Odp: 323 138KM
bardzo ciekawy jak będziesz robił zdięcia to popstrykaj troszkę przy wydechu i od czego masz założony bo ja myślę coś podobnego zrobić :brawo:
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Allegro i inne » 323 138KM
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
bardzo ciekawy jak będziesz robił zdięcia to popstrykaj troszkę przy wydechu i od czego masz założony bo ja myślę coś podobnego zrobić :brawo:
maxi900 okolice nidzicy
ten fotszaj jest superancki maska konkretna a ten tłumik od czego zastosowałes ??
czytaj troszke dwa posty wyżej zadałem to samo pytanie a jaki jest sens pytać kilka razy o to samo :stu:
wydech został wykonany z rur ,wewnętrzna rura ma średnice 70mm.a zewnętrzna jest zwinienta z blachy 2mm.na średnice160mm.Wewnątrz grubej ta cieńsza wkonana zoztała z sita do śrutownika o otworkach 4mm.Do połączenia z turbiną użyłem maksymalnie grubej plecionki jaką udało mi się kupić prawdopodobnieod jakiegoś busa.Przykręcając tłumik do kabiny wykonałem podkładki z kręgielitu,kolanka są2,5 cala typowe wodne .
No i ode mnie + forszaj piękny marzenie
Koseś, mam awarię. Wyobraźnia mi się zacięła !
Co z tym sprzęgłem pasowym ? Czy mam rozumieć, że masz dwa sprzęgła ? Jedno oryginał, drugie pasowe czy pasowe zamiast oryginału ? A skoro zamiast, to po co ? Można sprzęgać Leylanda z resztą, Pepe to opisywał. Rozjasnij trochę ten temat.
wymieniając silnik chciałem pozbyć się klekotu podczas gaszenia dodatkowo oryginalne gumy byływ nienajlepszym stanie a było to w 2000r.i zczęściami było w mojej okolicy krucho.Mając we własnym gospodarstwie tokarkię wtoczyłem odpowiednie flansze stalowe na koło zamachowe bez problemu ,jednak zamiast typowego koła z zębami na wałku wychdzącym ze sprzęgła zrobiłem specjalną tulej idałem do warsztatu aby naciąć frez z miejszą tolerancją na luz .Przez siedem lat pękły mi tylko dwa pasy ,a wymiana pasa twa dwadzieścia minut.Praca z tym silnikiem oraz gaszenie go to muzyka dla uszu.
Hmm a ja myslalem że ten paskudny klekot przy gaszeniu to nadmiernie wyrobiona skrzynia biegów ... to jednak powiadasz że to wina sprzęgłą gumowego??
Koseś, powinieneś bardzo dbać o głowę. Nie przegrzewać w lecie, nie mrozić w zimie. Niech sprawuje się jak najdłużej w takiej formie. Oczywiście +
Połączeń frezowych Maxi.
ten klekot wydobywa się z połączenia wałka i koła zębatego na którym siedzi sprzęgło gumowe
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Allegro i inne » 323 138KM
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo