coś będzie potrzeba dajcie znać

87

Odp: 323 138KM

Koseś, mam awarię. Wyobraźnia mi się zacięła !
Co z tym sprzęgłem pasowym ? Czy mam rozumieć, że masz dwa sprzęgła ? Jedno oryginał, drugie pasowe czy pasowe zamiast oryginału ? A skoro zamiast, to po co ? Można sprzęgać Leylanda z resztą, Pepe to opisywał. Rozjasnij trochę ten temat.

88

Odp: 323 138KM

http://img153.imageshack.us/img153/5970/img0039mj5.jpg
wymieniając silnik chciałem pozbyć się klekotu podczas gaszenia dodatkowo oryginalne gumy byływ nienajlepszym stanie a było to w 2000r.i zczęściami było w mojej okolicy krucho.Mając we własnym gospodarstwie tokarkię wtoczyłem odpowiednie flansze stalowe na koło zamachowe bez problemu ,jednak zamiast typowego koła z zębami na wałku wychdzącym ze sprzęgła zrobiłem specjalną tulej idałem do warsztatu aby naciąć frez z miejszą tolerancją na luz .Przez siedem lat pękły mi tylko dwa pasy ,a wymiana pasa twa dwadzieścia minut.Praca z tym silnikiem oraz gaszenie go to muzyka dla uszu.

89

Odp: 323 138KM

Hmm a ja myslalem że ten paskudny klekot przy gaszeniu to nadmiernie wyrobiona skrzynia biegów ... to jednak powiadasz że to wina sprzęgłą gumowego??

90 Ostatnio edytowany przez sławek 42 (2008-01-24 09:01:43)

Odp: 323 138KM

Koseś, powinieneś bardzo dbać o głowę. Nie przegrzewać w lecie, nie mrozić w zimie. Niech sprawuje się jak najdłużej w takiej formie. Oczywiście +
Połączeń frezowych Maxi.

91

Odp: 323 138KM

ten klekot wydobywa się z połączenia wałka i koła zębatego na którym siedzi sprzęgło gumowe